Gooische Hooligans Deel 43. Coonie vist weer achter het net!

Plas jij wel eens in het water?

  • ja

    Stemmen: 3 11,5%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • enkel in het zwembad

    Stemmen: 2 7,7%
  • laten we de geraniums van coonie doodpissen :')

    Stemmen: 21 80,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor 4k kan je met een beetje mzzl een R6 vinden. TC's zo rond de 3. Heb er eentje op 't oog (al een tijdje) maar wilde wachten tot de mijne weg is. Heb nu 2 kopers die de vraagprijs willen betalen. Word zo terug gebeld voor gegevens om het financieel rond te maken.

Morgen zou-ie dan opgehaald worden...
Nice!
En voor 4k kan je idd zelfs al richting R1 gaan denken :Y

Herschaalde%20kopie%20van%20wallpaper20moto20bike20y20valentino20rossi20.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nice!
En voor 4k kan je idd zelfs al richting R1 gaan denken :Y

[http://www.racing-bikes.nl/specials/2009/Herschaalde%20kopie%20van%20wallpaper20moto20bike20y20valentino20rossi20.jpg (afbeelding)]


Ook leuk... :Y

Denk dat ik nu voor een cheap-ass 600 ga en die later ombouwen tot circuitopvouwfiets...

Wellicht dat een oude blade nog een optie is. Licht, goedkoop en je wordt er mee doodgegooid als 2dehandsie. Alleen wordt het dan weer zoeken naar een 17"voorwiel...
 
Voor 4k kan je met een beetje mzzl een R6 vinden. TC's zo rond de 3. Heb er eentje op 't oog (al een tijdje) maar wilde wachten tot de mijne weg is. Heb nu 2 kopers die de vraagprijs willen betalen. Word zo terug gebeld voor gegevens om het financieel rond te maken.

Morgen zou-ie dan opgehaald worden...

Oh dat zijn de betere berichten! *O*
Ik zat ook al te denken dat je voor die prijzen wel een meer sportmotor moet kunnen vinden inderdaad.
Ben benieuwd :Y
 
Ook leuk... :Y

Denk dat ik nu voor een cheap-ass 600 ga en die later ombouwen tot circuitopvouwfiets...

Wellicht dat een oude blade nog een optie is. Licht, goedkoop en je wordt er mee doodgegooid als 2dehandsie. Alleen wordt het dan weer zoeken naar een 17"voorwiel...

idd, tot/met 1999 heeft 16 inch.
Opzich goed mee te rijden hoor, mits je er een tail-riser onder hangt (had ik ook op mijn 98-er)
alleen rukke bandenkeus -O-
 
Laatst bewerkt:
idd, tot/met 1999 heeft 16 inch.
Opzich goed mee te rijden hoor, mits je er een tail-riser onder hangt (had ik ook op mijn 98-er)
alleen rukke bandenkeus -O-


Kwam er laatst achter dat Michelin de PiPo ook in 16" 130 maakt. Moet alleen speciaal besteld worden of zo...

BT016 is er ook in die maat, alleen circuitbandjes wordt da lastig...
 
Kwam er laatst achter dat Michelin de PiPo ook in 16" 130 maakt. Moet alleen speciaal besteld worden of zo...

BT016 is er ook in die maat, alleen circuitbandjes wordt da lastig...

Ja ik had BT's eronder, wist ik ook niet van Michelin trouwens :N

Uit de oude doos:
full
 
Ja ik had BT's eronder, wist ik ook niet van Michelin trouwens :N

Uit de oude doos:
[afbeelding]


Heb er zo een op de korrel. Een '98 model waar al een 17"in zit... Hoop van de week eens wat proefritjes te gaan maken.

edit: erg mooie piepkes touwens die hotcams...
 
Laatst bewerkt:
Heb er zo een op de korrel. Een '98 model waar al een 17"in zit... Hoop van de week eens wat proefritjes te gaan maken.

edit: erg mooie piepkes touwens die hotcams...

Oh goede keus, en hotcams idd erg mooi maar ook lekker geluidje :9~
 
Achi & X hebben lekker weer en rijden met z'n 2en met 1 marshall. Klinkt niet verkeerd... Had er meteen de balen van dat ik er niet bij was...
 
Achi & X hebben lekker weer en rijden met z'n 2en met 1 marshall. Klinkt niet verkeerd... Had er meteen de balen van dat ik er niet bij was...

oh dat is helemaal top zeg, geen tragere rijders in die groep en die marshall zal zich wel aan hun aanpassen *D
 
Middag :W
Voor 4k kan je met een beetje mzzl een R6 vinden. TC's zo rond de 3. Heb er eentje op 't oog (al een tijdje) maar wilde wachten tot de mijne weg is. Heb nu 2 kopers die de vraagprijs willen betalen. Word zo terug gebeld voor gegevens om het financieel rond te maken.

Morgen zou-ie dan opgehaald worden...
Mooi man, is redelijk snel gegaan dan volgens mij. mag ook wel met zo'n prijs denk ik.
 
:^ _O-

@ Xtra en Achilleos Veel plezier morgen op Zolder en hou de goede kant boven :]

@ Pino Lees een stukje verder dat het inmiddels al weer gaat :P

Alle visite is er weer vandoor :W
Was gezellie *D

Larissa is natuurlijk weer enorm verwend :+

[afbeelding]

En nee, de midi set onder in de kast heeft ze niet gekregen ;)
Die moet ik nog even nakijken voor iemand :P

Dat zijn behoorlijk wat kado's zeg! Ziet er goed uit! Ultra extreem vet zo'n fiets joh! Leuk kado! Nog gefeliciteerd! *O* *O* *O*
 
Ik ben weer terug van het Vogezen weekend. Zaterdag veel regen gehad, maar daar leer je ook weer van :)

Heb veel met Fred gereden en hij heeft me toegezegt dat hij ook weer eens wat van zich zou laten horen hier :)
 
Ik ben weer terug van het Vogezen weekend. Zaterdag veel regen gehad, maar daar leer je ook weer van :)

Heb veel met Fred gereden en hij heeft me toegezegt dat hij ook weer eens wat van zich zou laten horen hier :)

welkom terug! :W
 
Ik ben weer terug van het Vogezen weekend. Zaterdag veel regen gehad, maar daar leer je ook weer van :)

Heb veel met Fred gereden en hij heeft me toegezegt dat hij ook weer eens wat van zich zou laten horen hier :)
Heb je de zumo gebruikt in dat weekend ? Zoja, tell us your experience. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan