voor wie...

naar destates gaat.

Neem wat cash mee.

OLX


Heb je alles gelezen in die advertentie 8-) 8-)

This ad is a SCAM. He wants payment through a phony offshore shipping company. DO NOT BE SCAMMED! He's got this bike listed in other cities with the same description, do a Google, you find more.

Zo zie je maar weer, goedkoop is vaak duurkoop........ :')

O ja, die bike is zeker de moeite waard :9~ :9~
 
Reageer maar eens op mezelf :+

Met het zoeken naar die verkoper (die idd. niet klopt), heb ik een tijdje op die Amerikaanse verkoopsites rond gekeken, maar het is toch wel opvallend welke bedragen ze vragen voor Harley's van 6 jaar oud (jong).
Hier verklaren we iemand voor "gek" als hij/zij vraagt naar een Harley van een 5000,--€; daar zou je kunnen slagen... :? :? :?

cometosell.com Is For Sale :$ :$

cometosell.com Is For Sale :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Maar dan moet je hem wel ongezien kopen, verschepen, inklaren, belasting betalen, eventuele narigheid oplossen, dus heel veel gaat het ook niet schelen.

Of verhuizen naar de States
 
Zijn in de jaren 90 mensen rijk geworden van de Harleys op te kopen bij particulieren en in containers hierheen te verschepen. Deze op te knappen en hier met een leuke winst te verkopen.'

Denk niet dat dat nu nog gaat lukken, maar de prijzen In de USA en Nederland zijn idd zeer groot te noemen.
 
Maar dan moet je hem wel ongezien kopen, verschepen, inklaren, belasting betalen, eventuele narigheid oplossen, dus heel veel gaat het ook niet schelen.

Of verhuizen naar de States

Helemaal met je eens!! Heb al ellende genoeg gehad met eentje in Nederland te kopen en in te voeren in België.
Denk dat je dat dan "groots" zou moeten aanpakken, zoals Trash zegt, wat ze in de 90-er jaren hebben gedaan ;)
Je zou met een hele dikke beurs dan naar de States moeten kunnen gaan, kijken, kopen en de hele administratieve afwikkelen en kijken voor een transporteur (container) enz.
Denk idd. dat het voordeel minimaal wordt, iedereen wil er aan verdienen!
Naar de States verhuizen is geen optie, zou er echt niet willen wonen, vind het wel groots en dergelijke, maar hou toch wel van mijn eigen land(en), ben Nederlander met een Frans paspoort en woon in België, dus lekker Europees. |(

Denk aan die Electra Glide's uit Mexico van de politie aldaar, wat moeten die nu hier (Nederland dan) nu niet kosten. Net zoiets als de Harley's vroeger van de Belgische zwaantjes, je had er minimaal 2 nodig om 1 eentje te laten rijden. :] :]
 
90 mensen vind ik toch behoorlijk wat, voor zo'n klein landje als nederland.

Euhhhh................ :P ............, moest dus zelf ook ff kijken hoe ik nu aan die 90 kwam

Maar ben er weer achter gekomen :} , bedoel dus in de jaren 90 zijn er mensen rijk geworden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan