Kawasaki Zx6r Ninja 96' in onderdelen te koop

Appie-G

Die hard MF'er
6 jan 2005
281
1
Hey allemaal

Ongeveer een weekje terug heb ik mijn motor de berm ingereden, en is vandaag aangekomen 'total loss'....

Ik heb nu niet echt de tijd meer om eraan te werken ivm op vakantie gaan, dus staat de motor te koop in onderdelen.

Elke onderdeel staat te koop ...

Onderdelen dat niet meer bruikbaar zijn

-voorvork
-clipons
-rechterschetsplaat
-kappenwerk allemaal kapot 'zit heel veel werk aan mocht je het willen maken'

De hierboven genoemde onderdelen zijn dus kapot,gebogen of gebroken.
Aparte fotos zijn mogelijk te maken op aanvraag..

Het kijken voor onderdelen op afspraak vind ik ook prima.

ps Ketting en tandwielset ( regina ) zijn nog nieuw ze hebben geen 700km gemaakt ( bon en dergelijk ligt hier nog bij op aanvraag )


Laat mij weten wat u zoekt of wilt hebben van de motor met een bod erbij 'fotos van onderdelen op aanvraag zoals ik hierboven heb vermeld'



Motorblok zit rond 45.000 als ik het goed heb ( nog nieuwe olie ook net geen 700 km erin ) 'geen lekkages oid '



Ik zou zeggen bieden maar, over drie weken ben ik op vakantie, hoop dat ik je nog kan helpen met onderdelen :W

full
 
Appie gaat morgen op vakantie, dus als u nog delen zoekt mail maar even, btw sommige delen staan ook op Marktplaats.

Ben over 6 weken terug, je kan gewoon mailen zal wel gewoon mijn mails checken op vakantie.

Mvg A.Gulec
 
Een maatje van mij heeft interesse in de velgen. Weet is je vraagprijs.
Als het kan willen we ze graag voor zondag ophalen.
 
Hey allemaal.. ik ben terug!

Mochten er nog geintresseerden zijn in onderdelen pm of reageer maar even, kheb alleen nog te koop staan behalve de carbs.

Mvg A.Gulec
 
hele late kick... Heb je nog spul? Heb nog steeds interesse in de uitlaatbochten en kettingset, en helaas na een schuiver op assen ook de linker schetsplaat,
 
KICKT - Motorblok nog te koop , cdi , contactset ( 2 sleutels ) tankdopset , buddy slot , en contactslotje , achtervelgje met bandje nog ....
 
Kickje, blok bochtend cdi etc staan nog te koop , leuke bod gelijk meenemen !!!
 
Nog intresse in Uitlaatbochten ?

Zit er nog over te denken, weet nog niet zeker wat ik met mijn motor wil doen. opknappen, streetfighter, verkoop oid... Hij is weer gewoon rijdbaar, enkel optische schade. Heb je alle delen van je topkuip en linker zijkuip toevallig nog?
 
zijkuipen hebben schade(afgebroken stukjes), en de topkuip was zo erg dat ik die gewoon had weggegooid.

ik zal een x fotos van de zijkuipen maken ( 2 tientjes kunnen ze weg )
 
zijkuipen hebben schade(afgebroken stukjes), en de topkuip was zo erg dat ik die gewoon had weggegooid.

ik zal een x fotos van de zijkuipen maken ( 2 tientjes kunnen ze weg )

Mijn zijkuip is ook meerdere stukken uit gebroken, maar heb niet meer alles. Als ik er nu wat extra kunsstof bij heb, wil ik eens proberen om weer een hele kuip in elkaar te lassen. Helaas is er ook een stuk uit de topkuip, maar misschien dat ik die zelf nog heb.

Dit is mijn schade:

3edn7re.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan