onderdelen cbr 400 rr alles voor 200,-

heej, ja dat zit er idd op ja :)

geen idee of het past, en wat ik er voor hebben wil.. pm me maar een bod :)
wel netjes he, anders ga ik kijken of het op mijn blade past
 
het is een standaart demper, dus ik denk gelijk aan elke andere demper ik denk 18 tot 22 centimeter buitenmaats

30 euro
 
vanavond maar ik de maat van de demper bekend... ivm werk heb ik dit nog niet kunnen doen helaas..
 
Heb even gemeten, maar helaas, gaat niet passen.
In ieder geval bedankt voor de moeite en succes met de verdere verkoop.
 
Ben ik weer,

Heb je misschien ook nog een "stationair afstelschroef op afstand"

Weet niet of CBR400 deze uberhaupt heeft, maar ik probeer het even.
full
 
sorry, dit zal niet gaan ik heb zojuist het blok verkocht incl carburateurs
 
Misschien had iemand het al gevraagd maar ik ben opzoek naar het voetsteun gebeuren aan de rechterkant (plek waar je schakeld). De voetsteun en de schakelpook zitten vast aan een bevestigingsdriehoek die weer met twee bouten aan het frame gemonteerd zit.

Op jouw eigen afbeelding is deze driehoek goed te zien bij je voetsteun


Deze bevestigingsdriehoek is bij mij namelijk gescheurd. Ik hoop dat je hem nog hebt ;) :}

Grt, William
 
Laatst bewerkt:
@ william

er is idd al naar gevraagd, ik zal hem nog even vragen of hij dit gedeelte nog nodig heeft,
ik kom er op terug
 
Prima.

Mocht hij hem niet meer nodig hebben zou ik hem heel erg graag ;) van je over willen nemen.

Ik hoor het wel.

hij is op vakantie :s dat wist ik gister ook eingelijk wel maar had daar overheen gelezen..
ik denk wel dat het kan hoor.. kom je het onderdeel ophalen?
 
hij is op vakantie :s dat wist ik gister ook eingelijk wel maar had daar overheen gelezen..
ik denk wel dat het kan hoor.. kom je het onderdeel ophalen?

In navolging op de verzonden email hierbij voor de zekerheid nog een aantal foto's van de onderdelen waar het over gaat.

 
motorblok staat er weer tussen lieve mensen..

de aanbetaling is niet geschied. dus dan staat hij er weer bij.
 
motor blok is weer verkocht.
carburateurs verkocht

radiator verkocht.,
uitlaat demper ook verkocht tot nader order
 
Laatst bewerkt:
Zijn t 4zuiger klauwen? Heb dan wel interesse in de linker klauw. Wat wil je daar voor hebben? Eventueel met rempomp er bij?
 
Hoe lang is de voorvork,van hart as tot bovenkant vorkpoot?En de diameter van de poten?
Wat vraag je ervoor?

Wat zijn de maten van de wielen,en wat vraag je daarvoor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan