Marvel Mystery Oil

geffroy

Rookie
23 mei 2009
3
0
Ik heb wat flesjes Marvel Mystery Oil te koop. Ze kosten 16.50 euro en dat is voor 32 oz, bijna een liter. check voor info over wat voor spul het is: www.marvelmysteryoil.com

geffroy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even contact gehad nmet de verkoper, het gaat hier niet om professionele handel. Hij had een paar flesjes over, topic gaat weer open.
 
Laatst bewerkt:
ik wil wel een fles !!! dit is echt SUPERSPUL !!!!!! NO KIDDING !!!!! :} :} :}

ik kocht dit goedje altijd als ik in the usa was en nam er de nodige flessen van mee vanuit the usa als ik er bij vrienden op bezoek was.


als je dit goedje bij je benzine van je brikkie gooit zul je merken dat je motor mooier gaat lopen en soepeler loopt. de motor krijgt dan topsmering en de verbrandings resten die opgebouwd zijn na al die jaren lossen op. ook is dit het middel tegen een tikkende klep of plakkende kleppen. ( voor bv een motor die al jaaaaaaaren stil staat en je haalt hem uit de mottenballen )

ook ideaal spul om door je benzine te mengen en er op te rijden voor je de motor in de winterstalling zet.

ik gebruik het zelf als assemblage olie voor motoren en carberateurs.

Pas nog de carbs van MFer Nephew schoongemaakt met ultrasoon en daarna de beetje stugge membraam rubbers rijkelijk ingevet met deze olie ( yamaha diversion )
en de carbs aan de binnenkant netjes ingevet met marvel olie.
de motor liep eerst klote en afgelopen weekend hebben we dik 200 km op de klok gezet en volgens nephew loopt de motor weer als nieuw. motor stond al weer 1 jaar buiten stil en starte zeer netjes.

dit is geen tell sell prut !!!! echt dit goedje werkt en is erg moeilijk te krijgen hier in nederland.

@ verkoper stuur mij een pm of email ik wil een fles!!
 
Laatst bewerkt:
ik wil wel een fles !!! dit is echt SUPERSPUL !!!!!! NO KIDDING !!!!! :} :} :}

ik kocht dit goedje altijd als ik in the usa was en nam er de nodige flessen van mee vanuit the usa als ik er bij vrienden op bezoek was.


als je dit goedje bij je benzine van je brikkie gooit zul je merken dat je motor mooier gaat lopen en soepeler loopt. de motor krijgt dan topsmering en de verbrandings resten die opgebouwd zijn na al die jaren lossen op. ook is dit het middel tegen een tikkende klep of plakkende kleppen. ( voor bv een motor die al jaaaaaaaren stil staat en je haalt hem uit de mottenballen )

ook ideaal spul om door je benzine te mengen en er op te rijden voor je de motor in de winterstalling zet.

ik gebruik het zelf als assemblage olie voor motoren en carberateurs.

Pas nog de carbs van MFer Nephew schoongemaakt met ultrasoon en daarna de beetje stugge membraam rubbers rijkelijk ingevet met deze olie ( yamaha diversion )
en de carbs aan de binnenkant netjes ingevet met marvel olie.
de motor liep eerst klote en afgelopen weekend hebben we dik 200 km op de klok gezet en volgens nephew loopt de motor weer als nieuw. motor stond al weer 1 jaar buiten stil en starte zeer netjes.

dit is geen tell sell prut !!!! echt dit goedje werkt en is erg moeilijk te krijgen hier in nederland.

@ verkoper stuur mij een pm of email ik wil een fles!!
Jij bent die man in het publiek die meedoet aan de scam? _O-
 
Als het echt zo geweldig is waarom word er dan nog gewone olie verkocht?

// hehe, lol @ RaffelGs... true
 
Laatst bewerkt:
Als het echt zo geweldig is waarom word er dan nog gewone olie verkocht?

er worden toch ook nog steeds harley's verkocht? _O-

toevallig gister een tell-sell spotje gezien van "Motor-up".. lijkt me een beetje vergelijkbaar aan dit. Overigens, al zou het doen wat het geacht word te doen, ik weet niet of ik zo graag wil dat alles losgeweekt wordt in mn blok..
 
Als je de product info en reviews leest is het gewoon een roestoplosser/kruipolie,in de tank of motorblok gooien? denk het toch niet.
Wondermiddel? sommige mensen vinden wd40(kerosine) ook een wondermiddel,ieder zijn meug.
 
Laatst bewerkt:
jullie kletsen maar geef er niks om ik neem die flessen van geffroy wel over :)

ik zal in ieder geval jullie vertellen hoe ik aan de kennis van dit goedje gekomen ben>>

ik ben jaaaaaren actief geweest in de modelvliegerij ( radio bestuurde modellen met brandstof motoren )

veel van deze motoren lopen op nitro methaan , methanol en als smering wonderolie.

motortjes lopen dan op een middag een uurtje of zo.
de pest hiervan is dat methanol water aantrekt en nitro een zuur achtig verbrandings residu achterlaat.

welnu de truuk van marvel mystery oil is dat je na het laten lopen van je motortje er wat druppels marvel mystery oil doorheen draait.

doe je dit niet dan geef ik je op een briefje dat je de lagers van die motortjes blijft vervangen omdat ze echt verroesten.

na een tip van een bevriende amerikaanse modelvlieger ben ik toen ook begonnen met het gebruik van deze zeer dunne rode olie ( het ruikt erg apart )
sindsdien had ik nooit meer rotte lager in mijn model motortjes.

het vliegen heb ik inmiddels op een laag pitje gezet en het merendeel van mijn spullen gerolen tegen een TRX 850 met slechts 5300 km op de klok.

maar aan motoren sleutelen vind ik erg leuk en ook hier heb ik deze olie ingezet en echt waar niet gelogen dit goedje werkt echt goed zeker bij wat oudere motoren.
omdat bij motorfietsen er sprake is van een natte plaat koppelling kun je het niet aan de olie toevoegen maar wel aan de benzine waar het voor wat topsmering zorgt van de zuiger en de kleppen en de klepgeleiders.

in The usa koop je een flesje voor ca 3 dollar. Helaas is het hier niet te koop en de verzendkosten vanuit the USA zijn helaas niet mals.

en voor de mensen die me echt niet willen geloven >>>
Marvel mystery oil is overgenomen door niemand minder dan Turtle wax....
denk niet dat dit bedrijf hun goede naam op het spel gaat zetten om rommel te verkopen of wel soms . ik zou zeggen google eens op marvel mystery oil dan piep je wel anders.
zelfs de monteurs van catapilair gebruiken het en zweren het erbij .


maar geloof me vooral niet dan neem ik het wel van geffroy over geen probleem dan kan ik weer een hele poos vooruit.

het is namelijk ook een supergoede olie voor motor assemblage.

voor diegene die het eens wil proberen tank je oude brikkie vol en kom op de koffie in het zielug hoopje ziekenhuis ( vooral doneren tbv dit project ) en dan giet ik een shot marvel in je tank dan mag je zelf oordelen.
 
is het er nog zo ja dan wil ik het wel proberen in m,n xj600 diversion kijken of het helpt beetje extra olie kan nooit kwaat (als je meer niet overdrijft )

ik hoor het wel kan ook via pm (ie staat aan )
 
Ik ben kapitalist. Als mijn motor slecht begint te lopen van ouderdom, dan koop ik gewoon een nieuwe motor. Weet ik ook weer eens waarom ik nou eigenlijk dat geld met werken aan het verdienen ben. :)
 
Als je de product info en reviews leest is het gewoon een roestoplosser/kruipolie,in de tank of motorblok gooien? denk het toch niet.
Wondermiddel? sommige mensen vinden wd40(kerosine) ook een wondermiddel,ieder zijn meug.
Jij gelooft zeker ook niet in Duct Tape? :+
 
Ik kon het niet laten en heb even gegoogled

In the case of oil additives, there is a considerable volume of
evidence against their effectiveness. This evidence comes from
well-known and identifiable expert sources, including independent
research laboratories, state universities, major engine
manufacturers, and even NASA.

Against this rather formidable barrage of scientific research,
additive makers offer not much more than their own claims of
effectiveness, plus questionable and totally unscientific personal
testimonials. Though the purveyors of these products state they have
studies from other independent laboratories supporting their claims,
they refuse to identify the labs or provide copies of the research.
The only test results they will share are those from their own
testing departments, which must, by their very nature, be taken with
a rather large grain of salt.
Artikel hier: Marvel Mystery Oil Composition - RX7Club.com - Mazda RX7 Forum

Heel lang verhaal, maar komt er kortweg op neer dat er een hele hoop positieve resultaten geclaimd worden door mensen die zelf "enorme" besparingen meten in hun eigen brandstof en olieverbruik, maar dat er nog nooit een onafhankelijk laboratorium is geweest dat dit bevestigd heeft.
 
Elke leasemaatschappij zou het verplicht stellen als het zou werken zoals de verkopers van die wondermiddeltjes aangeven.
 
Ik ben kapitalist. Als mijn motor slecht begint te lopen van ouderdom, dan koop ik gewoon een nieuwe motor. Weet ik ook weer eens waarom ik nou eigenlijk dat geld met werken aan het verdienen ben. :)
Dus je rijdt al 12 jaar op je huidige fiets? :}
 
veel reaties maar niet eentje van de topic starter die het aanbied ik wil ook nog steeds een flesje hebben
 
meschien iemand anders die weet waar het te koop is want voor die paar euro word ik wel schieuwnierig (zo als bassie altijd zij)

mja zal wel weer een doode mus zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan