Honda VTR1000F Firestorm (onderdelen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToSiE

MF veteraan
7 aug 2008
13.810
406
---





EDIT: Alleen de Wilbers schokker is er nog. Mag weg voor €450,- (nieuwprijs was €689,-)


Hulp bij montage geen probleem...





Ben op Assen onderuit geschoven en daarbij heeft het blok een gat in de koppelingsdeksel opgelopen. Omdat ik dit niet op dat moment in de gaten had en verzocht werd om zelf naar de paddock terug te rijden bleek er bij nadere inspectie een hap drentsche hei in het blok te zitten. Je kan zelf wel raden hoe het er uit zag toen de koppelingsdeksel er af kwam...

Zie er zelf geen heil in om het beestje weer op te lappen.



Mag weg voor €1250,-



Inbegrepen is dus een complete VTR1000F '99 40.000km met als extra's:


-Volledig Wilbers afgeveerde vorkpoten. (Nieuw, nog geen 300 kilometer mee gereden)
-Stalen remleidingen rondom.
-Goede Michelin Pilot Power 2ct''s (1500km mee gereden.)

Eventueel als extra (meerprijs) leverbaar:

-Wilbers shock met los reservoir voorzien van HI/LOWspeed ingaand en uitgaand instelbaar. Net als de voorveren nagelnieuw!!!



Verkoop het hele zwikkie het liefst in één keer. Schiet het niet op dan zal ik de boel wellicht los gaan verkopen.


Wie maakt me los???
 
Laatst bewerkt:
Voor:




09ah11083124.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja 1000geboden



Kom je €650,- te kort... ;)


Edit: of ik haal er een aantal onderdelen af die ik al los kwijt kan en heb jij nog steeds een complete VTR.
 
Laatst bewerkt:
Maar als ik het goed begrijp heb je nog een tijdje zonder olie gereden?


Klein stukje idd...

Van de zuidlus van Assen tot aan de paddock. Gok zo'n 1 tot 1,5 km max. Zat nog zeker 3 liter olie in, dus hij is niet droog gelopen alleen zit het blok vol Drentsche hei...
 
@Dave & Gerald: Hopelijk hebben jullie nog een beetje geduld want ik wacht nog effies op die ene koper die de boel in één keer meeneemt...


Maar post vooral jullie wensen hier!!! Dan kan ik alles makkelijk terug vinden en beslissen of losse verkoop interessant wordt...
 
Hallo,

Heb je een foto van de complete rechter kant, wil alle schade even zien?
Een vriend van mij heeft veel intresse.

Mvgr.


Hier staan wat meer foto's:


http://link.marktplaats.nl/255316360


Clip-on krom, remhendel krom, gashendel stuk, kuip geschaaft, uitlaat geschaaft, voorspatbord heeft scheurtjes en een gat in het blok...


Kan op verzoek nog wel wat foto's maken.


Grtz,

Toos.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan