Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij de ervaringen vertellen van een MT met Flyscreen. Ik wordt niet vrolijk van de stukken snelweg die ik noodgedwongen moet nemen om op mijn bestemming te komen.

grtz

Met een flyscreen zul je diezelfde stukken snelweg moeten nemen. Een flyscreen is niet bedoeld om mee te vliegen helaas, dus je zult ook met een flyscreen erop over de (snel)weg moeten blijven rijden.

Tenzij je een zwarte hebt, die zijn zo snel, daarmee vlieg je wel letterlijk.

Nee, een flyscreen neemt geen zuchtje wind weg, het zorgt enkel voor een optische stroomlijn...
 
Kan iemand mij de ervaringen vertellen van een MT met Flyscreen. Ik wordt niet vrolijk van de stukken snelweg die ik noodgedwongen moet nemen om op mijn bestemming te komen.

grtz

Helpt niet tegen rijwind... alsnog vol in je bakkes.

Maar ook dát is naked rijden :]
 
Peter, ik dacht dat jij principes en smaak had, en alleen maar op iets met drie stemvorken reed, maar nu ook al op iets met bongo's? :?

ik zei gaan, niet gaaas! nee mein freund, paarden horen in de kroketten, en ik fok niet met food weetjewelweetjeniet
 
flyscreen is idd voor de looks. boven de 130 (mijlen met de mijne) is het gewoon dikke armen kweken
 
Ik snap dat gezeik over rijwind niet hoor...

Alleen naakt op de fiets gaat boven een naakte fiets, of zoiets....

full
 
lekker scheuren in het zadel.........nou nou, daar zat ik op te wachten.........gelukkig heb ik net mijn lullestuukpad geplaatst. foto's commin up in a jiffy
 
lekker scheuren in het zadel.........nou nou, daar zat ik op te wachten.........gelukkig heb ik net mijn lullestuukpad geplaatst. foto's commin up in a jiffy

En wanneer ga jij nou eens een echte fotocamera kopen, het is gewoon mishandeling dat jij anderen naar jou foto's laat kijken. :o
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij de ervaringen vertellen van een MT met Flyscreen. Ik wordt niet vrolijk van de stukken snelweg die ik noodgedwongen moet nemen om op mijn bestemming te komen.

grtz

haha...sorry maar wat ik van mede rijders hoor maakt het geen hol uit...met of zonder even veel wind...

P.S. er staat er nog wel een te koop op marktplaats mocht je interesse hebben!
 
tadaaaa
met nieuwe spiegels

[afbeelding]

Die spiegels staan veulste veul naar binnen... ze zijn smaller dan je stuur breed is...

Met mijn brede schouders zie ik met de standaard spiegels alleen nog maar mijn eigen goddelijke torso, laat staan als die spiegeltjes zo dicht bij elkaar staan.

Aaaaaaaah, ik snap het al, jij geilt op jezelluf, vandaar die swaffellap op je tank! }) _O- :W
 
Die spiegels staan veulste veul naar binnen... ze zijn smaller dan je stuur breed is...

Met mijn brede schouders zie ik met de standaard spiegels alleen nog maar mijn eigen goddelijke torso, laat staan als die spiegeltjes zo dicht bij elkaar staan.

Aaaaaaaah, ik snap het al, jij geilt op jezelluf, vandaar die swaffellap op je tank! }) _O- :W


je hebt de handguards gemist piepje. nb, mijn spiegels staan er voor antibekeuring, niet om te zien welke toyota corrola me gaat inhalen op de dijk.
MAHAHAHA

_O-
 
noodwat?

hier schijnt eindelijk de zon!

http://www.nu.nl/algemeen/2031267/hevig-noodweer-treft-noord-limburg.html (Hevig noodweer treft Nederland | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl)

daim, dat bedoel je dus :o
 
Laatst bewerkt:
vro-01 gedaan vandaag was leuk en leerzaam is echt goed voor je zelfvertrouwen.
leukste was 8 rondjes rijden over de baan met snelheid wist niet dat ik zo plat kon.
maar aan deandere kant voor de wat gevorderde motorrijder is het wat minder dan kan je beter met vro-03 beginnen.
wel grappig hij doet oefening voor hoe je over een band op de weg rijd en je ziet iedereen denken moeten wij dat doen,5 min later rijd iedereen over de band heen staand op ze motor met handen los (iedereen met dikke glimlach).
 
noodwat?

hier schijnt eindelijk de zon!

http://www.nu.nl/algemeen/2031267/hevig-noodweer-treft-noord-limburg.html (Hevig noodweer treft Nederland | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl)

daim, dat bedoel je dus :o

die ja...hehe...ik was op de dijk al omgedraaid omdat het weer aan het einde van de dijk nogal dreigend overkwam...via lindenholt door naar huis, k zat nog niet in de auto richting huis of de hel brak los...hehe..wel lol gehad..water dat tot boven het dak omhoog kwam...aquaplaining?
 
gespot: witte MT03 op de energieweg! (voor dit noodweer) WIE!


noodweer niks van gemerkt in roermond alleen een klein buitje
ben wel naar venlo moeten gaan voor dakpannen op te rapen (heb 24 uurs dienst)
toen schrok ik wel hoeveel regen er was gevallen
en ben gelijk in venlo moeten blijven want de telefoon bleef gaan met meldingen
ik hoop morgen niet dan kan ik lekker ff met mijn (groene)mt poken _O-
 
Ben er weer na een tijdje erg druk gehad te hebben,ik zit met een stotter probleem met mijn mt,als ik wat hoger in toeren kom en ik hou het gas op 120 dan je voelt de mt niet regelmatig loopt het voelt als of je iedere keer een windflaag van voren te voorduren krijgt,ben er nu al 4 keer mee terug geweest maar ze zeggen ja dat hebben ze allemaal een beetje,ik vind het geen verhaal mijn vorige mt had dit absoluut niet,bougi hebben ze vervangen,wat rijker gezet maar niets helpt,hier iemand die dit herkent of weet wat ik er mee aan moet?
 
rijker zetten is vaak alleen stationair rijker, dus lijkt me sterk. bougie: waffoor? ik zou wel zo'n bougie nemen met driepunten en ik ben effe de naam ervan kwijt. horten en stoten zie je wel vaken bij dikke 1 pitters maar doorgaans was het met die iridiumdingus wel weg. numemrs circuleren hier op de MT paginas
 
Ben er weer na een tijdje erg druk gehad te hebben,ik zit met een stotter probleem met mijn mt,als ik wat hoger in toeren kom en ik hou het gas op 120 dan je voelt de mt niet regelmatig loopt het voelt als of je iedere keer een windflaag van voren te voorduren krijgt,ben er nu al 4 keer mee terug geweest maar ze zeggen ja dat hebben ze allemaal een beetje,ik vind het geen verhaal mijn vorige mt had dit absoluut niet,bougi hebben ze vervangen,wat rijker gezet maar niets helpt,hier iemand die dit herkent of weet wat ik er mee aan moet?

Je dealer heeft gelijk. Je kan het beter krijgen door idd iets met de mapping te doen: bv. een power commander installeren.Helemaal weg krijg je het niet. 120kph, dan zit je denk ik ongeveer in de buurt van 5000rpm of net er boven? Daar doet ie van mij het ook lichtjes. De mate waarin kan wel per fiets verschillen.

HJ
 
Ben er weer na een tijdje erg druk gehad te hebben,ik zit met een stotter probleem met mijn mt,als ik wat hoger in toeren kom en ik hou het gas op 120 dan je voelt de mt niet regelmatig loopt het voelt als of je iedere keer een windflaag van voren te voorduren krijgt,ben er nu al 4 keer mee terug geweest maar ze zeggen ja dat hebben ze allemaal een beetje,ik vind het geen verhaal mijn vorige mt had dit absoluut niet,bougi hebben ze vervangen,wat rijker gezet maar niets helpt,hier iemand die dit herkent of weet wat ik er mee aan moet?

tank Esso super 98.is ouderwetse super zonder lood,dus geen "gepimpte"normale
bezine zoals Shell V-powerOok aanbevolen voor XTs,en een motortje van een 2CV(eend).is er ook weg van.Verschil is duidelijk merkbaar met name in onderste toeren bereik(2000-3500rpm)..Motor loopt mooier rond.Ook in "kritische gebied"rond 5000rpm,en dat is rond 120km/h,loopt hij mooier rond.
En idd dat hebben ze allemaal een beetje,maar onder de 7gr.C.wordt het minder.PC er op gooien wil ik niet aan,zonde van me geld.
Vandaag voor het eerst met me "huey"olie temp.boven 100gr.C.gezet.Had er nog nooit mee gereden in de warmte,na 15000km..... :}Blij met me 15w50 olie..blijft lekker soepel schakelen,zonder geklak.. *O*
 
Laatst bewerkt:
Jawel, vanaf m'n MT een andere gespot! Eindelijk!

Bij Gouda, een rood exemplaar, met een mejuffrouw aan 't roer die nog niet door had dat je ook kon zwaaien naar andere MT's ... ;) (en in korte broek natuurlijk...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan