Te Koop 1 TT-Kaartje GT-Tribune

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fazerman

Ex-ZAC#167
28 feb 2002
5.254
626
Nieuwerkerk a/d IJssel
Aangeboden 1 TT-Kaartje voor een mooie plek op de Geert Timmer tribune.

Het kaartje is voor vak AF (tegen de hoofdtribune aan), ter plekke de bovenste rij dus geen knieën in je rug !
Goed zicht vanaf uitkomen Ramshoek tot aan de Haarbocht en uitkomen Ruskenhoek tot uitkomen Stekkenwal in de verte.
Verder goed zicht op minimaal 1vidi-wal (soms op 2 !) ,de pitsstraat en startgrid.
DE plek om die laatste actie of klapper om de zege live mee te maken !

Het kaartje gaat weg tegen de kostprijs van €87, voor minder gaat hij niet weg, dan neem ik hem mee en probeer ik hem wel ter plekke op de racedag te verkopen voor de kassa!

Ophalen of verzendkosten voor koper !
 
Gun je een andere Motor-Forumer geen klein voordeel?

Zo gunstig is het niet om 1 kaart los te verkopen, dus je mag wel wat soepeler zijn. Zo'n tekst gaan mijn nekharen van overeind staan.
 
Gun je een andere Motor-Forumer geen klein voordeel?

Zo gunstig is het niet om 1 kaart los te verkopen, dus je mag wel wat soepeler zijn. Zo'n tekst gaan mijn nekharen van overeind staan.

Kijk, mijn nekharen gaan dan juist weer overeind staan van jouw compleet overbodige bijdrage met negatieve ondertoon in mijn topic, erg jammer dit :(

Ik loop hier op MF al heel wat jaartjes langer mee en kan iedereen waar ik in de loop der jaren hier (of elders) zaken mee gedaan heb recht in de ogen aankijken, ik doe mijn zaken eerlijk, duidelijk en fair !
Als ik hier €125 voor een kaartje van €87 had gevraagd had je in mijn ogen een punt gehad maar ik wil dit kaartje gewoon doorverkopen voor hetzelfde bedrag als wat ik ervoor betaald heb en ben daar gewoon heel duidelijk en eerlijk in !

De wijze van opstellen van de advertentie kan je misschien niet bevallen maar heb ik juist expres gedaan om mensen met een “Marktplaats.nl mentaliteit” (zoals jij ?) te laten weten dat mijn prijs vast is !
Ik heb gewoon geen zin in het hele traject van lulverhalen over te duur, belachelijk lage boden en elke keer met een paar euro per keer over elkaar heen bieden !
Ik wil geen winst maken op het kaartje over iemands rug maar wil gewoon boter bij de vis voor deze mooie stek en zit niet te wachten op reacties met vervelende ondertoontjes :r
Als je dan toch geen interesse hebt en het kaartje te duur vind reageer dan niet op zo’n lullige manier maar “hou je klep” en surf gewoon lekker door :W

Ik zal toch ook nog even de moeite nemen om ook je vraag beantwoorden over het al dan niet een mede MF-er een voordeeltje te gunnen :
Elke TT-kenner zou je hebben kunnen vertellen dat het toewijzen van TT-kaarten grotendeels gebaseerd is op je bestel-verleden als klant.
De beste plaatsen komen op deze manier al jaren bij dezelfde mensen/vaste klanten terecht en zolang zij (wij...) die kaarten in dezelfde aantallen blijven afnemen maak jij als nieuwkomer eigenlijk gewoon bijna geen kans op deze beste plaatsen !
Het voordeel wat ik een mede-MF-er in mijn ogen met dit kaartje dus gun is de kans om de TT eens mee te maken vanaf een plek waar je anders misschien jaren over doet om er op terecht te komen !
En dat zonder winst erop te willen maken en zonder de administratiekosten door te berekenen maar gewoon voor de prijs op het kaartje !

Zo, ik hoop dat je het nu een beetje snapt, mij lucht het iig lekker op :P
 
Hij staat in mijn favo,wacht nog ff af omdat miss een kameraad vrijkaarten kon krijgen.

Ik twijfelde zowieso al om heen te gaan maar begint toch weer te kriebelen..... :$
 
Hij staat in mijn favo,wacht nog ff af omdat miss een kameraad vrijkaarten kon krijgen.

Ik twijfelde zowieso al om heen te gaan maar begint toch weer te kriebelen..... :$
Ja, vrijkaarten kan ik niet tegenop ;)

Ik kijk er ook altijd weer naar uit, hoop dat het net zulke goede races worden als bij de SBK op Assen dit jaar :Y
Dan zit je qua ontknoping van de race op mijn stekkie wel helemaal top :)
 
Zelfs dat niet :P
Maar wil best een biertje voor je kopen of een bakkie koffie als we daar naast elkaar op de tribune zitten hoor, en natuurlijk deel je gewoon mee in de overtollige proviand als je trek hebt ;)

Ik ben dan op vakantie, heb mn strubbenkaart al een tijdje geleden verkocht. De kwalificaties zijn imo ook veel leuker, kan je op de GT, hoofdtribune én strubben zitten voor maar 20e *O*
 
Ik ben dan op vakantie, heb mn strubbenkaart al een tijdje geleden verkocht. De kwalificaties zijn imo ook veel leuker, kan je op de GT, hoofdtribune én strubben zitten voor maar 20e *O*


Vakantie tijdens te TT ?, gevalletje foute planning :P
Tijdens de training kan je idd wel wat beter rondlopen, heb ik bij de SBK ook gedaan :)
 
Als de Moto-GP race tijdens de TT van Assen net zo spannend eindigt als die van gisteren in Barcelona dan is dit DE plek om die laatste briljante actie live te zien mensen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan