MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Theorie 25 mei gehaald en avb de 16 juni. Nog geen avd les gehad behalve na behalen avb even snelweg maar maandag gelijk kijken of ik een datumpje kan krijgen zodat ik hem voor die tijd heb.

Doe me best.
 
hey pinoy! moet nog ff vrij vragen, maar ik denk wel dat er meer corsaro's bij zijn die dag.
en waar maakt me dan niet zo veel uit
 
Normaalgesproken ben ik er altijd bij, maar ik zie nu in eens Hilversum Arenapark staan en niet meer op de 2e zondag van September!!! Waar zit de Mac ergens bij dat Arena park, of moet ik de Quarterpounders vanuit Amersfoort meenemen :?
 
Normaalgesproken ben ik er altijd bij, maar ik zie nu in eens Hilversum Arenapark staan en niet meer op de 2e zondag van September!!! Waar zit de Mac ergens bij dat Arena park, of moet ik de Quarterpounders vanuit Amersfoort meenemen :?

:^

arenapark hilversum
mooi terrein, genoeg parkeermogelijkheden, mooie routes erheen en lekker weggetje naast parkeerplaatsen om te posen voor de burners,wheelie dingen enzo
gaat deze door? dan regel ik dat er genoeg eten en drinken aanwezig is!

Ambitieus plan :} :}
Normaal zijn er toch snel 1000-1500 mensen...
 
Laatst bewerkt:
Normaalgesproken ben ik er altijd bij, maar ik zie nu in eens Hilversum Arenapark staan en niet meer op de 2e zondag van September!!! Waar zit de Mac ergens bij dat Arena park, of moet ik de Quarterpounders vanuit Amersfoort meenemen :?



Even de OP goed lezen knulletje :Y


;)



:+

TS schrijft:
arenapark hilversum
mooi terrein, genoeg parkeermogelijkheden, mooie routes erheen en lekker weggetje naast parkeerplaatsen om te posen voor de burners,wheelie dingen enzo
gaat deze door? dan regel ik dat er genoeg eten en drinken aanwezig is!


Zelfs je echtgenote had het al gezien :Y
 
Laatst bewerkt:
Normaalgesproken ben ik er altijd bij, maar ik zie nu in eens Hilversum Arenapark staan en niet meer op de 2e zondag van September!!! Waar zit de Mac ergens bij dat Arena park, of moet ik de Quarterpounders vanuit Amersfoort de kipkluifjes vanuit de Eiffel meenemen :?
:+
 
Als het in Veenendaal is kom ik sowieso, is het ergens anders dan waarschijnlijk niet. Nog geen rijbewijs, en betwijfel of ik die binnen 2,5 maand heb.
 
Vindt t een beetje onzin om een traditie die al jaren hetzelfde is nu ineens te gaan veranderen
Veenendaal is zoals t hoort
Voldoende ruimte
Macdonalds die mee werkt
Lekker centraal
Iedereen weet waar t is
En vraag me ook af waarom we het niet in September houden :?
 
Laatst bewerkt:
Vindt t een beetje onzin om een traditie die al jaren hetzelfde is nu ineens te gaan veranderen
Veenendaal is zoals t hoort
Voldoende ruimte
Macdonalds die mee werkt
Lekker centraal
Iedereen weet waar t is
En vraag me ook af waarom we het niet in September houden :?

Euhm...het had iets te maken met pliesie... B|
 
Euhm...het had iets te maken met pliesie... B|


Politie leest toch wel mee, hoe wisten ze anders de vorige keren dat de MM er zou zijn.
Zullen de collega's in Hilversum dan nu ook wel informeren zodat ze weten wat eraan gaat komen.

Kun je nog beter de politie in Veenendaal hebben, daarvan weet je hoe ze (kunnen) reageren. Hoewel dat in de afgelopen jaren ook heel verschillend is geweest.
 
Laatst bewerkt:
Maar goed, waarom ook breken met de traditie dat het altijd in september is?

Dat was ook niet voor niets, in augustus zijn veel mensen nog op vakantie (t is dan nog schoolvakantie). Half september zijn de meesten wel weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Politie leest toch wel mee, hoe wisten ze anders de vorige keren dat de MM er zou zijn.
Zullen de collega's in Hilversum dan nu ook wel informeren zodat ze weten wat eraan gaat komen.

Kun je nog beter de politie in Veenendaal hebben, daarvan weet je hoe ze (kunnen) reageren. Hoewel dat in de afgelopen jaren ook heel verschillend is geweest.
:^
Kan het niet anders zeggen
 
Je ken toch ook nog een 3e keer afspreken 2e week september in Venendaal? O-) :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Data schoolvakanties regio Noord schooljaar 2008-2009

Zomervakantie 04.07.2009 t/m 16.08.2009 04.07.2009 t/m 23.08.2009

Data schoolvakanties regio Midden schooljaar 2008-2009

Zomervakantie 11.07.2009 t/m 23.08.2009 11.07.2009 t/m 30.08.2009

Data schoolvakanties regio Zuid schooljaar 2008-2009

Zomervakantie 25.07.2009 t/m 06.09.2009 18.07.2009 t/m 06.09.2009

valt wel mee
 
Hup gewoon Veenendaal.

Niet kloten met tradities. + Politie verneukt het toch wel, die weten het gauw zat. Dus daarvoor hoef je ook niet ergens anders heen te gaan. :W
 
ik heb een polletje gemaakt met de "mogelijkheden"
traditie? ik kijk naar mogelijkheden, ben je er niet mee eens? vul je toch veenendaal in :9
en dacht zelf om het is op een andere plek te houden meer in het kader van: leuk :Y laten we is proberen..

dus nogmaals Poll invullen

ohja geld hetzelfde voor de datum.. die stat gewoon vast (gewoon 1 geprikt..en hoppa gewoon komen :9 )
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er bij, maakt niet uit waar maar ik stem voor HILVERSUM

Is weer eens wat anders, elke x Veenendaal is ook saaai.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan