R1 onderdelen, een hele hoop

Hey kan je hem via Dhl versturen???? Dat kost 4,50 euro.

JE moet met de recesie op de kleintjes letten haha.

Ik hoor je wel,

Gr Rick
 
Sorry maar dat hebben we niet in ons dorp. Dan ben ik die 2,50 kwijt aan benzine. Je kan de 47 euro overmaken op mijn rekeningnummer 6767057 tav ron vemeulen. Als je me even je adresgegevens via mail stuurt gaat het de deur uit zodra het geld op de rekening staat.
 
Heb je alle rem klauwen nog? Zowel voor als achter? evt een fototje?
ja ik heb ze nog, heb geen foto kunnen maken want kwam er achter dat er een vleermuis in mijn garage zit. heb de deur achter me dicht getrokken en weggerend hahahaha.
Mijn vrouw lag helemaal in een deuk toen ik het net vertelde.

Het zijn iig bluespot remklauwen en zien er gewoon goed en onbeschadigt uit.
 
Okee heb je dan een fototje? Als het goed lijkt ben ik geïntereseerd.
Gr batman ;)
 
ik kan morgen een foto maken voor je(worden er dan natuurlijk 3) maar ga nu de garage niet meer in.
Het giet hier en die vleermuis he hahaha
morgen zet ik beide garage deuren open en hopelijk gaat hij er dan uit.
gaat goed komen maar even wachten nog.
Ps kijk de rest van het topic maar na, en krijg alleen goede reakties van kopers ;)
 
*O* De klauwen zijn binnen. Bedankt voor de snelle afhandeling. Ziet er goed uit zal ze effe nakijken en schoon maken. Thnx ziet er goed uit en suc6 met de verdere verkoop.

:W Gr Batman
 
*O* De klauwen zijn binnen. Bedankt voor de snelle afhandeling. Ziet er goed uit zal ze effe nakijken en schoon maken. Thnx ziet er goed uit en suc6 met de verdere verkoop.

:W Gr Batman
hey bedankt voor je reaktie.
ze hadden eigenlijk een dag eerder binnen moeten komen maar we hadden geen tape meer om de doos dicht te plakken |( |(
dus een dag later moeten verzenden ;)
veel plezier er mee :]
 
Die luchtfilterbox, zitten daar de rubbers nog in voor aan de carbjes?
Dieheb ik namlijk alleen nodig, samen met de klemmetjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan