Laser ingekorte demper + link pijp r6 99-02,voorbokje (univ)

tzr dick

Die hard MF'er
14 sep 2007
594
0
badhoevedorp
heey,


Ik heb hier een ingekorte carbon-look demper liggen van het merk laser,
aan de demper zit een extra dikke linkpijp wat ik zelf een erg mooi detail vind.
De demper past op een r6 99' t/m 02' Natuurlijk zit hier een erg mooi geluid in!

hier wil ik 150 euro voor.

Ik doe hem weg omdat ik nu een boss superbike demper heb, maar als iemand liever een superbike demper wil kan je hier een bod op doen.



gr. Dick
 
Laatst bewerkt:
Foto van het voorbokje graag? :)

Er zijn namelijk verschillende type's met die pennen, ben naar een specifieke opzoek...
 
sorry voor de late reactie :j

:W
full
 
ingekorte laser uitlaat,

sorry voor de onduidelijke foto als je intressen heb, heb ik betere die ik via de mail stuur!
full
 
ingekorte std. uitlaat!

komt echt een mooi maar zeker niet overdreven geluid uit

full
 
Laatst bewerkt:
diablo corsa 3 voorband,

heb ook nog de achterband maar die gaat denk ik nog 1000 km mee hoef ik niet veel voor te hebben

nog goed voor een paar 1000 km. :Y
full
 
Laatst bewerkt:
jazeker 8-)
Maar ik denk dat ik die binnenkort ga verkopen en wat rustigers ga terugkopen beetje tour/sport of een naked ofzo 8-)
 
heey,


Ik heb hier een ingekorte carbon-look demper liggen van het merk laser,
aan de demper zit een extra dikke linkpijp wat ik zelf een erg mooi detail vind.
De demper past op een r6 99' t/m 02' Natuurlijk zit hier een erg mooi geluid in!

hier wil ik 150 euro voor. (foto's zet ik er vanavond of morgen op)

Ik doe hem weg omdat ik nu een boss superbike demper heb, maar als iemand liever een superbike demper wil kan je hier een bod op doen.

Ook heb ik nog een rood voorbokje liggen, deze werkt door middel van 2 puntjes die onder in de voorvork valt. Dus deze past op meerdere model motoren.

Hier wil ik een bod voor.


gr. Dick
Wat wil je hebben voor het voorbokje? je mag me ook PM-en!

:W Tim
 
Ik ben wel geinteresseerd in de uitlaat... Heb je daar iets meer info en plaatjes van? En moet er laswerk aan te pas komen? Ik hoor/zie het wel!

jaspersmitss@hotmail.com

Gr. Jasper
 
heey!

sorry vandaag echt een te drukke dag op me werk, ben pas net terug... komt er zo spoedig mogelijkaan!

@ patrick welke demper bedoel je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan