Diverse delen RS250 o.a. kuipen en verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.566
36.067
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Hallo allemaal!

Ik bied onderstaande onderdelen onder aan voor het laatste model van de RS250. Dat is 1998 en jonger.
Niet meer en niet minder. Als ik nog wat vind meld ik het hier wel dus mails over andere onderdelen zal ik niet op reageren.

Ik heb deze onderdelen omdat de RS250 van de foto's mijn motor is, maar ik een nóg betere set heb kunnen kopen. De set die ik nu heb gekocht is gewoon nieuw en deze set die ik verkoop heeft de gebruikelijke gebruikssporen. Dat zijn zeker geen krassen maar wel "poetsvlekken" ed. Zie het als "zo goed als nieuw" wat ik verkoop en wat ik nu heb gekocht is nieuw.

Prijzen staan achter de onderdelen en mits het in een normaal pakket past komt er 7 euro verzendkosten bij. Alles kan verzonden worden maar de kuipset moet in goed overleg omdat dit niet zomaar met de post kan.

Als je nog vragen hebt die ik hier niet beantwoord heb vraag raak of mail me even!

  • Kuipen gaan alleen als set!!! Topkuip, zijkuipen, y-paneel, kont, bagageluik, bagageluik stootkussen, kuipstukje om je standaard, kap tussen voorpoten - € 550,- Verkocht!
  • Koplamp - € 80,-
  • Achterlicht met kentekenplaathouder - € 20,-
  • Knipperlichten (4x) - € 20,- Verkocht!
  • Duozit met band - € 65,-
  • Standaard / jiffy - € 15,-
  • Claxon - € 7,50
  • Remleidingen standaard - € 20,-
  • Beide spiegels - € 50,- Verkocht!

full


full


full


full


full


full







Zoektermen: aprilia aprillia RS RS250 RS125
 
Laatst bewerkt:
Zijn ook niet veel RS250's meer ;)

Maar ik wacht geduldig af. Der gaat er vast wel een keer 1 op z'n plaat en zo niet heb ik een reserveset.

Ik zit ook te twijfelen of ik niet iig de kuipen gewoon zal bewaren.
 
Laatst bewerkt:
hey, gaat niet hierover maar heb een keer gelezen dat je met een 3-aderige stekker bezig was...die van mij heeft ook de geest gegeven nadat ik de tank verwijderd had...nu heb ik het wel opgelost maar is niet hoe het hoort...hoe heb jij het opgelost?? oftewel waar vind ik een 3-aderige stekker.
Hoop dat ik goed zit en dat je me kunt helpen.

gegroet
 
hey, gaat niet hierover maar heb een keer gelezen dat je met een 3-aderige stekker bezig was...die van mij heeft ook de geest gegeven nadat ik de tank verwijderd had...nu heb ik het wel opgelost maar is niet hoe het hoort...hoe heb jij het opgelost?? oftewel waar vind ik een 3-aderige stekker.
Hoop dat ik goed zit en dat je me kunt helpen.

gegroet

In gezocht heb je dat topic gezien ;)

De mijne heeft de geest niet gegeven dus weetniet precies wat je bedoelt. Maar de 3 aderige heb ik nog niet gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan