Yamaha YZ490 2takt

Ha driek goed ingekocht hoor .
Ik ook haha nieuwe heup loop weer bjna als n jong hertje .
Gisteren geopereerd vanmiddag al met een kruk .
Gr uit mmc Eindhoven

Is het mee gevallen......, vanmiddag met een kruk en volgende week op een yz490 :+
Jonge, doe rustig aan, hoop dat je vlot hersteld.
 
Weer een 490 van Sjaak op MP.
full
 
Jep das het kenmerk van n 465 en 490 verekkes trillen haha .
Kun je een beetje verhelpen door de krukas uit te balanceren maar dat gaat in de euro's lopen.
Maar beetje kerel laat zich niet kennen door zo'n yz tje
 
Precies .. en er zitten rubber bussen om je stuur stroppen toch?
Dus geen smoesjes meer Hendrikus , zoals gebroken rug ofzo :') gewoon komen rijden..
3x een kwartiertje verspreid over den dag moet makkelijk gaan :Y *O*
 
Ook dat klopt dat de stuurbevestiging in de rubbers zit maar ik kan je zeggen dat die niet echt meer helpen die zijn zowiezo hard geworden na verloop van tijd .
En ik heb driek al moed ingesproken dat hij gewoon op z'n gemakske zijn rondjes moet rijden .
 
Ook dat klopt dat de stuurbevestiging in de rubbers zit maar ik kan je zeggen dat die niet echt meer helpen die zijn zowiezo hard geworden na verloop van tijd .
En ik heb driek al moed ingesproken dat hij gewoon op z'n gemakske zijn rondjes moet rijden .
*O*
 
Was in boekel weeste kijken maar rijd wat geweld rond hoor in de pre 90 klasse.
Begon wel weer te kriebelen zo als je langs de kant staat.
 
Laatst bewerkt:
Alle begin is moeilijk he... nou gewoon es lekker gaan trainen hier of daar.. :]

Ed, respect jonge, het valt echt tegen, zit ik ook nog wat goeie sporen te zoeken, moet gewoon gas geven, ga ik doen hier en daar eens trainen en wat aan mijn conditie doen.
Ik moet de bekabeling van de ontsteking nog wat fatsoeneren, was me gezegd in Boekel, zit ook een andere carburateur onder nu, wordt na de vakantie, ga na komende week, 2 weken naar italie op vakantie.....
Gr
 
He Driek wist nie dat het zo goed betaalde dat crossen dat je er nu al van op vakantie kan.
Ik heb denk ik nog wel krimpkous liggen die je over je bekabeling kan doen .
gr Leon
 
mmm dacht dat je al n weg motor had henri.
Zondag naar den dungen ???
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan