Motorblok Suzuki GSX 1100 F 1993

Roberto1964

Rookie
12 jun 2009
13
0
Enschede
Motorblok Suzuki GSX 1100 F 1993

In verband met het opknappen van mijn Suzuki GSX 1100 F na een ongeval heb ik nog veel 2e hands onderdelen over omdat ik alleen de voorkant van mijn tweede motor nodig had.

Ik heb dus in de aanbieding diverse onderdelen zoals zijkappen li+re, achterkap, achterlicht, buddysit (klein scheurtje), tank, voorlamp, achterwiel, kuipdeel linksonder (beschadigd), topkuip (stukje uit onderzijde bij raam, elektrisch verstelbaar windscherm, gashendel en kabel, snelheidskabel, remsysteem voorzijde, remsysteem achter en last but not least het motorblok wat nog prima loopt met een kilometerstand van 86.000 km (ben er van Noord-Holland mee naar Enschede in Twente gereden zonder problemen) en een RVS uitlaatsysteem met twee RVS dempers (1 demper licht gedeukt met laswerk).


Wanneer je belangstelling hebt kun je het beste even via de mail contact opnemen. Foto's volgen zo snel mogelijk.
 
Toevallig ook een Rechter Knipperlicht en Spiegel. (dus de gashandel-kant ;-)
Hij valt altijd op deze K..-onderdelen
 
Wat is de staat van de buddyseat en windscherm (misschien foto's) en wat mogen deze kosten?
 
Ik heb helaas geen rechter speigel en knipperlicht meer. Heb nog wel een oliekoeler liggen. Ik wil hier graag 50 euro voor hebben dus laat maar even weten.
 
ik heb nog een nokkenas nodig en tuimelaars dus als je er vanaf wilt ps wat vraag je voor dat blok?
 
Hey ik heb een gsxr 750 uit 92 oliegekoeld nou is mijn versnellingsbak kapot
is het mogelijk om een gsx 1100 blok erin te zetten en hoeveel moet je voor je blok hebben??

mvg Atis
 
Het windscherm is prima in orde en werkt goed. De buddyseat heeft een klein scheurtje in het midden.

Ben inmiddels voorzien van een nieuw windscherm, jammer dat je buddy een scheurtje heeft.
Heb je misschien nog een kettingbeschermer liggen, zo ja wat mag deze kosten?

Gr
 
Voor het motorblok vraag ik 200 euro.

Ik weet trouwens niet of het blok zo maar past onder het frame van een gsx-r 750. Misschien dat anderen daar wel ervaring mee hebben.

Oh ja, ikkz ik heb nog een kettingbeschermer liggen voor 5 euro mag je hem hebben.
 
Voor het motorblok vraag ik 200 euro.

Ik weet trouwens niet of het blok zo maar past onder het frame van een gsx-r 750. Misschien dat anderen daar wel ervaring mee hebben.

Oh ja, ikkz ik heb nog een kettingbeschermer liggen voor 5 euro mag je hem hebben.


Het blok past onder een GSXR 750 (voor zover ik weet van 88 - 91)
Je moet alleen wel open filters erop zitten gezien je orginele airbox niet meer past.

Ook kan het zo zijn dat je een ander spruitstuk nodig hebt,



200 euro is trouwens niet veel geld voor een 1127 oliekoeler :o.
GSXR 1100 carbs en 1100r nokassen erin en je hebt 145 pk op de kruk :9
 
Hey ik heb een gsxr 750 uit 92 oliegekoeld nou is mijn versnellingsbak kapot
is het mogelijk om een gsx 1100 blok erin te zetten en hoeveel moet je voor je blok hebben??

mvg Atis


is dus een 91 model, en ja dat past (zie post hierboven ) :)
Echt een aanrader om een 1100 blok in je 750 te plempen :9~ :}
 
Laatst bewerkt:
Dat is prima. Het blok staat in Enschede bij een garage. Laat maar even weten hoe en wanneer je zaken wilt ondernemen.

Gr. Rob
 
Hey Roberto heeft ie de blok al gekocht anders kom ik m gelijk ophalen
aangezien m'n 750 eruit gaat ik KAN NIET RIJDEN beetje frusterend wil m gelijk
opknappen..

Redline thnx voor je reactie heb jij toevallig nokkenassen en carbs liggen voor een 1100???
 
Hallo mensen,,

is er mis iemand die weet of de kappen van een 750 oliekoeler op een 1100 blok passen
zit namelijk te twijfelen of ik er een streetfighter van moet maken of kappen erop
kan iemand me alsj helpen WEET NIET WAT IK MOET DOEN 750 blok eruit 1127 olieblok erin
eventueel zuigers en nokkenassen vervangen en kappen zou dat passen ???

MVG Atis
 
Hallo jongens bednakt allemaal ben een trotse eigenaar van een 1100 blok hheheh
nou zoek ik 4 open luchtfilters en een voorremunit[remhendel met houder] iemand de mij kan helpen??

Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan