CB400n, diverse onderdelen of complete motor

TijnOnlijn

MF veteraan
7 mei 2007
1.324
9
Sittard
In verband met een ombouwproject zoek ik een en ander van een CB400n. Uiteindelijke doel: De CB250 van mw. TijnOnlijn voorzien van een 400 blok en gelijk van de remmen van een 400. Ik denk dat ze er erg blij mee zal zijn om als ze een vrachtwagen wil inhalen minder dan 10km aanloop nodig te hebben. Waarschijnlijk is daar naast het blok, rempomp, klauwen en remschijf ook de voorvork voor nodig.

Of het een complete motor of een stapel onderdelen wordt maakt me niet veel uit. Als je nog wat hebt liggen wat me dichter bij dit doel brengt hoor ik graag van je :)

Richtprijs: geheel afhankelijk van wat je precies voor me hebt.
 
Ik heb laatst alles wat je zoekt weggeven aan een praktijkschool voor licht verstandelijk gehandicapte kinderen. Leek de docent leuk en ik kon de ruimte in mijn schuur wel gebruiken. Door omstandigheden kwam er binnen een maand een andere docent welke letterlijk alles heeft weggegooid! :X |(
 
Je zoekt zoiets zeg maar.

full
 
Ik heb er nog een goede kettingset bij, en een berg blokdelen.............dit is afkomstig van de CB400n van mijn vrouw, deze was net keurig opgeknapt qwa uiterlijk maar het linkerbigend gaf de geest '( Heb er nog losse onderdelen bij van blokdelen en misschien nog wel meer.

full
 
Dat zal ik straks ff bekijken maar ze zijn zeker op de helft dacht ik ;)

Ik heb de remtrommel en assen er ook bij trouwens, kwam vanmiddag ook nog een nieuwe circlip en nieuwe ringen voor bij het achtertandwiel tegen, deze willen nog wel eens doorslijten.
 
Laatst bewerkt:
wat wil je voor het zaakje hebben? Mail me eventueel voor verdere afhandeling op <knip, email verwijderd>

Je woont een eind weg, maar woensdag a.s. ben ik enigszins bij je in de buurt dus als ik die avond langs kan komen zou het erg mooi uitkomen. :)
 
Laatst bewerkt:
Mocht die vraag aan mij gesteld worden.................morgen zou de topicstarter voor alles langskomen maar ik kan eens kijken of een maatje nog iets heeft liggen.
 
Ik heb ze idd net opgehaald. Mocht motorfreak er geen meer vinden weet ik eventueel ook nog een setje uit te halen. Motorfreak, laat je even weten als je zekerheid hebt?

Ik weet trouwens waar je m'n email van hebt; ik heb een paar maanden geleden een gereviseerde CB500 klauw van je gekocht. Zit erop, werkt prima :)
 
word een beetje ingewikkeld zo ...maar deze motorfreak ...(motorfreak42) vroeg om de remklauwen..maar is al geregeld...ben al voor zien.
 
Heb nog een goed blok .

Zit nog onder de motor. Kan je evt. mee proefrijden.

Gr. Vincent
Klinkt aanlokkelijk, maar ik ben de eerste weken niet in de gelegenheid het zelf op te pikken. Je woont niet echt om de hoek namelijk.. Een collega van me woont in Leiden, ik zal hem eens vragen of hij het ding eventueel mee wil nemen. Er zijn verschillende versies, hoeveel kw is het blok? Als je dat niet weet is het jaartal eventueel ook een indicatie.

Wat had je in gedachten voor het complete blok+cdi+carburateurs?

Eventuele blokken dichter bij huis blijven welkom! 450cc mag natuurlijk ook ;)

edit: oja, dat huis staat in sittard
 
Laatst bewerkt:
Hij is van '81. op 't kent. staat 25kw maar dat zal wel met licht rijbewijs temaken hebben.


Ik heb je een prive bericht gestuurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan