Gooische Hooligans Deel 42, 't rubber onder houden!

Geen poll dit keer :N

  • saai

    Stemmen: 21 75,0%
  • goed plan

    Stemmen: 7 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het eerst vakantiegeld gekregen overigens.... dat had ik me blijkbaar iets teveel geromantiseerd.

Vakantie geld = iedere maand geld afstaan..... na 12 maanden -> bedrag.... -> belasting graait er lustig op los (voor de mensen met uitkering die ook op vakantie willen ofzo :?) en hop! zo heb je nog maar ietsjes meer dan de helft over.

Welkom bij de werkenden denk ik dan maar :')
Was dat maar zo...dan telde het tenminste nog mee voor mn pensioenopbouw :P
 
hele dag nog geen UPS aan de deur, zal je zien dat als ik zo boodschappen ben doen ze langs zijn geweest -O-
 
Voor het eerst vakantiegeld gekregen overigens.... dat had ik me blijkbaar iets teveel geromantiseerd.

Vakantie geld = iedere maand geld afstaan..... na 12 maanden -> bedrag.... -> belasting graait er lustig op los (voor de mensen met uitkering die ook op vakantie willen ofzo :?) en hop! zo heb je nog maar ietsjes meer dan de helft over.

Welkom bij de werkenden denk ik dan maar :')
Vakantiegeld is gewoon 96% van je maandloon hoor... Althans, dat is het bij mij :/
 
Laatst bewerkt:
Vakantiegeld is gewoon 96% van je maandloon hoor... Althans, dat is het bij mij :/
Vakantiegeld is over het algemeen 8% van je jaarsalaris. (bruto)

Je maandloon is progressief belast....vakantiegeld niet...das t grote verschil onderaan de streep (netto) B|
 
Laatst bewerkt:
Met dank aan Don :Y

full
 
Zie hier de linkjes naar de oude delen!!
~[/center]
Hey lange,
Je moet nog ff een ~
ergens neerknallen.
Niet klooien in mijn hut he! B|

O-)
 
Vakantiegeld is over het algemeen 8% van je jaarsalaris. (bruto)

Je maandloon is progressief belast....vakantiegeld niet...das t grote verschil onderaan de streep (netto) B|
Nee, per maand spaar ik 8% van mijn bruto loon voor 1 extra keer. (wordt ingehouden - staat zelfs op je loonstrook bij variabel.)
Dus in mei krijg ik 96% van mijn bruto loon extra, echter hoogste belastingstarief, dus iets meer ingehouden, lijkt minder, is evenveel (bruto) Misschien verschilt dit per werkgever? *O*
 
Laatst bewerkt:
'(

Deze besteld bij fc-moto:

Alpinestars-SP-1-Glove-G.jpg


SP-1 handschoenen in zwart

Ik open de doos en deze zitten erin:
2008_Alpinestars_SP-1_Glove.jpg


:/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan