Dit onderwerp is gesloten.

quote:
quote:Scammie schreef op 08 juni 2009 @ 11:27:
[...]
hahahha misschien kunnen we het MF kinderopvangweekend organiseren, dumpen we alle kids en huisdieren op 1 plek, omheining eromheen, wat speelgoed en zakken chips over het hek gooien "that's all"
quote:Ted schreef op 08 juni 2009 @ 11:15:
ik ben erbij
Maarruh, waarom organiseren we het niet gewoon een keer op de veluwede waddeneilanden zijn trouwens ook mooi die tijd van het jaar
quote:Shadowski schreef op 08 juni 2009 @ 11:17:
Uhhh onder voorbehoud NIET mee gaan.. kan dat ook?
quote:dontwalk schreef op 08 juni 2009 @ 11:30:
De baas wordt morgen ingesproken, dus ik ben er bij met een zak motormerk stickers in de koffer zodat ik alle zaken voor een band kan aandoen zonder gezeur over verkeerd merk fiets.
quote:Scammie schreef op 08 juni 2009 @ 11:32:
[...]
De organisatie biedt bij deze excuses aan dat we je hele weekend verknald hebben, sorry, het zal niet meer gebeuren, we beloven beterschapnogmaals sorry voor het K*-weekend
![]()
![]()
![]()
(speciaal voor jou een Shadowski-smiley, ik vind hem nog lijken ook
)
quote:Shadowski schreef op 08 juni 2009 @ 11:35:
[...]
Hahaha nee vriend, het was geweldig, en dat had ik je al gemeld.
De organisatie was tiptop in orde, daar ligt het niet aan... de accomodatie, de routes, zelfs het weer.. alles helemaal goed!
quote:Sjimmie schreef op 08 juni 2009 @ 11:37:
[...]
Nou dan, en volgende keer ga IK mee, rijd ik gewoon gezellie achter je aanof voor je uit!
Aaaahhhhh, toeeeeeeee
quote:Sjimmie schreef op 08 juni 2009 @ 11:37:
[...]
Nou dan, en volgende keer ga IK mee, rijd ik gewoon gezellie achter je aanof voor je uit!
Aaaahhhhh, toeeeeeeee
quote:dontwalk schreef op 08 juni 2009 @ 12:12:
[...]
zodan ... al motor gevonden die wel doet wat jij wil? Denk dat King het minder gaat vinden.......kreeg sterk het idee dat hij het wel leuk vond voorrijden. En dan maar steeds naar je rug te moeten staren omdat hij het weer net niet haalde voor de bocht.........
![]()
![]()
![]()
oww bijna vergeten, Nel (de vrouw van Leo) vroeg wat we nu weer gedaan hebben met Leo, hij heeft nog nooit zo hard gesneurkt als vannacht. ze kon er niet van slapen![]()
![]()
quote:dontwalk schreef op 08 juni 2009 @ 12:12:
[...]
zodan ... al motor gevonden die wel doet wat jij wil? Denk dat King het minder gaat vinden.......kreeg sterk het idee dat hij het wel leuk vond voorrijden. En dan maar steeds naar je rug te moeten staren omdat hij het weer net niet haalde voor de bocht.........
![]()
![]()
![]()
...
quote:Sjimmie schreef op 08 juni 2009 @ 12:20:
[...]
Motor al gevondenzeg ik heb nog ff toch
![]()
Maarre ik zei ook niet dat ik voor King ging rijden!
Ik was Rob aan het overhalen gewoon mee te gaan
Oja, en ik had ook al zo'n last van Kings gensnurk na 4 nachten slapen in alle rust
quote:FrankFJR schreef op 08 juni 2009 @ 12:39:
[...]
Zoooooo. Aangetoond dat voorrijden met duo best kan...Je moet alleen wat harder remmen omdat je bagage voor 2 personen bij je hebt
quote:dontwalk schreef op 08 juni 2009 @ 12:42:
[...]
oooo jammer, was benieuwd naar King's gezicht zonder grote grijns als hij weer terug kwam van ritje.![]()
![]()
![]()
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2