IMC MIT-100 intercom

polleke

MF veteraan
30 okt 2003
2.168
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Hallo,

IMC MIT-100

Ivm de aanschaf van een draadloze set, heb ik een MIT-100 in de aanbieding.

Huidige set is ongeveer een half jaar oud. (Heb van Waypoint een nieuwe gekregen ivm een defect in de vorige. De originele bon uit 2007 is aanwezig. Spullen zelfs in originele doos)

De set is de "nieuwe" versie met de firewire aansluitingen voor de helmsets. ( De oude hadden een 7 polige stekker waarvan de pinnetjes keer op keer ombogen).

Bij de set heb ik 2 headsets, 1x met microfoon boom voor systeem helm, 1x met mic. aan een draadje voor een intergraal-helm.
Kabel om portofoon op aan te sluiten + de puch to talk knop voor op het stuur. (als je wil kan ik er een kabel bij doen om een mp3 speler aan te sluiten, ik had een Creative Zen Stone op het stuur gemonteerd, werkte perfect!)

Ik heb de standaard mee geleverde 12v plug er niet meer bij. (deze zit aan mijn acculader)

Ik heb de set altijd aangesloten met de - op de accu en de + komende van het achterlicht. Op deze manier is de set via het contact geschakeld (licht aan bij contact).

Prijs: € 75

:]


De set
21052009067.jpg

Firewire aansluiting:
21052009072.jpg
 
Ik heb misschien wel interesse..
Ik heb nu een setje van conrad, met PMR systeem (draadloos) maar vindt het volume te zacht.. Is dat bij dit systeem wel goed geregeld?
Zit er nog iets van volumeregeling op?
En heb je misschien een idee hoe ik het PMR apparaatje erop aan kan sluiten? Of hoe dit werkt? (in gedachten rekening houdend met PTT toets e.d.)

Alvast bedankt!
 
Aansluiting van de PMR gaat prima, de set heeft daar een apparte kabel voor. Ik heb er ook een kabeltje bij dat een 2,5 mm en een 3,5 mm stekker vlak langs elkaar geeft. (kan een foto maken waar nodig.

Volume regeling zit er helaas niet op (als intercom) met PMR wel geloof ik, zit naast de PTT knop.

Woont Mr. Helmo toevallig in HELMOND? dan kan je ook ff naar EHV komen en het komen bekijken.
 
Aansluiting van de PMR gaat prima, de set heeft daar een apparte kabel voor. Ik heb er ook een kabeltje bij dat een 2,5 mm en een 3,5 mm stekker vlak langs elkaar geeft. (kan een foto maken waar nodig.

Volume regeling zit er helaas niet op (als intercom) met PMR wel geloof ik, zit naast de PTT knop.

Woont Mr. Helmo toevallig in HELMOND? dan kan je ook ff naar EHV komen en het komen bekijken.

Dat klinkt mooi! Mijn PMR zender heeft een aansluiten met 2 pinnen, 2,5 mm met 2 aansluitingen(voor ptt toets) en een 3,5mm met 3 aansluitingen voor mic en speakers..
Zou fijn zijn als je er een foto van zou willen maken..

Spijtig van de volume, maar is niet anders.. Hopen dat die hard genoeg staat..

En helaas woon ik niet in helmond, de naam staat voor mijn achternaam ;) Woon in giesbeek, zo'n 100 km van eindhoven schat ik..
 
Ik bied de vraagprijs voor de set inc. het kabeltje voor de MP3 speler. Ik kan dit weekend op komen halen of eventueel vanavond of morgen avond, als je naar een station in ehv zou kunnen komen.
 
@ Mr. Helmo

Ik zal vanavond een een foto plaatsen van de pmr stekker

@ Pimpin

sorry station Eindhoven gaat niet lukken.........

Heb je dan nog wel interesse?
 
@ Mr. Helmo

Ik zal vanavond een een foto plaatsen van de pmr stekker

@ Pimpin

sorry station Eindhoven gaat niet lukken.........

Heb je dan nog wel interesse?
Anders heb ik ook nog interesse hoor :P Wie het eerst komt... Of niet? })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan