Undertail Zx-6r 2001 Te Koop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis050986

MF'er
15 apr 2009
102
0
Apeldoorn
TE KOOP:

Undertail zx6r voor de modellen 2000 t/m 2002 dacht ik!

Hij is kawagroen!

Tegen elk aannemenlijk bod!

met vriendelijke groet, :W

Dennis

(tevens ook nog een rs 125 kontje te koop voor de liefhebbers! :) )
 
Gelukkig zijn het geen 1000 woorden anders is het me een verhaal ;)

Maar je hebt gelijk dus hierbij deze:
full
 
Weet iemand of dit ook past op een 98'er?? volgens mij zijn de achterkanten identiek. zoja dan zeker interesse ;)
Dat durf ik ook niet te zeggen!
Die vraag heb ik al vaker gehad en ik zou zeggen informeer het even ergens!
zit er een t-stukje op voor de achterlichten??

Zoja dan bied ik 100 euro

Ik weet niet wat je bedoelt met een T-stuk maar het is alleen een kap en verder niets :9
mocht ie in goede staat zijn ben ik ook wel bereid te bieden!
Hij is verder in goede staat!
Wou hem eerst zelf schuren en geel spuiten maar zie er toch vanaf!
 
het t stukje is dat stukje wat tussen je achterlicht naar bovenkant van het kontje loopt tussen de 2 ronde units door.

ik heb dat ook kan vanavond wel effe foto ervan posten maar dat sluit niet compleet goed af hoor maar zie je vanavond wel dan eventueel :Y
 
het t stukje is dat stukje wat tussen je achterlicht naar bovenkant van het kontje loopt tussen de 2 ronde units door.

ik heb dat ook kan vanavond wel effe foto ervan posten maar dat sluit niet compleet goed af hoor maar zie je vanavond wel dan eventueel :Y
Ow dat stukje!
haha ja die zit er inderdaad nog wel aan ja!
Hoe die verder past weet ik ook niet want vond het teveel werk om alles te verbouwen O-)
 
Zou je mij een mailtje kunnen sturen: bleddyn.p@live.nl

met een foto van de achterkant (t-stukje) en de prijs wat je ervoor wilt hebben?

Groetjes bleddyn
 
Zou je mij een mailtje kunnen sturen: bleddyn.p@live.nl

met een foto van de achterkant (t-stukje) en de prijs wat je ervoor wilt hebben?

Groetjes bleddyn
Voor opslag staat de motor niet hier dus kapje ook niet :)
Zal zsm foto maken van het T-stukje en dan stuur ik mail!
 
niet groen maar goed :+ [afbeelding]
Oke bedankt voor de foto! Ik zal even kijken of die er echt aanzit want begin nu toch wle te twijfelen 8-)

Dan heb ik een vraagje voor jou..
Heb jij de undertail er zelf aangemaakt? Zo ja, Heb je die standaard onderkap moeten
verzagen of wat dan ook en kun je nog onder je achterbuddy spullen kwijt?
:W
 
Oke bedankt voor de foto! Ik zal even kijken of die er echt aanzit want begin nu toch wle te twijfelen 8-)

Dan heb ik een vraagje voor jou..
Heb jij de undertail er zelf aangemaakt? Zo ja, Heb je die standaard onderkap moeten
verzagen of wat dan ook en kun je nog onder je achterbuddy spullen kwijt?
:W


undertail heb ik erin laten zetten door me kawa dealer want ik ken mezelf als het effe tegen zit ben ik er klaar mee en word ik chagarijnig :+
+
ik heb me motor elke dag nodig voor woon/werk en als dat ding er half aanhangt heb ik geen vervoer ja met zo'n klote bus maar ben ik altijd te laat op me werk
ik kan nog wel wat kwijt maar veel is het niet hoor :N
 
undertail heb ik erin laten zetten door me kawa dealer want ik ken mezelf als het effe tegen zit ben ik er klaar mee en word ik chagarijnig :+
+
ik heb me motor elke dag nodig voor woon/werk en als dat ding er half aanhangt heb ik geen vervoer ja met zo'n klote bus maar ben ik altijd te laat op me werk
ik kan nog wel wat kwijt maar veel is het niet hoor :N
Hmm, Ik was namelijk wel van plan om hem zelf eerst eronder te bouwen maar als ik daarvoor de standaard kap helemaal moet verzagen en ruimteverlies daardoor heb vind ik dat toch wel zonde! :)
 
Hmm, Ik was namelijk wel van plan om hem zelf eerst eronder te bouwen maar als ik daarvoor de standaard kap helemaal moet verzagen en ruimteverlies daardoor heb vind ik dat toch wel zonde! :)


ja ongeveer ter hoogte van het midden van het duozitje gaan ze zagen.
daar komt natuurlijk de underseat voor maar vervolgens is het bij mij zo dat het ertussen kan vallen en kom ik er nooit meer bij zonder me motor half eraf te slopen |(
 
ja ongeveer ter hoogte van het midden van het duozitje gaan ze zagen.
daar komt natuurlijk de underseat voor maar vervolgens is het bij mij zo dat het ertussen kan vallen en kom ik er nooit meer bij zonder me motor half eraf te slopen |(
haha ja dan had ik het toch wel goed hoe ik het zou moeten doen en dat vind ik toch wel zonde!
had ook nog geen kentekenplaathouder gevonden etc dus als ik hem goed kan verkopen is dat me ook goed:) zaag ik het kapje net iets onder de kentekenplaat af en paar kleine knippers erop :]
Heb ik het trouwens goed dat jij met je bike op youtube staat met je devil uitlaat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan