Gooi & Vechtstreek *41* | Weg met die regen!

Wel veel yamaha plaatjes hier, zullen we wat weghalen?

  • Ja, Xtra heeft er een zooitje van gemaakt!

    Stemmen: 7 31,8%
  • Ja, we zien graag Honda

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee, die heeft ie wel verdiend met al die OP's.

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel, dit is wel het goede moment om de OP te verbouwen.

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Stik....... B| had bij deeltje 40 louche afspraak gemaakt met X dat ik als eerste de nieuwe link zou krijgen voor deeltje 41.....dit nadat ik op 2/100e van een seconde geklopt was door LB :(
En uitgerekend vandaag gaat meneer sirkwieten! :X


*O* *O* Nieuw Deeltje!! *O* *O*

:j

Volgende deeltje ga ik ook goed in de gaten houden.. })

Maar al weer op pagina 4.. tsssk.. hebben jullie niets beters te doen.. zoals de crisis een beetje te bedwingen.. werk zoeken!!!! :( De hele dag niets doen betekent voor je baas ook geen inkomsten.. salaris groeit niet op ruggetjes he.. :N
Vandaag weer een bak aan faillissementen.. pfff.. nie goed nie.. op dit moment vallen veel transportbedrijven en bouwbedrijven om.. ach ja.. zo blijft er weer werk over voor anderen die wel reserves hebben.
 
Al werk ik 6 maanden 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
Heeft mijn baas nog steeds geen inkomsten :z _O-

Er zijn uitzonderingen he.. :+

Maar het is wel triest te horen dat mensen vaak niets zitten te doen.. niet dat die mensen daar wat aan kunnen doen, maar het zegt wel veel over de bedrijfsvoering.. fout beleid of gewoon een slechte markt.. 1 van de 2 is de oorzaak.. Mijn insteek is dan toch dat je als werknemer iets gaat bedenken om voor het bedrijf op een of andere manier omzet gaat maken waar mogelijk natuurlijk.. dus Alexo.. fietsen verkopen luie flikker!!! :+
 
Er zijn uitzonderingen he.. :+

Maar het is wel triest te horen dat mensen vaak niets zitten te doen.. niet dat die mensen daar wat aan kunnen doen, maar het zegt wel veel over de bedrijfsvoering.. fout beleid of gewoon een slechte markt.. 1 van de 2 is de oorzaak.. Mijn insteek is dan toch dat je als werknemer iets gaat bedenken om voor het bedrijf op een of andere manier omzet gaat maken waar mogelijk natuurlijk.. dus Alexo.. fietsen verkopen luie flikker!!! :+

hé laat mij erbuiten, ik heb nog weekend ja!!! :( :+
 
Paul, moet wel wat meer posten ook ja })
Kom hem in de stad nog wel regelmatig tegen, vorige keer langs X zijn winkel ;)
Ik moest ff denken wie dat was. Vorig jaar nog leuke BBQ bij hem thuis. Ben ook benieuwd hoe het met zijn project gaat. Iemand?
 
uit de oude doos :+

bbq bij motorgek :Y

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan