Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja man, rij niet zoveel meer laatste tijd !! Vanavond nog wel ff varen denk ik !! Als het weer et toe laat !! Je kunt altijd ff langskomen bij de IJssel... kun je zo keer mee, niet in de boot maar er achter dat begrijp je natuurlijk wel !! en JA reageer alleen waar ik op WIL reageren.. om nou net zo als jou op iedereen en alles te reageren heb ik geen tijd voor.. ben ambtenaar he ;-) Vanmiddag ga ik ff lekker op een BMW r1200rt sturen... moet even ingereden worden.. LAAT DAT MAAR AAN MIJ OVER !!


Das wel de favoriete hobby daaro ofnie?! ;)
Compleet nieuwe vloot toch?
 
Das wel de favoriete hobby daaro ofnie?! ;)
Compleet nieuwe vloot toch?

Yep, ben weer terug.... idd nieuwe vloot.. Kan er geen kick uit halen.. maar stuurt echt heerlijk... en wat ontspannend zit je op zo`n ding zeg.. kreeg pas na 150 km beetje last van mijn kont.. voor de rest NO PROBLEMO !! Fijne machine over 30 jaar prive dan..
 
Bootje varen lijkt me ook wel wat ja! :)

net even in leenautootje gereden, mini cooper wat een grafbak zeg..

Frank heb ik jou gespot rond kwart voor vijf over de ijsselallee?
 
Gasten!

Net mn nieuwe stuurdempertje gemonteerd! Dus die moet ff uitgetest worden!

Iemand zin om mee te gaan? Half 8 bij de ijsselhallen? :]
 
Gasten!

Net mn nieuwe stuurdempertje gemonteerd! Dus die moet ff uitgetest worden!

Iemand zin om mee te gaan? Half 8 bij de ijsselhallen? :]

Ik heb wel zin maar mag niet meer rijden vandaag...... Was heerlijk deze vrije dag in de achtertuin.......

*PLOP* Oeps, gaat er wéér 1 open.............

Veel plezier!
 
JA, dat begreep ik MJ ;-) En ja sorry, heb gewoon enkele voorwaardes wanneer iemand mee wil varen.. 1 daarvan is dat ze sowiezo keer proberen te waterskien of kneeboarden !! Succes met je bureau werkzaamheden..

Ik meld me bij deze aan om te kneeboarden en wakeboarden wil ik ook proberen hoor geen probleem
 
Menno, tnx mate, als we em hebben kom ik em bij je showen onder het genot van een kop koffie!


doen we !

@frank, thnx !!

vandaag 1e dag ,het ging goed ,erg veel info,erg veel indrukken.
maar heb genoten ,heerlijk weer te kunnen trucken :}
en maandag alleen op pad *D
 
Ik meld me bij deze aan om te kneeboarden en wakeboarden wil ik ook proberen hoor geen probleem

Had me ff gebeld.. had je zo mee gekunt.... je heb mijn nr. toch... wanneer is jullie bootje weer klaar dan?? hoeveel pk had die ook alweer??

Alles goed verder??
 
hee ben nieuw hier
kom uit nieuwleusen en toer vaak alleen of met mijn oom uit zwolle weet de ijsselhallen wel te zitten als ik een nieuwe achter band er op heb zitten zullen jullie mij vast een keer zien verschijnen
 
Mannen, over een paar uurtjes ga ik even een weekje naar onze oosterburen toe. fijne week iedereen! :W
 
Laatst bewerkt:
hee ben nieuw hier
kom uit nieuwleusen en toer vaak alleen of met mijn oom uit zwolle weet de ijsselhallen wel te zitten als ik een nieuwe achter band er op heb zitten zullen jullie mij vast een keer zien verschijnen

Welkom hier :W

@Jeroen; Ja ik heb je nummer maar was een beetje druk dus had niet gelezen dat je ging. met mij gaat verder alles goed over een weekje vakantie dus helemaal top 2 weken spanje en dan een weekje thuis.
owja de boot heeft 55 pk alleen doet het nog niet wordt in de vakantie aan gewerkt ;)

@Frank; Fijne vakantie gewenst veel plezier *O* :W waar gaat de reis heen?

@iedereen: Morgen in de ochtend (11uur ofzo) ff naar kalsbeek kijken voor nieuwe handschoenen en daarna misschien nog ff een stukje touren. nog liefhebbers om mee te gaan?
 
Wat een toeval. Daar het ik het eergisteren met Jeroen over gehad. Op vrijdag heen knallen (vroeg!!) en dan daar een uur of 10 later aankomen. Biertje,Biertje,Biertje,Biertje,Biertje etc.... En dan op zaterdag de Stelvio rijden. De zondag daar een beetje in de rondte toeren en op maandagochtend weer vroeg naar huis..................

Dat gaat qua planning dit jaar niet lukken maar misschien zijn we gestoord genoeg om het volgend jaar te gaan doen in een weekend.............

TE VET.....ik hou me aanbevolen ;)
 
Welkom hier :W

@Jeroen; Ja ik heb je nummer maar was een beetje druk dus had niet gelezen dat je ging. met mij gaat verder alles goed over een weekje vakantie dus helemaal top 2 weken spanje en dan een weekje thuis.
owja de boot heeft 55 pk alleen doet het nog niet wordt in de vakantie aan gewerkt ;)

@Frank; Fijne vakantie gewenst veel plezier *O* :W waar gaat de reis heen?

@iedereen: Morgen in de ochtend (11uur ofzo) ff naar kalsbeek kijken voor nieuwe handschoenen en daarna misschien nog ff een stukje touren. nog liefhebbers om mee te gaan?

nog vergeten te reageren op die handschoenen waar je het over had maar ik heb eerlijk gezegd geen idee :p

ik sta al een tijd niet meer op de kleding dus vraag ff naar jan willem die kan je er wat beter mee helpen

succes !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan