Te koop: 3 Tribune kaarten voor TT Assen 27 juni!

Status
Niet open voor verdere reacties.

svdvlugt

MF veteraan
22 mei 2007
2.794
0
Goedendag MF'ers

Door een dubbele afspraak moet ik &%@$@$@ dit jaar de TT van Assen missen! :(
Aangezien de mensen waarmee ik zou gaan nu ook liever een jaartje wachten, biedt dit kansen voor jullie!

Ik heb nu dus 3 kaarten over voor de TT World Tribune.
Dit jaar zou de tweede keer zijn dat we hier plekken hadden aangezien je dit best fijne plekken zijn voor een redelijk prijs.
De kaarten bieden je een plek op de bovenste rij (dan kan je lekker tegen de muur aanleunen, wat wel lekker is als je de hele dag zit).
Van de drie tribunes is het de tweede dacht ik (zal ik nog even nakijken).
Je hebt vanaf je plekken zicht op de bochtencombinaties meteen na de start/finish en je kan videowalls zien :Y

assen_circuit.jpg


De kaarten kostte mij 70 euro p/s, dus hiervoor wil ik ze ook verkopen.


Groeten,
Sander
 
Laatst bewerkt:
Als iemand een los kaartje wil, kan dat ook!
Aangezien een eventueel gegadigde maar 2 kaarten nodig heeft :)
 
Laatst bewerkt:
Hey snelle jongen, wou de kaartjes overnemen van je als je wat met de prijs kon doen. Blijkbaar geen interesse??? dan ga ik ze nu gewoon normaal bestellen voor de zelfde prijs als die jij wilt hebben.

Succes !
 
Hey snelle jongen, wou de kaartjes overnemen van je als je wat met de prijs kon doen. Blijkbaar geen interesse??? dan ga ik ze nu gewoon normaal bestellen voor de zelfde prijs als die jij wilt hebben.

Succes !
Loser, bedenk het eens andersom. Je zou maar wat blij zijn als iemand jou uit de branding kon helpen. Zonder er op toe te moeten leggen.

Kick voor de kaarten!!
 
Hey snelle jongen, wou de kaartjes overnemen van je als je wat met de prijs kon doen. Blijkbaar geen interesse??? dan ga ik ze nu gewoon normaal bestellen voor de zelfde prijs als die jij wilt hebben.

Succes !

Succes! Ik hoop dat je ze nog kan bestellen voor dezelfde tribune, ik heb geen flauw idee.
Maargoed, ik heb al een koper gelukkig.
Jij succes met de service kosten, die krijg je nu mooi als extraatje :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan