CBR 600F3 - In onderdelen

Verkopen als geheel of in onderdelen?

  • Geheel!

    Stemmen: 2 12,5%
  • Onderdelen!

    Stemmen: 14 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

jafeth

MF'er
7 okt 2008
76
0
Niet meer van toepassing, Opknappen bleek lucratiever.
Inmiddels een nieuw dashboard gevonden, nu de rest nog.





Beste motorliefhebbers,

Helaas is mijn motorfiets afgelopen nacht omgevallen vanwege de heftige storm, waarbij enige schade is ontstaan wat niet gedekt wordt door mijn verzekering.
Omdat ik de motorfiets juist nét opgeknapt had (hij was bijna klaar voor op de weg) heb ik nu niet meer de tijd&zin om er weer opnieuw mee te beginnen.

Vandaar even deze animo-check voor onderdelen.
Mochten er genoeg kopers zijn voor deze motor in onderdelen, dan doe ik hem op die manier weg.
Een complete koop mag uiteraard ook (liever zelfs).

Het betreft:
Merk & Type: Honda CBR600 F3 PC31
Bouwjaar: 01-06-1995
Het is een 25kW motorfiets (zowel op papier als in de motor)

Schade, dus vrijwel oninteressant voor verkoop:
Cockpit (tellerwijzers afgebroken, tellerglas stuk, ophangpuntje afgebroken)
Voetrempedaal krom
Krasjes op de uitlaat & een stukje carbon weg (niet hinderlijk, is aan de binnenkant)
Voorspadbord versplintert (nu even een oude reserve rode opgezet ivm vervoeren, deze was bedoeld om mee te leren kunstoflassen)
Krassen op topkuip
Spiegels stuk
Knipperlichten rondom stuk (tijdelijk geplakt met zwart plakband, daardoor lijkt het heel)

Alles is dus te koop, maar sommige schade-onderdelen lijken mij geen verkoop waardig.

Foto's:
storm(3).jpg


Richtprijs-lijstje
(bieden mag natuurlijk, via PM):


Motorblok: €500 [Inque hoogste bod: €450]
54.000km gereden. Bij 52.000 nog een flinke beurt gehad.
Blok start altijd & loopt super relaxed, als een zonnetje.

Radiator (incl. slangen etc.): €150
Uiteraard in goede conditie. Geen gedoe.
Enkele(lees zeer weinig) platte lamellen.

Kappenset: €350 [Motorsmurf geinteresseerd]
Was ik nét aan het opknappen (overspuiten etc.) dus zit nu de 1e laag mat-zwarte lak op. Gewoon goed, wel gerepareerde scheurtjes ivm omvallen vorige eigenaar.
Door omvallen zitten er nu kale plekken op, maar is een kwestie van opnieuw opknappen. Voorkuip is een imitatie-kuip (net nieuw), dus beetje aanpaswerk.
- kappenset gaat nog niet los weg! Kan altijd nog.

Kuipframe: €75 [Peter_v86 hoogste bod: €70]
Origineel, gewoon recht. Bieden mag natuurlijk.

Koplamp: €80 [Peter_v86 hoogste bod: €70]
Origineel, onbeschadigd, helemaal compleet met vitting,lamp etc.

Voorvork + kroonplaat: €300
Gewoon recht, zaten net nieuwe balhoofdlager in etc. dus werkt erg goed.

Clip-on's: €60

Schakelaars: €50

Velgenset + bt021 + schijven: €300 [interesse door WOUTJE1981]
Goede velgen (hebben evt. wel een spuitbeurtje nodig). Zitten 2 gloednieuwe Battlax BT021 banden om. Is 300km mee gereden. Aankopbon aanwezig uiteraard.
Schijven zijn niet fantastisch meer, maar horen er gewoon bij. Goed.

Remgerij voor (zonder schijven): €150
Klauwen, leiding, nieuwe remblokken, bouten en alles wat erbij hoort.

Remgerij achter (zonder schijven): €80
Klauw, leiding, remblokken, bouten en alles wat erbij hoort.

Benzinetank: €150
Originele benzinetank. Nieuwe enkele laklaag, gekrast door storm. Geheel deukvrij!

Kabelboom met alarmvoorbereiding & componenten (ex stuurschakelaars): €120
Spyball alarmvoorbereiding. Kastje etc zit er niet meer bij.

Frame (25kW kentekenpapieren): €350
Uiteraard een recht frame (setprijs mogelijk icm achterbrug).

Achterbrug: €200
Helemaal in orde, compleet met vering en toebehoren (setprijs mogelijk icm frame).

Brandstofpomp: €125
Pomp is nét nieuw gekocht, 4mnd jong. Aankoopbewijs nog aanwezig.

Uitlaatdemper & tussenpijpje: €100 [Sssmoky & Bopmorn geinteresseerd & PM]
Merk LASER, Type weet ik niet. Tussenpijpje is RVS net als de LASER zelf.
Verder is het een carbon-demper (echt carbon!). Aan de binnenkant een klein schadeplekje in het carbon. Als hij gemonteerd zit zie je het niet! En het doet ook verder niet af aan de looks. Zit geen dB-killer in, maar die is natuurlijk universeel te verkrijgen (ik heb er nooit gezeur mee gehad & het geluidje is zwaar maar niet overdreven).
E-Keur mits er een dB-killer in geplaatst wordt.

Bochtenset: €100

Duostepjes: €50
Origineel, onbeschadigd.

Kuipruit zwart: €10
Nog goed te monteren, maar mist een bevestigings-oogje. Werkt nog prima!

Kuipruit origineel doorzichtig: VERKOCHT @ Jannievdb

Achterspatbord Customized: €20 [Bopmorn geinteresseerd?]
Ingekort & bevestigingsgaten voor draadeind-knippers

Hugger + kettingbeschermer: €75 [Motorfahrer mogelijk geinteresseerd]
Net opnieuw in de lak, matzwart. Origineel, erg strak & zeer mooi.

Rest even op aanvraag.
Zodra iets op aanvraag is geweest, wordt het hier bij geplaatst icm pm.
Mocht ik in de tussentijd zelf de schade-onderdelen vinden, dan bestaat de kans dat hij alsnog opgeknapt wordt.


Testrit etc. mogelijk bij serieuze interesse (bij geheel-verkoop).
Geen kentekenpapieren tijdens rijden, dus op eigen risico.
Tevens borg bij testrit (in vorm van geld/paspoort/sleutels), anders gewoon niet.


Bedankt voor de interesse,
Vriendelijke groeten,



Jafeth vd Veen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat vraag je voor het ruitje en is die schadevrij?

Ik denk dat je bij het blok 48.000 km bedoeld ipv 18.000? (niet dat ik interesse heb maar voor anderen wellicht)
 
Flink klote!

Heb je geen voorknippers? En die achterknippers zijn die met weerstandjes? Die passen ook wel voor erin denk ik.
En wat wil je ervoor hebben?
 
De pb'ers hebben pb terug.

@ Daros: Idd ontzettend kl#te, maar nu geen zin meer om het te herstellen. Dan maar mf'ers blij maken met wat spare-parts.

@ Spykes: Info over ruitjes toegevoegd aan topic. Niet geheel schadevrij, wel goedkoop. info over blok-kleppen heb ik maar weggelaten. Er stond op het luchtfilterhuis geschreven in rood: Kleppen: 18.000km. Dus ga er vanuit dat het toen nagezien is. Of het daarna ook weer gebeurd is weet ik niet, heb deze motor pas een aantal maanden in bezit.
 
Laatst bewerkt:
De pb'ers hebben pb terug.

@ Daros: Idd ontzettend kl#te, maar nu geen zin meer om het te herstellen. Dan maar mf'ers blij maken met wat spare-parts.

@ Spykes: Info over ruitjes toegevoegd aan topic. Niet geheel schadevrij, wel goedkoop. info over blok-kleppen heb ik maar weggelaten. Er stond op het luchtfilterhuis geschreven in rood: Kleppen: 18.000km. Dus ga er vanuit dat het toen nagezien is. Of het daarna ook weer gebeurd is weet ik niet, heb deze motor pas een aantal maanden in bezit.

Maar die knippers?
 
De pb'ers hebben pb terug.

@ Daros: Idd ontzettend kl#te, maar nu geen zin meer om het te herstellen. Dan maar mf'ers blij maken met wat spare-parts.

@ Spykes: Info over ruitjes toegevoegd aan topic. Niet geheel schadevrij, wel goedkoop. info over blok-kleppen heb ik maar weggelaten. Er stond op het luchtfilterhuis geschreven in rood: Kleppen: 18.000km. Dus ga er vanuit dat het toen nagezien is. Of het daarna ook weer gebeurd is weet ik niet, heb deze motor pas een aantal maanden in bezit.

Dan mag je mij even opschrijven voor het zwarte DB ruitje voor 10 euro. Mocht je hem in onderdelen verkopen, stuur mij daar maar een PB of mailtje voor.
 
I'll Let u know.
Hou het topic voor de zekerheid zelf ook even in de gaten!

Groet,
Jafeth.



Dan mag je mij even opschrijven voor het zwarte DB ruitje voor 10 euro. Mocht je hem in onderdelen verkopen, stuur mij daar maar een PB of mailtje voor.
 
Interesse tot nu toe:

Ruud Notte: Achterrem-delen (reactie via email)
Peter_v86: Kuipframe, Koplamp, Duostepjes & Optie op uitlaatset (via PM)
Spykes: Zwarte Kuipruit (Via topic)
Henry a.k.a ssssmoky: Optie op uitlaatset (VIa PM)

Het is een begin, nog 1,5week te gaan.
Op dit moment helaas nog te weinig animo om als 'sloper' door te gaan.
Bij interesse gewoon reageren!

Bedankt voor de animo zover,
Groet,
Jafeth vd Veen.
 
Laatst bewerkt:
de velgenset is zeer aantrekkelijk, mits ik goedkeuring van de budgethouder krijg.
passen die trouwens in een pc25?

laat me weten als je een besluit hebt genomen.
 
Verkoop je het kapje voor de generator(?) ook los? Voor de zekerheid even het onderdeel hieronder aangegeven (rode rondje).

CBR600F.jpg


Zo ja, is ie nog goed en wat wil je er voor hebben? Alvast bedankt.
 
@ Rednas: Voorlopig gaat mn kappenset niet los weg. Misschien later.

@ Woutje: Zorg dan maar voor een goedkeuring van je wederhelft! Vanaf 4juni weet je het van mijn kant. Ik weet niet of het zomaar op de pc25 past, even een ander forum-topic over raadplegen? Het lijkt mij wel aangezien deze modellen nauwelijks van mekaar verschillen.

@Arie CBR: Nee helaas, ik ga in eerste instantie niets los wegdoen van het motorblok.

@Smoky: Mooi, had ik inderdaad al genoteerd.

@Motorsmurf: Ontzettend zuur! Vandaar nu deze animocheck of het de moeite waard is. Gaat de goede kant op wanneer een ieder de spullen afneemt wat er tot zover aangegeven is. Kuipenset zou mooi zijn als je die overneemt, word het alweer meer rendabel voor mij om hem in onderdelen weg te doen.

@Jannievdb: Ruitje gaat los weg idd, heb hem hier nu al los liggen. Zitten wel een aantal krasjes op, maar geen diepe oid. Alle ophangpunten in orde!

@djtweeter aka Chris: Clip-on links mag idd weg, eventueel icm alle toebehorende schakelaars. Noem eens een prijs!


Het is nog niet helemaal rendabel!
Zit nu (uitgaande van mijn vraagprijzen) op ongeveer €1000!
Moet de zekerheid hebben dat er nog wat meer verkocht word voordat ik er daadwerkelijk mee aan de gang ga!
 
Laatst bewerkt:
Man voor een paar honderd euro heb je je fiets weer helemaal opgeknapt.
Zonde om hem dan nu weg te doen.
Of je moet hem beu zijn natuurlijk :P
 
@ Motorsmurf: Ik laat het weten in dit topic! Hou hem in de gaten!

@ Corsaro: Ik ben er inderdaad nog niet uit wat ik ga doen. Ik ben 'het' in het algemeen een beetje beu, elke keer centen erin stoppen & steeds dit soort ongein.
Het probleem is nu gewoon voor het grootste gedeelte mn teller, nieuwe is niet te betalen & 2e hands is het een schaars goed volgensmij.
Maargoed, ik heb nog steeds niet besloten. Ik kijk hoe reeël het is zodra ik er tijd voor heb (vanaf 4juni ongeveer).

Bedankt!
Ps. Laten jullie ook even weten welke onderdelen je voor mij hebt liggen, zoals cockpit-compleet, voetrem-hendel, voor spatbord e.d.

Groet,
Jafeth.
 
Nej, maakt niet zoveel uit. Als het maar zonder teveel gekheid past!
Heb je iets in de aanbieding dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan