Hét MF Motorweekend 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee
Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee
Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee Ik ga mee

*O* *O* *O* *O* *O*
 
ik ben erbij *O*

Maarruh, waarom organiseren we het niet gewoon een keer op de veluwe O-) de waddeneilanden zijn trouwens ook mooi die tijd van het jaar })
 
Laatst bewerkt:
Uhhh onder voorbehoud NIET mee gaan.. kan dat ook?

Trouwens... misschien handig voor "nieuwe" mensen om een korte handleiding "rijden in groepen" op te stellen? Dat zou misschien wat incidentjes hebben voorkomen afgelopen weekend... zoals mensen kwijtraken, of tegen een voorganger botsen, of blindelings achter de voorganger aan aan het inhalen slaan...
 
Laatst bewerkt:
Gevonden!!!!!!!! *O* *O* *O*

Count me in!! :Y :Y

Dorothy ook!!!! :} :}

Hoera, ook nog het goede weekend !!!! :9 :9


@Scammie: Ken jij een goede kennel? O-) :$
 
hahahha misschien kunnen we het MF kinderopvangweekend organiseren, dumpen we alle kids en huisdieren op 1 plek, omheining eromheen, wat speelgoed en zakken chips over het hek gooien "that's all" :)


Haha goed plan!
Kijken of ik wat vriendinnen zo gek kan krijgen _O-

Ik ben natuurlijk zelf al grootaandeelhouder met 3 kids en 1 (tegen die tijd waarschijnlijk 2) hond(en) onder te brengen!
 
De baas wordt morgen ingesproken, dus ik ben er bij met een zak motormerk stickers in de koffer zodat ik alle zaken voor een band kan aandoen zonder gezeur over verkeerd merk fiets.
 
De organisatie biedt bij deze excuses aan dat we je hele weekend verknald hebben, sorry, het zal niet meer gebeuren, we beloven beterschap ;) nogmaals sorry voor het K*-weekend 8-) 8-) 8-) 8-) (speciaal voor jou een Shadowski-smiley, ik vind hem nog lijken ook :) )

Hahaha nee vriend, het was geweldig, en dat had ik je al gemeld.
De organisatie was tiptop in orde, daar ligt het niet aan... de accomodatie, de routes, zelfs het weer.. alles helemaal goed!
 
Hahaha nee vriend, het was geweldig, en dat had ik je al gemeld.
De organisatie was tiptop in orde, daar ligt het niet aan... de accomodatie, de routes, zelfs het weer.. alles helemaal goed!


Nou dan, en volgende keer ga IK mee, rijd ik gewoon gezellie achter je aan :Y of voor je uit!
Aaaahhhhh, toeeeeeeee
 
Nou dan, en volgende keer ga IK mee, rijd ik gewoon gezellie achter je aan :Y of voor je uit!
Aaaahhhhh, toeeeeeeee

Ik ga er maar ff serieus over twijfelen.. het vooruitzicht van een weekendje met jou "kibbelen" is eigenlijk wel aantrekkelijk..
 
Nou dan, en volgende keer ga IK mee, rijd ik gewoon gezellie achter je aan :Y of voor je uit!
Aaaahhhhh, toeeeeeeee


zodan ... al motor gevonden die wel doet wat jij wil? Denk dat King het minder gaat vinden :X .......kreeg sterk het idee dat hij het wel leuk vond voorrijden. En dan maar steeds naar je rug te moeten staren omdat hij het weer net niet haalde voor de bocht......... _O- _O- _O-


oww bijna vergeten, Nel (de vrouw van Leo) vroeg wat we nu weer gedaan hebben met Leo, hij heeft nog nooit zo hard gesneurkt als vannacht. ze kon er niet van slapen O-) _O- _O-
 
zodan ... al motor gevonden die wel doet wat jij wil? Denk dat King het minder gaat vinden :X .......kreeg sterk het idee dat hij het wel leuk vond voorrijden. En dan maar steeds naar je rug te moeten staren omdat hij het weer net niet haalde voor de bocht......... _O- _O- _O-


oww bijna vergeten, Nel (de vrouw van Leo) vroeg wat we nu weer gedaan hebben met Leo, hij heeft nog nooit zo hard gesneurkt als vannacht. ze kon er niet van slapen O-) _O- _O-


Motor al gevonden :? zeg ik heb nog ff toch O-)

Maarre ik zei ook niet dat ik voor King ging rijden!
Ik was Rob aan het overhalen gewoon mee te gaan :Y

Oja, en ik had ook al zo'n last van Kings gensnurk na 4 nachten slapen in alle rust
 
Laatst bewerkt:
zodan ... al motor gevonden die wel doet wat jij wil? Denk dat King het minder gaat vinden :X .......kreeg sterk het idee dat hij het wel leuk vond voorrijden. En dan maar steeds naar je rug te moeten staren omdat hij het weer net niet haalde voor de bocht......... _O- _O- _O-


...

Zoooooo. Aangetoond dat voorrijden met duo best kan... :Y Je moet alleen wat harder remmen omdat je bagage voor 2 personen bij je hebt _O-
 
Motor al gevonden :? zeg ik heb nog ff toch O-)

Maarre ik zei ook niet dat ik voor King ging rijden!
Ik was Rob aan het overhalen gewoon mee te gaan :Y

Oja, en ik had ook al zo'n last van Kings gensnurk na 4 nachten slapen in alle rust

oooo jammer, was benieuwd naar King's gezicht zonder grote grijns als hij weer terug kwam van ritje. _O- _O- _O- _O-
 
oooo jammer, was benieuwd naar King's gezicht zonder grote grijns als hij weer terug kwam van ritje. _O- _O- _O- _O-


Ik ben allang blij dat ie een grote grijns had als ie terugkwam van een ritje! *O*
Ik ken die grijns, heeft hij gelukkig ook wel als ik erbij ben hoor :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan