Gooi & Vechtstreek *41* | Weg met die regen!

Wel veel yamaha plaatjes hier, zullen we wat weghalen?

  • Ja, Xtra heeft er een zooitje van gemaakt!

    Stemmen: 7 31,8%
  • Ja, we zien graag Honda

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee, die heeft ie wel verdiend met al die OP's.

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel, dit is wel het goede moment om de OP te verbouwen.

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank u ;)

maare kon je het goed voelen??? betere tractie enzo??
Op zandvoort kan ik pas echt een goed oordeel geven, maar het leek stabieler en rustiger. Enkel remmen was wel wennen.
Band is nog prima, dus da's alvast winst :)
 
We hebben het over motoren hier en geen auto's!!
Dat van de engelse auto's wist ik...ben ooit eens bezig geweest met een scooby coupe, en het klopt dat met die modellen je er een moet kopen van een vevent liefhebber niet de handelaar op de hoek zeg maar..

wbt motoren, in de uk wordt er veel meer gereden met motoren doorgaans, dat zie je ook op de foto's en lees je er ook bij.
Mijne fiets is een schone fiets, dwz weinig mee gereden, andere fiets die we gekocht hebben ook.... stonden er nog meer die mooi leken , maar na verschillende emails met eigenaren/dealers kom je echt een hoop te weten,.
Mot is niet heilig nee apk ook niet, niveau daarvan is alleen nog maar minder aan het worden in mijn ogen maar dat terzijde.

Ik durf de gok aan!! en dat komt ook mede door het feit dat ik in verhouding echt gewoon grof geld verdien door het zelf te halen en te regelen, met beide fietsen kopen en aanpassen en keuren hebben we(broertje en ik) na de streep totaal een dikke €5000 verdiend... ik neem het risico wel :+

Ik gaf ook al aan dat een auto geen motor is en andersom, mijn verhaal was ook meer algemeen bedoeld, en niet specifiek op jouw gericht en je Triumph.
Het klinkt vaak mooi en "spannend" een voertuig uit het buitenland halen en daar (veel) geld mee besparen, maar lang niet altijd is het "succesvol" soms zelfs het tegenovergestelde...en dan is het '(
Je moet in ieder geval zelf kennis van zaken hebben, en weten waar je mee bezig bent.

Als ik het zo lees heb jij je in ieder geval zo goed mogelijk "voorbereid" voor een gok als deze zoals je het zelf noemt.

Nogmaals ik vind het een mooie bike, en gun het je van harte hoor! :)
 
Super gereden.
Bandje heel gehouden dankzij de nieuwe veren.


Gefeliciteerd met je aankoop mien jong ;) :Y

Hey je had lekker weer zeker op assen 8-)
Was hier aardig met een buitje tussen de middag :Y
Beter dat je banden heel blijven, kan je nog een keertje *O*

Sprak een dorpsgenoot die rijd ruim 2 dagen met zijn banden in groep 4 op zandvoort met een ronde tijd van 2.05 min.
Moeten ze toch wel wat langer meegaan dan 1 dag lijkt mij :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik gaf ook al aan dat een auto geen motor is en andersom, mijn verhaal was ook meer algemeen bedoeld, en niet specifiek op jouw gericht en je Triumph.
Het klinkt vaak mooi en "spannend" een voertuig uit het buitenland halen en daar (veel) geld mee besparen, maar lang niet altijd is het "succesvol" soms zelfs het tegenovergestelde...en dan is het '(
Je moet in ieder geval zelf kennis van zaken hebben, en weten waar je mee bezig bent.

Als ik het zo lees heb jij je in ieder geval zo goed mogelijk "voorbereid" voor een gok als deze zoals je het zelf noemt.

Nogmaals ik vind het een mooie bike, en gun het je van harte hoor! :)

het is en blijft een gok... maar ja meer voorbereiding kan ik gewoon weg niet doen... onmogelijk om een week rond te trekken in engeland en maar kijken en kijken en overwegen... nee komt wel goed.. heb beide eigenaren al gesproken inmiddels dus komt goed *O*
 
Hey je had lekker weer zeker op assen 8-)
Was hier aardig met een buitje tussen de middag :Y
Beter dat je banden heel blijven, kan je nog een keertje *O*

Sprak een dorpsgenoot die rijd ruim 2 DAGEN met zijn banden in groep 4 op zandvoort met een ronde tijd van 2.05 min.
Moeten ze toch wel wat langer meegaan dan 1 DAG lijkt mij :Y
Ik heb je tekst ff aangepast ;)


Ja, ik kan er zeker nog een dag mee doen nu. Totaal geen verkeerde slijtage *D
Zal morgenavond wel ff een piccie maken :Y


Klein beetje spetjes voor aanvang van sessie 4, maar de baan was snel weer droog *O*
 
Ja, ik kan er zeker nog een dag mee doen nu. Totaal geen verkeerde slijtage *D
Zal morgenavond wel ff een piccie maken :Y

met weer heb je het zeker getroffen *D
En van je banden is ook goed nieuws, scheelt flink geld ook *O*
 
Ik heb je tekst ff aangepast ;)


Ja, ik kan er zeker nog een dag mee doen nu. Totaal geen verkeerde slijtage *D
Zal morgenavond wel ff een piccie maken :Y


Klein beetje spetjes voor aanvang van sessie 4, maar de baan was snel weer droog *O*


Zie het, beter zo :P
Maar scheelt idd zeker goeie vering :Y

Mooi man, ik wil nog wel een keer zandvoort doen misschien 31 aug :Y
 
Laatst bewerkt:
Zelf terug rijden is out of the question...als ik aangehouden wordt in nederland kost het me een boete en moet ik de btw volledig afdragen >> totaal bedrag €2000 ik kijk wel uit...

kan wel maar dan moet ik een export kenteken aan vragen kosten?? €175, busje van de zaak is goedkoper :P

Koplamp is anders ja... bermlicht??? wasda?? omgekeerd spiegelen?? klepel en klok??? :+

kosten koplamp? 3x niets zegt ie... nieuw bij de dealer ong€399 en als je hem kan vinden(is niet zoveel verkocht als een 600rrof een r6) kost het gemiddeld nog dik 250...

dus.... :Z
:/
 
met weer heb je het zeker getroffen *D
En van je banden is ook goed nieuws, scheelt flink geld ook *O*
Ziek als ik dat lees over al die banden.. En dan die prijzen..
Op m'n brommert deed ik er 1 jaar mee (doorrijden in de winter) en betaalde ik 200 voor een setje pilots :') _O-
 
Ziek als ik dat lees over al die banden.. En dan die prijzen..
Op m'n brommert deed ik er 1 jaar mee (doorrijden in de winter) en betaalde ik 200 voor een setje pilots :') _O-

setje PP's voor de motor is bij een dealer denk ik 300 euro inclusief montage?
Vind ze voor een brommer dan duurder :P
 
Hoorde het gozer...BUMMER -O-
Sterkte man!
:^ -O-


Ziek als ik dat lees over al die banden.. En dan die prijzen..
Op m'n brommert deed ik er 1 jaar mee (doorrijden in de winter) en betaalde ik 200 voor een setje pilots :') _O-

setje PP's voor de motor is bij een dealer denk ik 300 euro inclusief montage?
Vind ze voor een brommer dan duurder :P
Had ook een 17" vandaar.. alleen was mijn achterband bijna jouw voorband ;)
 
@alexed9: Heeelee geile fietsen :Y

Heey! Hoe gaat het hiero??

Tijd niet meer geweest, maar alles gaat lekker, druk bij Microsoft aan het stage lopen en nog honderd andere dingen aan t doen, kom bijna niet aan motorrijden toe :N Helaas. Maar komt wel weer goed! :] zeker in de zomer.

Balen van die kap...en die prijzen zijn idd niet te harden hier... Komt dat door de belastingen?
 
@alexed9: Heeelee geile fietsen :Y

Heey! Hoe gaat het hiero??

Tijd niet meer geweest, maar alles gaat lekker, druk bij Microsoft aan het stage lopen en nog honderd andere dingen aan t doen, kom bijna niet aan motorrijden toe :N Helaas. Maar komt wel weer goed! :] zeker in de zomer.

Balen van die kap...en die prijzen zijn idd niet te harden hier... Komt dat door de belastingen?

Ja hoor, daar istie dan ;)
 
Ik heb je tekst ff aangepast ;)


Ja, ik kan er zeker nog een dag mee doen nu. Totaal geen verkeerde slijtage *D
Zal morgenavond wel ff een piccie maken :Y


Klein beetje spetjes voor aanvang van sessie 4, maar de baan was snel weer droog *O*



Bandjes zagen er zeker netjes uit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan