Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat was ik. :] Eerder was er ook nog een cbr 600 RR. Iemand van hier?

Yup, thats me. Zag je al druk oefenen om de KD te zetten, was in gesprek met iemand die ooit es ff op MF had gezeten, maar om redenen is zn IP gebanned :)

Dacht na het gesprek je ff het goede voorbeeld te laten zien, maar zoals je zag bak ik er niks van :]

En rotjoch weer gespot met zn poser 1098s :9
 
Laatst bewerkt:
@Menno; Gefeliciteerd met je nieuwe baan *O*

@Remco; Ik kom het shirtje volgende week wel ff een keer ophalen ik post wel ff hoe of wat

@iedereen; Ik ben een weekende weg dus voor mij geen motorrijden dit weekend. veel plezier allemaal met rijden, varen of bier drinken 8-) en geniet van dit mooie weer

Dubb, denk niet meer dat je dit voor morgen leest.. maar kun je mij ff je 06 pden.. wil je ff wat vragen NL.. en anders HELAAS !!



Zo kheb ook ff wat gepost... Kan nog net.. vlieg bijna naar Portugal.. Denk daar weinig internetten, motorrijden, etc etc.. Maar goed.. krijg er ook weer hoop voor terug.. Leven is gewoon kut.. Nu aant werk.. met dit weer ja !! :-( Laatste dienst en dan VAKANTIE !! Dus voor mij helaas geen motorrijden vandaag..
 
Zo nieuw deeltje :D

@Aardbei kun je nog een plekkie vinden voor mijn poser bike ?
btw vanmiddag mn luchthappers wit gemaakt :D

P5300259.jpg
 
Ja hoor. Kijk ik een paar uurtjes niet en dan zie ik deel 17 alweer voorbij komen ;) Sjo.... 320 kilometers achter de rug. Ff een rondje gecruised met het GSXF topic. Mooie route, maar t#ring, wat ging het langzaam zeg. Ik ben de hele route niet boven de derde versnelling gekomen. Auw handjes, auw knietjes, enz :]

Sta ik weer op Youtube, ik word nog beroemd. Iemand hantekeningetje 8-)
 
Dubb, denk niet meer dat je dit voor morgen leest.. maar kun je mij ff je 06 pden.. wil je ff wat vragen NL.. en anders HELAAS !!



Zo kheb ook ff wat gepost... Kan nog net.. vlieg bijna naar Portugal.. Denk daar weinig internetten, motorrijden, etc etc.. Maar goed.. krijg er ook weer hoop voor terug.. Leven is gewoon kut.. Nu aant werk.. met dit weer ja !! :-( Laatste dienst en dan VAKANTIE !! Dus voor mij helaas geen motorrijden vandaag..

Feest beest ;), heb je gister aan het eind van de avond niet meer gezien.
Hoefde gelukkig ni alleen naar huis .

Net nog even mooi ritje gedaan. Was een fijn stukkie sturen heren davy en mj!
:]
 
Fatih, diezelfde gozer met ban was er om 15.30 :)

Was leuk rondje mannen.

Jammer dat die teringlijer met zijn BMW tegen mij aan reed!

Rijden we op de Holterberg, 4 fietsers tegemoet, gaat een kerel met een veel te dure carbio die 4 fietsers inhalen, ik had relax me linkerhand ff van mijn stuur, dacht al, die gast komt wel ver mijn kant op! BAM! zo tegen mijn hand, pijn is er nu wel uit, maar deed vet zeer, volgende die me dat flikt trek ik uit de auto...........

Maar goed, Jeroen, fijne vakantie jong!! zie je na je vakantie wel weer.

Cor, was dan gewoon met Ed , Davy en mij meegegaan ;)
 
Dubb, denk niet meer dat je dit voor morgen leest.. maar kun je mij ff je 06 pden.. wil je ff wat vragen NL.. en anders HELAAS !!



Zo kheb ook ff wat gepost... Kan nog net.. vlieg bijna naar Portugal.. Denk daar weinig internetten, motorrijden, etc etc.. Maar goed.. krijg er ook weer hoop voor terug.. Leven is gewoon kut.. Nu aant werk.. met dit weer ja !! :-( Laatste dienst en dan VAKANTIE !! Dus voor mij helaas geen motorrijden vandaag..

He Jeroen mijn numer is: nul zes vijf twee zes vier vier vier twee nul

Heeft iemand hier misschien de moto gp opgenomen of is deze ergens op internet te zien want heb de race gemist vandaag. Als iemand mij hier an zou kunnen helpen, alvast bedankt *D
 
Cor, was dan gewoon met Ed , Davy en mij meegegaan ;)
Had ik wel iets meer lol gehad. Het ging zoooooowwww traag. Mijn temp meter, die normaal niet eens de moeite neemt om de 60 graden aan te wijzen, stond de hele tijd tegen de 80 a 100 graden aan.Heen en terugweg wel ff het kraantje opengedraait. Ik ga geen snelheid noemen, stel dat de KLPD/stasi meeleest O-)
 
Bernd, staat op mijn HD recorder en kan ik niet branden, dus nope ;)

Cor, denk het wel ja, op die BMW na ;). Jammer is dat man, mijne stond alleen ff in midden in de stad/dorpjes waar we waren.
haha pas maar op ;) wij reden ergens ook wel aardig met gas er op, Davy ging er vandoor, dacht, hmmm terug naar 2 opschakelen naar 3, teller kijken oeps. Spiegel kijken, daar zag ik Ed relax aankomen, die deed ff niet mee.
 
Yup, thats me. Zag je al druk oefenen om de KD te zetten, was in gesprek met iemand die ooit es ff op MF had gezeten, maar om redenen is zn IP gebanned :)

Dacht na het gesprek je ff het goede voorbeeld te laten zien, maar zoals je zag bak ik er niks van :]

En rotjoch weer gespot met zn poser 1098s :9

Die wheely`s gingen in ieder geval wel aardig goed :+

Moet zelf nog wel aardig wat oefenen voordat ik m`n knie aan de grond krijg denk ik :P
 
@Jeroen; zullen we afspreken dat jij mij morgenvroeg rond 10 a half 11 ff wakker belt om wat af te spreken dan hoef ik mijn wekker ook niet te zetten ;) mocht je eerder willen komen bel of sms dan ff
 
Laatst bewerkt:
@Jeroen; zullen we afspreken dat jij mij morgenvroeg rond 10 a half 11 ff wakker belt om wat af te spreken dan hoef ik mijn wekker ook niet te zetten ;) mocht je eerder willen komen bel of sms dan ff


Hahahaha, is GOOOEEEDDD !!! ;-) bel graag mensen wakker... hoop dat ik r zelf uit kom morgenvroeg.. Twas weer een zwaar weekend.. :-(
 
@Menno; Gefeliciteerd met je nieuwe baan *O*

@Remco; Ik kom het shirtje volgende week wel ff een keer ophalen ik post wel ff hoe of wat

@iedereen; Ik ben een weekende weg dus voor mij geen motorrijden dit weekend. veel plezier allemaal met rijden, varen of bier drinken 8-) en geniet van dit mooie weer

Is goed!

@aardbei: zou je deze foto voor me willen plaatsen op de begin pagina? daar stond ik nog niet tussen zag ik..

is een kleine foto met snelkoppeling naar de grote foto..

alvast bedankt!

[afbeelding]

Is voor elkaar :Y

Zo nieuw deeltje :D

@Aardbei kun je nog een plekkie vinden voor mijn poser bike ?
btw vanmiddag mn luchthappers wit gemaakt :D

[afbeelding]

Sure :W
 
Hahahaha, is GOOOEEEDDD !!! ;-) bel graag mensen wakker... hoop dat ik r zelf uit kom morgenvroeg.. Twas weer een zwaar weekend.. :-(


zag ik jou nu rond 2215 langs de veerallee rijden,ik reed dr ook op mn ktm ,
ik ging rechtsaf de rieteweg op
 
Wil wil er morgen nog mee gaan rijden O-)

Ik vertrek uit Briancon en ga o.a. via de Izoard en de col de vars naar castellane })

[me="Ted"]zwaait vanuit de franse alpen :W[/me]

fotootje halverwege de col de roselend, met o.a. de nieuwe handschoentjes op de roltas ;)

full
 
Laatst bewerkt:
heheheh ik wist het wel ,ik zag die helm ,
en hoorde een heel zacht gepruttel :+ ...uit een gele brommert
ik dacht ,dat moet jeroen zijn !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan