Conti RACE Attack voorband 120/70 17 street compound

Mischa Kluin

MF veteraan
26 jun 2002
1.320
0
Dorpje in het groene hart
Gebruikt tijdens voorrijden op circuit op mijn set 'regen'velgen. Die banden gebruikte ik voor koude en vochtige dagen. RACE attack heeft het race profiel, maar de straat compound is harder, is sneller op gebruikstemperatuur en door de silica ook bruikbaar in de regen.
Circa 10 dagen gebruikt bij voorrijden van de langzame groepen. Nog 3,5mm profiel in het midden. Ik heb zelf inmiddels een nieuwe voorband voor de 'regen'velg gekregen.


Af te halen in de buurt van Leiden. Geen verzending. Prijs: 25,-
full
 
Laatst bewerkt:
En als de baan aan het einde van de dag opdroogde altijd netjes in de lucht gehouden.

full


Dus eigenlijk toch van een oud vrouwtje geweest en alleen op zondag gebruikt om naar de kerk de te gaan :+
 
Laatst bewerkt:
FAQ

Je schrijft dat het een regenband is, maar ik zie geen regenprofiel
Nee, het is geen specifieke regenband. Sterker nog, het is meer een race/circuitband. Heeft minder profiel dan bv de Michelin Pilot Power, dus meer grip droog. En daarbij doet ie het ook goed in het nat.

Stuur je ook op?
Nee. Ophalen in de buurt van Leiden. Zie OP.

Heb je de achterband erbij?
Heb ik nog wel, maar wegens burnout alleen geschikt voor parkeren.

Hoeveel kms kan ik er nog mee rijden?
Ligt natuurlijk aan gebruik en rijstijl. Maar 8k op straat zal gemakkelijk kunnen.

Kan de prijs zakken?
Alles kan.

Wat zijn die vlekken op de foto?
H2O
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen ervaring met banden, weet er eigenlijk niets van, maar leiden is vlakbij en zoek een nette voorband voor weinig. Ik rij een Honda NTV650, met te veel snelwegkilometers ~130 km/h, eigenlijke bandenmaat is 110/80. Zou ik deze band kunnen gebruiken? Hoe werkt zoiets?
 
Ik heb geen ervaring met banden, weet er eigenlijk niets van, maar leiden is vlakbij en zoek een nette voorband voor weinig. Ik rij een Honda NTV650, met te veel snelwegkilometers ~130 km/h, eigenlijke bandenmaat is 110/80. Zou ik deze band kunnen gebruiken? Hoe werkt zoiets?
Nooit je bandenmaten veranderen, verandert je rijeigenschappen meestal nadelig. Ondanks dat ik zelf fan ben van experimenteren.
En op een NTV zou ik een hardere band (die slijt minder snel vierkant) nemen met meer profiel, als je ook in de stromende regen die snelwegkilometers moet rijden ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan