Valtermoto voetsteun verstellers GSX-R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bianca1

MF veteraan
14 sep 2006
5.662
0
Maasland
Ik heb hier nog een setje Valter Moto voetsteun verstellers liggen voor een suzuki gsx-r 600/750 van bouwjaar 1996 tot en met 2005. Voor het 1000cc model passen ze op bouwjaar 2001 t/m 2004 Ik verkoop ze omdat ik deze niet meer nodig heb :)

ValterMotoRearsetSupports.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat 40 euro een nette prijs is, want die verstellers zijn best prijzig nieuw. Verzenden zal op 2,64 uitkomen denk ik dus voor 42,64 stuur ik ze naar je op.
Is het mogelijk om daar de originele voetsteunen op te zetten ?

Edit: op de site van Valtermoto te zien wel...
 
Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om daar de originele voetsteunen op te zetten ?

Edit: op de site van Valtermoto te zien wel...

Ja dat is de bedoeling ervan. Mijn originele voetsteunen stonden niet goed genoeg voor mij, dus heb deze verstellers er tussen gezet om de voetsteunen op de juiste hoogte te krijgen. Je kan de originele voetsteunen dus op deze plaatjes bevestigen waardoor je deze kan verstellen op die gaatjes op de versteller.
 
Ok, duidelijk...twijfel nog. Zou wat meer grondspeling willen hebben, maar met mijn lange benen is het denk ik niet verstandig om de stepjes hoger te zetten. Mocht ik nog interesse hebben dan hoor je het :)
 
Ok, duidelijk...twijfel nog. Zou wat meer grondspeling willen hebben, maar met mijn lange benen is het denk ik niet verstandig om de stepjes hoger te zetten. Mocht ik nog interesse hebben dan hoor je het :)

Je zet ze sowieso meer naar achter met de verstellers natuurlijk, dus wellicht dat het dan geen probleem is als je ze wat hoger zet. Maar dat is maar een idee aangezien ik dat niet goed in kan schatten. Ik hoor het wel mocht je je bedenken.
 
Volgens de site van valter moto passen ze ook op een gsx-r 1000, bouwjaar 2001 tot en met 2004 *D
 
'Valtermoto voetsteun verstellers GSX-R K1 t/m K5' > 'Valtermoto voetsteun verstellers GSX-R'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan