Gooische Hooligans Deel 42, 't rubber onder houden!

Geen poll dit keer :N

  • saai

    Stemmen: 21 75,0%
  • goed plan

    Stemmen: 7 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet ook nog een nieuwe helm O-)

Maar dat wordt wel november ofzow voordat ik daar es naar ga kijken.

Ja ik wilde pas volgend jaar kijken, maar eerst maar eens zien wat fc-moto nog te zeggen heeft.
Misschien wil ik daar wel niks meer kopen :P
 
Goeiemiddag, allemaal! :W

[me="Bahco"]doet ook weer mee.[/me] :)

Jep, heb besloten dat ik alleen deelneem aan zulke sessies als ik hem verzekerd krijg, wat ik dus wss niet krijg, maarja, zaterdag ff als ik tijd heb naar univé etc bellen. Die schijnen het wel te dekken.
Motor is overigens gewoon helemaal betaald, teveel gedoe met dat uitgesteld betalen etc, dan de renteopbrengst maar niet :]

Ik blijf het zeggen: Doe de VRO-1. (Nee, ik heb daar géén aandelen in, alleen maar goede ervaringen mee.) Daarvoor kun je wel een dagverzekering afsluiten. Als je die afsluit heeft eventuele schade ook geen gevolgen voor je no-claim. })
 
O ja, heb nog een nagelneu helder vizier met pinlock voor een Shoei XR1000 liggen. Iemand interesse???
 
Laatst bewerkt:
Goeiemiddag, allemaal! :W

[me="Bahco"]doet ook weer mee.[/me] :)Ik blijf het zeggen: Doe de VRO-1. (Nee, ik heb daar géén aandelen in, alleen maar goede ervaringen mee.) Daarvoor kun je wel een dagverzekering afsluiten. Als je die afsluit heeft eventuele schade ook geen gevolgen voor je no-claim. })
Die ga ik ook doen! Alleen de eerste 2 dagen waar nog plek is kan ik helaas niet. Wordt pas eind juli begin augustus. Achja weer iets om naar uit te kijken. VRO-3 lijkt me ook interessant om daarna nog te doen!
 
Wie kan ik noteren???
1. E®nst
2. Michel
3. Xtra, kan wel geloof ik :Y
4. Poikie (kleine ovb)
5. Oh!

Betreft het een knalritje of een ritje ritje? :P
Zaterdag al een lange toertocht, moet zondag even de spierpijn wegrijden dan :+
 
Wie kan ik noteren???
1. E®nst
2. Michel
3. Xtra, kan wel geloof ik :Y
4. Poikie (kleine ovb)
5. Oh!

Betreft het een knalritje of een ritje ritje? :P
Zaterdag al een lange toertocht, moet zondag even de spierpijn wegrijden dan :+
Wat mij betreft een vlot ritje net als de vorige keer. Iedereen kon dat goed bijhouden en hebben veel plezier in het rijden gehad!
 
Wat mij betreft een vlot ritje net als de vorige keer. Iedereen kon dat goed bijhouden en hebben veel plezier in het rijden gehad!

:^
Zijn de lekkerste, maar dan moet de groep niet te groot worden :N
Dan werkt het niet...
 
Present.... hoop nutteloos gelul weer op pagina 1 maar vooruit dan maar weer... jullie willen zo graag weer naar het volgende deeltje :p
 
Heb iemand hier zin om net alsof te doen of hij interesse heeft in een motor? En mischien lukt het je dan om het kenteken te achterhalen? Gaat om een soort van oplichtzaakje hier op MF... Lama ff weten of je wil helpe of niet. Mij gaat het niet lukken.. ben al een bekende inmiddels van m :P
 
Heb iemand hier zin om net alsof te doen of hij interesse heeft in een motor? En mischien lukt het je dan om het kenteken te achterhalen? Gaat om een soort van oplichtzaakje hier op MF... Lama ff weten of je wil helpe of niet. Mij gaat het niet lukken.. ben al een bekende inmiddels van m :P

linkie })
 
Heb iemand hier zin om net alsof te doen of hij interesse heeft in een motor? En mischien lukt het je dan om het kenteken te achterhalen? Gaat om een soort van oplichtzaakje hier op MF... Lama ff weten of je wil helpe of niet. Mij gaat het niet lukken.. ben al een bekende inmiddels van m :P
:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan