HHmotoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deef86

Rookie
9 jun 2009
7
0
Zoetermeer
Hallo,

Ik ben nieuw hier,

Ik heb 2 jaar mijn rijbewijs, en wil nu toch maar eens gaan beginnen met motorrijden.
Nu kwam ik op internet een mooie motor tegen bij HHmotoren in Noordwijkerhout.

Honda CBR600RR 2003 24.000km 6200 euro
http://www.hhmotoren.com/aanbod/motor/173

Heeft iemand ervaring met deze winkel?

Alvast bedankt,

Gr. Dave
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je link werkt niet..


http://www.hhmotoren.com/aanbod/motor/173

deze wel (hoop ik)

Verder geen ervaring mee, sorry.

Succes!
 
Hallo Dave,

Welkom bij het forum, kijk ff in de zoekfunctie bovenin, toets HH motoren in en je kan er erg veel over lezen! Motor ziet er goed uit

succes verder!

EddyP
 
Volgens mij is deze combinatie ook niet helemaal orgineel.

Er moeten zwarte onderkuipen op zitten..


:N

full
 
Eigenaar is een bekende van mijn vriend. Hij importeert vaak motoren uit Italië en Engeland. Misschien hebben ze in het buitenland andere kleurcominaties dan in NL.

In ieder geval een betrouwbare zaak. Wij halen er zelf regelmatig spullen voor de motor.
 
Je zult ongetwijfeld verschillen hebben, maar ik koop een nieuwe Bandit 650 SA ABS voor 7900....of heeft deze meer dan 85 PK? Indien niet zou ik voor nieuw opteren.
 
Laatst bewerkt:
Hoge km.stand voor die prijs, ze zijn wel te vinden met minder
op de teller, bv motorcentrumfriesland.

Ik zou hier persoonlijk, en vele bekenden met mij hier niet zo snel een motor kopen..
Tenzij je erzelf veel verstand van hebt, dit is en blijft een handelaar, geen motorzaak.
Zijn p.s. niet al te duur, maar al zijn waar is vaak naar zijn geld. :X
 
Eigenaar is een bekende van mijn vriend. Hij importeert vaak motoren uit Italië en Engeland. Misschien hebben ze in het buitenland andere kleurcominaties dan in NL.

In ieder geval een betrouwbare zaak. Wij halen er zelf regelmatig spullen voor de motor.

Oja? :o

Ik zou hier persoonlijk, en vele bekenden met mij hier niet zo snel een motor kopen..
Tenzij je erzelf veel verstand van hebt, dit is en blijft een handelaar, geen motorzaak.
Zijn p.s. niet al te duur, maar al zijn waar is vaak naar zijn geld. :X

:^
Ik heb 2 maanden geleden een motor bij hem gekocht, niks dan problemen ermee... zelfs op dit moment... Ik zal ff een stukje typen voor je met mijn verhaal/visie...
 
Oja? :o:^
Ik heb 2 maanden geleden een motor bij hem gekocht, niks dan problemen ermee... zelfs op dit moment... Ik zal ff een stukje typen voor je met mijn verhaal/visie...
Hou je in he ;)
Had m allang terug gebracht bij die ballen tent daaro
Alleen al de manier hoe ze olie af tappen daar :X :X
 
Laatst bewerkt:
Gasten daar starten motoren met een Auto accubooster :X
Spannings regelaar kapot :')
 
Sorry, maar de combinatie met een zwarte achterkant en lichtgrijze onderkuipen heb ik nog niet eerder gezien :N

Zoals al eerder werd geschreven, dit zijn import motoren meestal
uit Engeland of wales, die een andere kleuren combinatie hebben.
Voor de rest niets mis mee, behalve dan de Italiaanse modellen.
 
Hallo allemaal,

Hier is Hein van HH Motoren.
Er is veel mis gegaan de afgelopen tijd. |(

Ik heb alles met goede bedoelingen gedaan. Ik betreur de fouten die ik gemaakt heb, als ik iemand nog kan helpen om misschien je mening iets bij te schaven? ( ik snap het als dit niet meer kan)

Ik wil wel kwijt dat een motor op de stuurhelft leggen echt geen kwaad kan. Het ziet er alleen niet uit natuurlijk, erg lullig allemaal. Maar het kan echt geen kwaad.

Ik raad je aan dit nooit meer te doen, zeker niet als de klant het kan zien. Zoals je zelf al zegt, het ziet er niet uit.

Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad als met de motoren van Alferink en Mick. En wat kan er nu mis zijn met een Honda??

Ik verhandel de motoren in de hoop dat deze intern goed zijn. Ik controleer de dingen die je kunt controleren. Bij Alferink is dit misgelopen. Daarom vind ik het ook heel vervelend dat Alferink en Mick deze problemen hebben gehad en ik had daarin wat klantvriendelijker kunnen zijn, maar door samenloop van omstandigheden heb ik dit niet goed kunnen oppakken. Ik betreur het ten zeerste dat er nu negatieve dingen worden verteld over HHmotoren. Mijn intentie is om het samen met de klant op te lossen. Ik ben eerlijk en wil betrouwbaar zijn en wil dat de klanten plezier hebben van hun motor.

Ik hoop tot ziens, :W

mvg Hein

Na telefonisch contact met Hein, heb ik besloten om mijn verhaal op dit moment niet te laten staan.
Hij heeft toegegeven dat er dingen zijn misgelopen bij o.a. mijn motor. Hij heeft beloofd zijn manier van werken te verbeteren, en geeft zijn fouten ook gewoon toe, dat siert hem dan wel weer.

Ik zou zeggen, Hein, verbeter jezelf, let op je klanten.. zoals je ziet kan het ook anders aflopen. Laat het alleen wel een goede les zijn, en zorg ervoor dat je (aantoonbaar) verbeterd.
Van mij krijg je nog een kans...

Mochten er nog mensen zijn die vragen hebben m.b.t. HHmotoren, kunnen die mij altijd PB'en.

Groet, Alferinkie
 
Laatst bewerkt:
Oja? :o:^
Ik heb 2 maanden geleden een motor bij hem gekocht, niks dan problemen ermee... zelfs op dit moment... Ik zal ff een stukje typen voor je met mijn verhaal/visie...

Goed om te horen, heb er vorige week net mijn nieuwe bike gekocht. -O-

Ben benieuwd wat je te zeggen hebt... :/
 
Sorry het is me niet gelukt :X
Nee dat vindt ik niet zo gek ook
Echt een bagger tent
Zeg t niet gauw van een zaak snap ook wel dat t gewoon mensen zijn en fouten kunnen maken maar wat hun flikken is gewoon absurd
Ze hebben totaal geen geen idee waar ze mee bezig zijn en je dan ook nog laten wachten en betalen
Ik zelf zou dr werk van maken :Y
 
Jezus wat een verhaal Alferinkie daar wordt je niet vrolijk van.
Maar is nu uiteindelijk alles opgelost, en geen problemen meer?
 
Jezus wat een verhaal Alferinkie daar wordt je niet vrolijk van.
Maar is nu uiteindelijk alles opgelost, en geen problemen meer?

Het loop op dit moment nog,

Ik kan een Spanningsregelaar die hij gesloopt heeft met een accubooster voor inkoopprijs kopen...
Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan