Nightster of iron 883

Pica

Rookie
11 jun 2009
15
0
Belgie: Oost-Vlaanderen
Hallo aan allen!

Ik ben Pica, nieuw op het forum en woonachtig te Belgie (Oost-Vlaanderen).
Ik heb een zwak voor HD's en ben echt geboeid door 2 types; De nightster en de Iron 883! :9~ 2 Super bikes (vooral in matzwart)! *D

Nu zit ik met het probleem dat ik nogmaar 21 jaar ben, niet echt een leeftijd om met zo'n ding rond te rijden. Ik heb altijd met een honda dax gereden en nog nooit met een echte moto. :$

Ik ben dus een echte leek die zich misschien binnenkort aan één van deze 2 ijzeren paarden zal vergrijpen. Kan iemand deskundig advies geven hierover? :? waarom ik de ene zou kopen en/of waarom ik de andere niet zou kopen..

En hoe groot is het verschil tussen een 883 en een 1200cc qua gevoel? Mijn enige referentie is het gevoel tss een 50cc en een 108cc. :P

Mvg,
Pica
 
ik denk dat ze je voor en ander aan zien die alleen het forum maar gebruikt om domme onzin op te zetten en deze heet Harm
vandaar
 
ik denk dat ze je voor en ander aan zien die alleen het forum maar gebruikt om domme onzin op te zetten en deze heet Harm
vandaar

+1

maar ... als je harm zegmaar niet bent ..... en ..... je hebt de centen om een harley te kopen ....dan ben je nooit te jong om een harley te rijden .... my 2 cents
 
Voor alle duidelijkheid, mijn naam is niet Harm, mijn echte naam is Thomas.. ;)

Wel ik kan het wel betalen, maar ik draai elke euro 2 maal om vooraleer ik hem uitgeef :p dus mss moet ik gewoon de stap zetten en me een HD aanschaffen...

Merci voor de reacties!
 
Over het verschil tussen een 800 en 1200 cc sportster is al heel veel geschreven. Even de zoekfunctie gebruiken.
Er moet ook nog ergens een iron 883 topic zijn.