Pirelli Supercorsa SC2 120/180

D3sm0dr0mic

MF'er
17 jan 2009
169
0
Ik heb 2 sets gebruikte Pirelli Supercorsa's liggen, bandenmaat 120/180 bieden SC2, productiedatum week 47 2008 en begin 2009. Banden hebben in het midden ongeveer 5 mm profiel en zijn dus nog goed voor veel straatkilometers.

Eventueel op te sturen tegen verzendkosten of af te halen in overleg in Den Helder of als ik op Circuitpark Zandvoort ben.

Prijs: 50 Euro per set.

mailen: d3sm0dr0mic apenstaartje gmail punt com
 
kunnen ze ook nog op het circuit gebruikt worden ?
zoja , dan heb ik wel int in een setje .
 
kunnen ze ook nog op het circuit gebruikt worden ?
zoja , dan heb ik wel int in een setje .

Er zit nog niet echt een slijtspoor op het acceleratievlak, dus je zou er nog wel een aantal circuitdagen mee kunnen rijden, mits je 1.50 op Assen rijd, dan zou ik het niet doen :P
 
Er zit nog niet echt een slijtspoor op het acceleratievlak, dus je zou er nog wel een aantal circuitdagen mee kunnen rijden, mits je 1.50 op Assen rijd, dan zou ik het niet doen :P

rij er ook mee op straat en gewoon af en toe een circuit dagje.

maar m`n mail staat in m`n profiel dus daar mag je de foto`s wel naar toe sturen als je ze hebt.
 
op mijn gsx-r 1000 zit 195 50 17, heb je evt ook iets in die maat??. Of kan een smallere band daar ook zonder problemen op. ( is ook voor een circuit dag)

Evt reactie graag op paz_boekhout@hotmail.com
 
Ik heb nog alleen 1 maal180 liggen (rest is verkocht). Hoe breed is je velg? Als het een 6J is kan het niet, 5 en 5,5J gaat prima, motor stuurt dan wat makkelijker in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan