schuuropruiming: R6 superbike kit. WP achterveer niet R6

z1000bakker

Die hard MF'er
9 jan 2003
970
0
Den Haag
Leuk voor zelfbouwproject (was ook mijn intentie ;-))

R6 superbike kit: ABM kroonplaat, blauw superbikestuur met einden, verlengde koppelingskabel, staalomvlochten remleidingen, bokjes voor monrage stuur: 150 euro.


P monoshock (niet voor R6, maten zal ik moeten opnemen): volledig instelbaar, apart reservoir: 150 euro.

In een koop, 250 euro.
Verkocht
full
 
Laatst bewerkt:
'R6 superbike kit en wp achterveer' > 'schuuropruiming: R6 superbike kit. WP achterveer niet R6'
 
Hallo Rob,

Ik heb misschien wel intresse voor die achterveer, wat zijn de maten?


groeten.
 
de maten:

Lengte veer 31,5 cm (hart oog- hart oog afstand =28 cm, veer kan versteld worden over afstand van 5,5 cm, staat nu ongeveer in midden), beide ogen diameter 12 mm.
lengte leiding tussen veer en gasdrukhouder 44 cm.

7 standen op gasdrukhouder, 11 standen op veer zelf.

Stuur me anders even een email indien meer details gewenst
 
Hi,

Voor welk bouwjaar is de ombouwset. Model met up-sidedown vork? Als je de diameter van de voorvork opening weet dan kan ik kijken of hij dezelfde is van de poten die ik heb staan (2006 R6)

Zo ja, dan ben ik zeer geintereseerd in al je items, ook de schokbreker!!

Gr. Paul
 
Hi Paul,

Jouw model heeft 41 mm vorkpoten, heb ik net even opgezocht.
Gaat niet lukken lijkt me zo tenzij alle maten verder kloppen en je 1mm vulbussen wilt gebruiken....
 
hoi, in hoeverre moet een shock ergens aan voldoen eigenlijk? is het puur de lengte of is er meer?

ik moet een nieuwe shock hebben voor mn 900RR 1997
 
Hi Paul,

Vanaf model 2003. Diameter vorkpoten is 43 mm.

Groet,

Rob

Hi Rob,

Ik heb inderdaad een 41mm vork, met buitenpoten die 50mm zijn (thv de bovenste kroonplaat). Ff voor mij, hoe groot is de diameter van jouw kroonplaat dan?

Gr. Paul
 
Ja sorry, 43 mm pootdiameter. Heb ook niet goed gekeken op andere website :z :z , jij hebt UPSD, deze is voor gewone vork. Helaas
 
hoi, in hoeverre moet een shock ergens aan voldoen eigenlijk? is het puur de lengte of is er meer?

ik moet een nieuwe shock hebben voor mn 900RR 1997

Handig om te weten hoe sterk de veer is lijkt me. Een veertje van een 450tje zal het niet zo best doen onder je 900 ;-)
 
Weet je niet he. Veer is toegepast op een Moto Guzzi V11 Sport. Qua gewicht vergelijkbaar lijkt me. Meet eens dikte van je ookspronkelijke veer op, lijkt me redelijke maar voor stugheid veer
 
Weet je niet he. Veer is toegepast op een Moto Guzzi V11 Sport. Qua gewicht vergelijkbaar lijkt me. Meet eens dikte van je ookspronkelijke veer op, lijkt me redelijke maar voor stugheid veer
ik zal morgen eens kijken, als er ondertussen niet al een zooi mensen zijn die hem willen :P
 
Ja sorry, 43 mm pootdiameter. Heb ook niet goed gekeken op andere website :z :z , jij hebt UPSD, deze is voor gewone vork. Helaas

Jammmmmmeeeeerrrrrrrr........, maasr nog bedankt. Succes met de verkoop, aan de prijzen ligt het niet. :N :W
 
Ik zoek een achterschok voor mijn cbr 900rr fireblade uit 97.
is er een mannier om ergens te achterhalen of hij past?
 
Terug
Bovenaan Onderaan