Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey, stond ik vanmiddag te tanken bij de tinq zie ik toch weer die ubervette KTM RC8 voorbij blazen...iemand van hier of bekend bij iemand.
Echt wel een mooi apparaat en net ff op youtube naar de reclame spot van de rc8 gekeken maar wat een mooie fiets is dat!

Is dat die kerel die altijd in zijn T-shirtje rondrijdt? Die woont volgens mij in Assendorp.

Vet ding inderdaad :Y
 
hey patrick, heb je toevallig ervaring met voetpakkingen vervangen van de TLR, die van mij is namelijk lek en de bimota dealer is ook history...moet ik toch maar gaan doe-het-zelven. Aangezien je ook een TLR heb vroeg ik me af of je hier ervaring mee hebt.
Hoor het wel.

greetz

nee gelukkig niet,doe ook veel zelf,maar dit heb ik nog niet bij de veter gehad.
anders als je er niet uitkomt moet je eens vragen op www.tl1000.nl (of zit je daar al op?),en heb je het werkplaatshandoek? anders heb ik die wel digitaal voor je.

gr Patrick
 
vanmiddag een kawa gespot, een groene, volgens mij een 400? bij politieburo Luttekestraat...

even bij Kalsbeek "het" potje vet gehaald. fijn spul zeg!
 
He mensen, :W

Ik wil nog ff gedag zeggen ik vertrek over een uurtje naar Dusseldörf om vervolgens op het vliegtuig te stappen naar lloret de mar 8-) .

Ben hier dus 2 weken niet te vinden. Ga misschien nog wel een motor huren in Spanje ff kijken hoe dat daar gaat als je een 25 kw rijbewijs hebt.

Veel plezier hier als jullie nog gaan rijden het betere weer komt er iig weer aan

tot ziens :W
 
He mensen, :W

Ik wil nog ff gedag zeggen ik vertrek over een uurtje naar Dusseldörf om vervolgens op het vliegtuig te stappen naar lloret de mar 8-) .

Ben hier dus 2 weken niet te vinden. Ga misschien nog wel een motor huren in Spanje ff kijken hoe dat daar gaat als je een 25 kw rijbewijs hebt.

Veel plezier hier als jullie nog gaan rijden het betere weer komt er iig weer aan

tot ziens :W


veel plezier,geniet ervan,en handjes boven de dekens he!! ;)



en kijk het weer *O* *O* lekker!!!!
 
Zag ik Rotjoch vandaag op de kruising Wethouder Alferinklaan/Hortensiastraat? Samen met een andere Duc?

Zag geen sticker, maar zoveel zwarte 1098's rijden hier toch ook niet rond neem ik aan :)
 
en hoe was het ??
ja goed, ik heb een jasje gekocht :)
je kunt qua pasvorm wel zien dat het niet heel duur is, maar voor de rest ziet ie er goed uit. stevige naden en goede ritsen en bescherming.
vrijdag daarna gelijk gelest met de jas en vandaag de hele dag achterop gezeten en hij zit heel fijn, dus ik ben blij :)

die vent was ook wel relaxed en ook schappelijk, ik heb zelfs nog korting gekregen omdat de rits niet op de rits van mn broek past (lol)
 
ja goed, ik heb een jasje gekocht :)
je kunt qua pasvorm wel zien dat het niet heel duur is, maar voor de rest ziet ie er goed uit. stevige naden en goede ritsen en bescherming.
vrijdag daarna gelijk gelest met de jas en vandaag de hele dag achterop gezeten en hij zit heel fijn, dus ik ben blij :)

die vent was ook wel relaxed en ook schappelijk, ik heb zelfs nog korting gekregen omdat de rits niet op de rits van mn broek past (lol)

oke goed om te lezen dat je tevreden bent,en qua assortiment,voorraad etc hoe was dat?
 
oke goed om te lezen dat je tevreden bent,en qua assortiment,voorraad etc hoe was dat?
hij heeft redelijk veel verschillende soorten pakken/jassen en helmen, maar dan wel van bijv. elk artikel maar 3 maten. dus van mijn jas zijn er nu nog 2 bij hem.

ik denk dat als je een aparte maat hebt oid dat je dan gewoon moet bellen, maar ik weet niet hoe dat verder zit bij hem.

voor de rest liepen de zaken goed bij hem, want hij ging verhuizen omdat de ruimte te krap werd. na mij kwamen er ook gelijk al andere mensen kijken en dat ging het hele weekend door had hij het over.
 
hij heeft redelijk veel verschillende soorten pakken/jassen en helmen, maar dan wel van bijv. elk artikel maar 3 maten. dus van mijn jas zijn er nu nog 2 bij hem.

ik denk dat als je een aparte maat hebt oid dat je dan gewoon moet bellen, maar ik weet niet hoe dat verder zit bij hem.

voor de rest liepen de zaken goed bij hem, want hij ging verhuizen omdat de ruimte te krap werd. na mij kwamen er ook gelijk al andere mensen kijken en dat ging het hele weekend door had hij het over.

oke te gek voor hem,ik heb bijna nieuwe laarzen nodig zal dan eens gaan kijken bij hem
want hij had ook alpinestars zag ik op de site.
veel plezier van je jasje!!

gr patrick
 
Vandaag nog maar ff op jacht naar een goed regenpak........ Die van mij is helemaal naar de kl*te. TT Motoren had een mooie op hun site staan van Rev'it. Denk dak moar ff goa pass'n..........
 
Marco,

plaatje is een weerspiegeling van jou gevreet ;) hahaha cool plaatje.

maar goed, doe Gertie de groeten als ie er is en succes met passen in deze lekkere warmte!

ga maar weer eens aant werk.
 
ik was afgelopen weekend weer even in de "hometown"
(voor studie verkast naar Enschede)

met deze spot:
auikxz.jpg

iemand van hier??
 
Is dat die kerel die altijd in zijn T-shirtje rondrijdt? Die woont volgens mij in Assendorp.

Vet ding inderdaad :Y

die gast wil iig wel opvallen met z'n motor..

als hij is wie ik denk dat het is in ieder geval.

dan heeft hij al een aantal r1's gehad en daar zijn er ook wat total loss vertrokken.

en later had die een Harley davidson waarmee die voor de zaak nog bijna een vertegenwoordiger plat mee reed.

de week voor de TT zag ik hem ook langs de a28 staan omdat hij staande was gehouden door een volvo.



spartamet ik was het niet zondag.
ben net weer van een weekend zwarte cross
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan