Suzuki GSX600F '91 In Onderdelen

Leroyvb

MF veteraan
8 mei 2008
1.128
1
Rotterdam
Beste MF'ers

Helaas is een paar weken geleden mijn gsxfje vast gelopen op de snelweg |(
Ik heb geen flauw idee wat ermee mis is maar hij loopt in ieder geval niet meer.
Ondertussen heb ik dus een nieuwe gsx-f *O*
Maar hierbij zet ik mijn gsxfje dus te koop in onderdelen.
Ik hoor graag wat je eventueel zou willen hebben en dat stuur ik je een foto toe van het desbetreffende onderdeel en dan kan je een bod uitbrengen.
Met vriendelijke groet, Leroy Paulina :W

Edit: Het bekende uitlaatbochten probleem is hier ook van toepassing dus die kan ik weg gooien en dus niet bruikbaar '(
Foto's van de GSX600F:
full
 
Laatst bewerkt:
Mocht ie toch in onderelen weggaan heb ik wel interesse in de rechter spiegel, stuurhelft en remhendel
 
Mocht ie toch in onderelen weggaan heb ik wel interesse in de rechter spiegel, stuurhelft en remhendel

Ik heb nog een rechterspiegel liggen. Van kunststof. Ik heb ook nog een remhendel liggen. Maar wat bedoel je met stuurhelft? De Clip-on ofzo?
Laat me ff weten via de mail want die kan ik vaker bekijken dan MF.

Groetjes Leroy
 
Als die in onderdelen weggaat, dan heb ik wel belang bij de linker spiegel en het linker voorste knipperlicht! O-)
 
Ik heb geen linker spiegel meer knipperlicht meot ik ff kijken want heb er zelf ook 1 nodig Want heb helaas vorige week schuivertje gemaakt waarbij mijn knipperlicht ook afgebroken is. Ik reageer vanavond nog ff als ik mijn knipperlicht heb gekeken.
 
wat is je richtprijs voor de achterschokdemper?

Ik vraag me af of ik die er wel zelf onderuit kan krijgen.
De motor staat niet in een schuur ofzo. En heb geen flauw idee hoe die vast zit.
Ik ben dinsdag weer thuis en dan ga ik ff een kijkje nemen. je hoort nog van me.
Groetjes Leroy
 
Als die in onderdelen weggaat, dan heb ik wel belang bij de linker spiegel en het linker voorste knipperlicht! O-)
Stuur me ff een mailte want volgens mij heb ik tot nu toe alleen iemand voor de rechter spiegel en daar heb ik er nog 2 van en nog een linker.
Dus dan kunnen we ff handelen.
 
Ik heb interesse in het zadel met buddy deel, zwarte onderkap en die zwarte kap die voor de ketting zit in het verlengde van de onderkap.

Ik heb zelf alles paars en zou het wel graag zwart willen :P
 
Ik heb interesse in het zadel met buddy deel, zwarte onderkap en die zwarte kap die voor de ketting zit in het verlengde van de onderkap.

Ik heb zelf alles paars en zou het wel graag zwart willen :P

Hoi:) Ik heb al geintreseerde voor het buddy deel en mijn zadel is kapot. Ik heb denk ik wel nog die zwart kap voor die ketting. Is dat de ketting hast of waar zeg maar die met die vakjes erin? Moet ff kijken wat daar de staat van is. Mail me maar ff als je daar inresse in heb ben morgen thuis en dan ga ik kijken.
 
Als je het blok gaat opbreken in heb intresse in het kontakt plaatje waar de kontackten op zitten die de schakelstanden aangeeft. (draadje van het nuraal verklikker komt er af)

en alle rubbers van de stepjes en pookjes. Als ze nog netjes zijn. en de rubbers waar het zadel op rust.
 
Laatst bewerkt:
Zie net dat je hetzelfde probleem heb gehad.... helaas
Nou op een of andere rare manier is mijn spiegel hierbij heel gebleven want ik heb gelakte spiegel ipv de kunststoffen maar had 1 xtra rechter en dan nog die spiegels van mijn oude gsx-f. Maar al heb je wat anders nodig hoor ik het wel:)
 
Nee heb verder niks nodig...stik van de onderdelen...
Alleen het onderdeel wat stuk is juist net niet :?
Maar hoor het wel..
 
Als je het blok gaat opbreken in heb intresse in het kontakt plaatje waar de kontackten op zitten die de schakelstanden aangeeft. (draadje van het nuraal verklikker komt er af)

en alle rubbers van de stepjes en pookjes. Als ze nog netjes zijn. en de rubbers waar het zadel op rust.

ziet er dus zo uit.
full


En je vind het achter het voor tandwiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan