ervaringen met Cobra Fi2000R fuel processor op intruder

firepeter67

Rookie
30 mei 2009
20
0
waddinxveen
Hallo,

Ik heb voor mijn Suzuki Boulevard M50 een,

- cobra street rod slashdown uitlaat
- K&N luchtfilter
- cobra Fi2000R fuel processor systeem

besteld

Wie heeft met deze processor ervaringen en moet deze nog worden afgesteld of is het plug en play en rijden maar ??

groeten peter
 
Hallo,

Ik heb voor mijn Suzuki Boulevard M50 een,

- cobra street rod slashdown uitlaat
- K&N luchtfilter
- cobra Fi2000R fuel processor systeem

besteld

Wie heeft met deze processor ervaringen en moet deze nog worden afgesteld of is het plug en play en rijden maar ??

groeten peter

geen eigen ervaring, wel ervaring uit de tweede hand uit de tijd dat ik nog bij de motordealert werkte; goed apparaat, doet wat je ervan verlangt. Je koopt een specifieke controller voor jouw motor, die direct klaar is voor gebruik. Gewoon inpluggen en hij regelt de rest. De combinatie die je hebt gekozen is een mooie! Goed geluid, leuke performance en door uitlaat+filter+Fi2000R te combineren haal je het optimum uit je investering!
 
Laatst bewerkt:
kijk dat wilde ik weten..

want volgens de bijsluiter van de fuel processor kan je hem nog fijnstellen met potentio meters , maar ik weet niet of dat nou echt nodig is..

ps ik heb alles gekocht bij jc motors in de vs.. scheelt echt heel veel geld.. echt een aanrader dus
 
kijk dat wilde ik weten..

want volgens de bijsluiter van de fuel processor kan je hem nog fijnstellen met potentio meters , maar ik weet niet of dat nou echt nodig is..

ps ik heb alles gekocht bij jc motors in de vs.. scheelt echt heel veel geld.. echt een aanrader dus

je kunt hem inderdaad nog volledig bijstellen, maar hij is bij montage gewoon klaar voor gebruik!

ik vind het wel een mooie actie, om eerst iets vanuit de VS te bestellen en daarna pas te kijken hoe het werkt :P maar je hebt gelukkig een goede keus gemaakt :Y
 
nou dan mogen ze wel erg veel afromen ....

dit zijn de prijzen voor de liefhebbers.

- cobra street rod slashdown uitlaat VS € 298,87 - NL € 881,40
- K&N luchtfilter VS € 36,62 - NL €
- cobra Fi2000R fuel processor systeem VS € 119,54 - NL € 368,42

Ik weet wel komt nog 19 % BTW en 4% invoerbelasting maar scheelt nog steeds heel veel geld
alleen je moet 3 weken wachten op je onderdelen, maar je kan ze traceren
 
Ik heb ook mijn uitlaat bij JC motors vandaan. Goede ervaringen !
Post fotos'van het inbouwen en resultaat !
 
Behoorlijk prijsverschil :Y Is 3 weken wachten wel waard; in de praktijk heb je dat spul uit de States wel eerder in huis :9

Hoop alleen voor uwes dat je niet te veel door de Nederlandse douane "geholpen" wordt om je prijsvoordeel voor een stuk "te-niet" te doen gaan.-.-.-. slecht Nederlands, wat ik eigenlijk wil zeggen: Hoop dat je niet genaait wordt door de douane!!

Mooi spul!! :9~
 
Ik zal jullie het laten weten.. welke kosten van de douane er nog bij komen, ik heb TNT post email gestuurd krijg de onderdelen eind deze week, met extra belasting, maar ik heb ook wel begrepen dat er soms helemaal geen belasting op zit.
Dat ligt aan de manier van verzenden, welke verzender er wordt gebruikt, JCMotors werkt met USPS mail en die komen soms wel eens zonder kosten bij je thuis.

Maar ik hou jullie op de hoogte, en ja ik zal ook foto´s maken.

groeten peter
 
Ik zal jullie het laten weten.. welke kosten van de douane er nog bij komen, ik heb TNT post email gestuurd krijg de onderdelen eind deze week, met extra belasting, maar ik heb ook wel begrepen dat er soms helemaal geen belasting op zit.
Dat ligt aan de manier van verzenden, welke verzender er wordt gebruikt, JCMotors werkt met USPS mail en die komen soms wel eens zonder kosten bij je thuis.

Maar ik hou jullie op de hoogte, en ja ik zal ook foto´s maken.

groeten peter

Leuk/fijn, hoop van ganser harte dat TNT gewoon een mooi pakket afgeeft, zonder veel woorden vuil te maken!!
Suc6. :W
 
ik heb de onderdelen binnen, ga het nu opbouwen en maak er een foto of video van.

dit zijn de kosten belasting en verzendkosten.

Cobra Fi2000R voor Suzuki M50 prijs € 140,45 + verz.kosten € 24,65 = € 165,02
invoer belast BTW € 29,83 + inkl € 12,50 = € 42,33
________
€ 207,35

Cobra Street Rod Slashdown prijs € 298,87 + verz.kosten € 97,87 = € 396,74
invoer belast. + BTW € 92,97 + incl € 12,50 = € 105,47
___________
€ 502,21

Zoals je ziet is het echt voordeliger, alleen je moet even wachten, het probleem is vooral bij TPG in Amsterdam, daar duurd het echt lang.
 
Wel bij de les blijven, Murph!!! Zeg nooit Amsterdammer tegen iemand uit Zuid-Holland; hij is toch van Dordrecht, die kanten...... :}

Als je er van uitgaat dat je in elk volgend leven er op vooruitgaat kan dat dus wel eens kloppen...
 
Zoals je misschien nog weet is dat altijd een "werkvakantie"; we gaan het appartement weer opknappen, poetsen en al dat soort zaken.
De ochtend is werken en de late middag is vakantie; gaan dan nog in het najaar voor de echte vakantie!! :Y :P
 
Wat een kutleven heb jij zeg. Jij lekker 3 weken naar het warme Spanje en ik mag 4 daagies naar het natte en kouwe Engeland, naar een of ander klein klote treffen met een man of 25. Ook leuk, maar toch...
 
Maak je het gelijk rolstoelvriendelijk??

Als die mogelijkheid bestond, zou ik dat best overwegen, maar het dat lukt van geen kant, '( zou ik al aan de buitenkant een lift moeten maken.

Ja, Hylke, warm is het er nu wel, zo rond de 25 graden ruim voldoende voor mij, maar in juli en augustus wil ik er echt niet komen, dan is het er veel te heet voor mij, koelt het 's nachts ook niet af; die rot airco moet dan de hele dag open en binnen 2 dagen zit alles dicht |( '(
Kijk naar een klein treffen gaan lijkt mij dan wel weer een belevenis, die periode breekt nu weer aan en dat moet ik dan missen. In Engeland regent het niet altijd ;) ;)
 
zo alles gemonteerd .. wat een geluid en zit er strak uit..

loud pipes saves lives

en mn vriendin ook weer helemaal gelukkig het is haar bike...
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan