Dit onderwerp is gesloten.

Al vanaf zijn debuut in de MotoGP wist ik dat de man binnen twee jaar wereldkampioen 'moest' worden.quote:SportsPhotography schreef op 31 mei 2009 @ 16:41:
Waarom staat er een foto van Rossi bij?
Dat is heiligschennis
Voor wat betreft Lorenzo word hij dit jaar geen wereldkampioen en zie ik hem pas kampioen worden nadat Rossi is gestopt.
Als Lorenzo dan nog bij Yamaha zal hij daar eerste man worden, maar daarnaast verwacht ik sterkere mannen die in de MotoGP terecht gaan komen.
Voor de rest is het een goeie coureur maar hij heeft af en toe wat narcistische trekjes die ik persoonlijk niet kan waarderen.
Voor de rest zie ik hem nog niet echt als een persoonlijkheid in de MotoGP en zijn charisma is nog minder dan van zijn chupa chups lollies.
Als ik Lorenzo zie moet ik altijd denken aan Alzamora, beetje knorrig maar wel kunnen rijden.
Enig verschil tussen deze 2 is dat Alzamora in de 125cc kampioen werd zonder ooit ook een wedstrijd te winnen en Lorenzo kon wel winnen, maar had af en toe gevaarlijke acties die in het MotoGP paddock niet gewaardeert zullen worden.
In dat opzicht is Lorenzo wel iets rustiger geworden alleen dat planten van die vlaggen kan echt niet.

quote:Worldbeater schreef op 01 juni 2009 @ 11:05:
[...]
Al vanaf zijn debuut in de MotoGP wist ik dat de man binnen twee jaar wereldkampioen 'moest' worden.![]()
Dit jaar is close racing met vier tot vijf toppers, zoals we in jaren niet gezien hebben in de koningsklasse, dus ik weet even niet zeker of dat nu al gaat gebeuren.
Qua nieuwkomers, die moeten ook altijd even wennen, Rossi is er dan nog, dat zou in jouw verhaal dan inderdaad verkeerd uitpakken voor Lorenzo.
Simoncelli en Kalio mogen dan wat ervaring opdoen.
Ik denk het echter niet, 'ons' mannetje zal het op zijn eigen talent voor elkaar boxen.
Karakter komt hij niet tekort, vele teammaten zouden met een scheidingswand gaan lopen huilen.![]()
De waarop hij de regenrace dit jaar won, en het onderuit gaan in de opwarmronde afgelopen weekend maar toch doorzetten, getuigd ook van een bewonderingswaardige winnaarsmentaliteit.
Coureurs, mensen beoordelen op een tv scherm, zoals bijvoorbeeld Pedrosa, dat is vrij moeilijk. Het planten van een vlag kan je toch als een vette knipoog zien?
Go go go Lorenzoo!!
quote:SportsPhotography schreef op 31 mei 2009 @ 16:41:
Waarom staat er een foto van Rossi bij?
Dat is heiligschennis![]()
quote:tweetaktlex schreef op 02 juni 2009 @ 13:03:
[...]
ik zie geen rossi foto hoor!! of is die ook van de chupa chup helmen?![]()
lorenzo is niet zo'n mijn persoonlijke favoriet,maar wel een leuke aanwinst voor de motogp
dat dan weer wel
Voor wat betreft Lorenzo word hij dit jaar geen wereldkampioen en zie ik hem pas kampioen worden nadat Rossi is gestopt.
Inderdaad, en Rossi is ook al een paar keer geen kampioen geworden door Nicky en Stoner.quote:Corny schreef op 02 juni 2009 @ 20:56:
Ik denk dat Lorenzo best een goede kans maakt, zo lang Rossi problemen houdt met de banden. Hij heeft hem al 3 van de 5 GP's verslagen..
quote:kusanagi schreef op 01 juni 2009 @ 14:57:
Hulde voor de starter van dit topic.
Iemand met zoveel kwaliteit en doorzettingsvermogen verdiend een eigen topic
Ik zal zeggen dat ik eerst goed via de search heb gekeken.quote:HutseFruts schreef op 01 juni 2009 @ 16:28:
Oh yeah. Een vette pluim voor WB. En Lorenzo gaat het waarmaken dit jaar.
¡ Viva Jorge !
Ja hij had gelijk, stond verkeerd op de website waar de foto even van geleend was.quote:
quote:Tet schreef op 04 juni 2009 @ 11:27:
Ik vind dat hij Rossi inmiddels voorbij is. maar ja, er zijn nog steeds mensen die dat niet in willen zien.
Gedeelde FZ6
quote:

quote:Boefje schreef op 04 juni 2009 @ 13:28:
[...]
Je hapt op een trol.. niet doen..![]()
Maaruh,..
Qua karakter vind ik het niks,.. die lorenzo,...
Maar rijden kan ie zeker,.. en denk zeker dat ie een kanshebber is om te winnen...
quote:
quote:Tet schreef op 04 juni 2009 @ 14:03:
[...]
Heb je al eens gekeken naar de tussenstand in het wereldkampioenschap?
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3