Interessepeiling: Yoshimura RS3

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
Interessepeiling:

Ik speel met de gedachte om wat andere opties voor mijn Suzuki GSXR 600 K4 aan te schaffen, en daarbij afscheid te gaan nemen van mijn Yoshimura RS3 Carbon.

De uitlaat is in uitstekende staat, en het geluid dat deze produceert is (niet alle personen op deze aardkloot zullen dit bevestigen) oorstrelend :9~ . Past met zekerheid op een Suzuki GSXR 600/750 K4/K5.

Uitlaat verkoop ik alleen als ik er een goede prijs voor krijg, anders blijft deze mooi op mijn gixxer gemonteerd zitten.

Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:

full


full


Gemonteerd op de gixxer ziet het er zo uit:

full


Nieuwprijs van deze uitlaat is 708 euro (http://www.sparkstrading.nl/xcart/product.php?productid=16363&cat=348&page=1).

Vraagprijs 475 euro. Bij serieuze interesse stuur me even een PM.

Groeten Falierke
 
Ik was op de hoogte dat we in een krediet crisis zitten :X , maar geen enkele reactie is ook weer zoiets. Echt niemand interesse in deze top uitlaat?

Groeten Falierke
 
Kickje voor de uitlaat! Hij klinkt echt prachtig (heb 'm zelf ook). Waarom doe je hem eigenlijk weg?

Toch niet om er een Mivv onder te hangen hè?! Die klinken ook geweldig!!!
 
Hee Rogar,

Zoals gemeld speel ik nog een beetje met de gedachte om hem te verkopen ;). 25 mei een circuitdag gehad waarbij ik de originele uitlaat erop geschroefd heb. Het geluid daarvan viel me nog niet eens zo tegen :X .
Natuurlijk niet te vergelijken met de wervelstorm uit deze uitlaat maar ja :9~ .
Bij een goede prijs gaat ie dus de deur uit en wil ik wat andere accesoires voor de gixxer kopen.
Komt er geen gegadigde, ook geen probleem. Dan schroef ik deze na de TT weer eronder en kunnen mensen uit de omgeving Den Bosch weer genieten van het geluid :] .

Groeten Falierke
 
Hee Rogar,

Zoals gemeld speel ik nog een beetje met de gedachte om hem te verkopen ;). 25 mei een circuitdag gehad waarbij ik de originele uitlaat erop geschroefd heb. Het geluid daarvan viel me nog niet eens zo tegen :X .
Natuurlijk niet te vergelijken met de wervelstorm uit deze uitlaat maar ja :9~ .
Bij een goede prijs gaat ie dus de deur uit en wil ik wat andere accesoires voor de gixxer kopen.
Komt er geen gegadigde, ook geen probleem. Dan schroef ik deze na de TT weer eronder en kunnen mensen uit de omgeving Den Bosch weer genieten van het geluid :] .

Groeten Falierke


KETTER :+
Moet je ook een echte demper erop monteren he, dan wil je niets anders _O-
Superpole GP })

Succes met de verkoop :)
 
dus je wacht totdat iemand je 475 euro biedt , en dan pas komt ie te koop :W :W


peilingen doet Maurice de Hond wel , hier verkoop je iets ............ of niets



:z
 
Hee Fighter Henk,

Ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik hiermee bedoel. De demper is gewoon te koop. Zoals iedereen wil ik gewoon een normale prijs voor mijn spullen. Prijs is een vraagprijs. Onderhandelen kan altijd, graag per PM. Daar komen we dan wel uit.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag *D .

Groeten Falierke
 
Terug
Bovenaan Onderaan