Te Koop: Spondon zelfbouw

BHRacing

MF veteraan
1 dec 2002
3.698
8
Apeldoorn
spondon-2005-2a-800.jpg


Deze zelfbouw motorfiets heeft een uniek handgemaakt Spondon frame als basis, met daarin het zo goed als nieuwe blok van een Suzuki RF 900 R (+/- 1400 km en 135 PK).

De hele motorfiets is opgebouwd met nieuwe accessoires van topmerken zoals Brembo, Spiegler en Team Matisse; Alles is nog nieuw, nooit mee gereden op 1,4 km na.

Voor meer gedetailleerde informatie over de volledige bouw kun je HIER een kijkje nemen. Je kunt zien dat deze motorfiets met zorg is gebouwd en dat er alles aan is gedaan om er een unieke motorfiets van te bouwen, met kwalitatief goede materialen en accessoires !

Bij serieuze interesse kan gebeld worden naar Hans: 0183 - 30 15 11
Of via de contactpagina van www.hzpaint.com

Over verkoop zonder kuipwerk of met andere tank kan onderhandeld worden.
Er is een kenteken bij de motor, evenals de volledige historie en heel veel foto’s.
 
Ongelofelijk gaaf ding! Stond deze een tijdje terug in de Motoplus/MOTOR?
Ik heb hem sowieso al eens eerder gezien!
 
[afbeelding]

Deze zelfbouw motorfiets heeft een uniek handgemaakt Spondon frame als basis, met daarin het zo goed als nieuwe blok van een Suzuki RF 900 R (+/- 1400 km en 135 PK).

De hele motorfiets is opgebouwd met nieuwe accessoires van topmerken zoals Brembo, Spiegler en Team Matisse; Alles is nog nieuw, nooit mee gereden op 1,4 km na.

Voor meer gedetailleerde informatie over de volledige bouw kun je HIER een kijkje nemen. Je kunt zien dat deze motorfiets met zorg is gebouwd en dat er alles aan is gedaan om er een unieke motorfiets van te bouwen, met kwalitatief goede materialen en accessoires !

Bij serieuze interesse kan gebeld worden naar Hans: 0183 - 30 15 11
Of via de contactpagina van www.hzpaint.com

Over verkoop zonder kuipwerk of met andere tank kan onderhandeld worden.
Er is een kenteken bij de motor, evenals de volledige historie en heel veel foto’s.


Je heb een prive bericht..... :9~ :W
 
Het kan kloppen dat deze motor jullie bekend voorkomt. Hij heeft meerdere malen op de Motorbeurs in Utrecht gestaan en een keer in een motorblad.

Deze motor is speciaal gebouwd voor promotiedoeleinden en om te laten zien wat de bouwer kan. Heeft ook altijd alleen in de showroom gestaan!

Even voor de duidelijkheid: Ik heb deze motor voor een vriend van me aangeboden omdat hij zelf niet op MF zit. Prijs en dergelijke kan ik niets zinnigs over zeggen...
 
Geweldig frame maar ben niet weg van armpjes en helm..... waardevermindering van de motor als je het mij vraagt... persoonlijke mening
 
frame is grof geld waard :Y maar die opbouw _O- mss een carnavals vereniging als nieuwe praalwagen? *D

wil je er vanaf, doe ff moeite en maak er een mooie streetfighter van dan raak je hem echt wel kwijt :Y
 
Laatst bewerkt:
Deze motor is door het RDW goedgekeurd voor de openbare weg. Hij is gebouwd met showmodel en eyecatcher als doel. Om aan te tonen wat je met wat fantasie, polyester en een speciale lak kunt bereiken is het idee van de stuurkuip en tank met armen ontstaan.

Een zelfbouwer zal echter door de tank met armen heenkijken en zijn eigen creatie al in gedachten hebben uitgewerkt. De motor kan geleverd worden met een normale tank, en er zijn vast nog andere mogelijkheden.

Prijs weet ik niet, maar zal (ruim?) boven de 10K zitten. Een kenner zal begrijpen waarom...
 
Terug
Bovenaan Onderaan