Verschillende bandit onderdelen te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie90X

MF veteraan
9 aug 2007
5.832
4
Zeewolde
Vanwege een ongeluk 4 weken terug in duitsland heb ik nu besloten om mijn motor in onderdelen te verkopen. Vanwege schade aan het frame en een kromme voorvork is het niet meer interessant om hem te reparreren.

Er gaan dus heel wat onderdelen in de verkoop, want er is nog veel goed. Alle onderdelen zijn maximaal 19313,4 kilometers oud, want zoveel heeft de motor gereden.

De motor is een Suzuki bandit 600 uit 1996.

Een prijs maken voor de spullen is zeer lastig, dus daarvoor is het op dit moment bieden...

Een aantal onderdelen(dat zie je ook wel op de foto's) zitten nog op de motor. Het is voor mij namelijk nog effe goed kijken hoe ik dat er allemaal af moet krijgen.

Voor foto's zie: http://picasaweb.google.com/ronald.vleeming/Verkoop#

ik zal ze straks/morgen ook in het topic zetten.

De spullen waar het om gaat:

- Het blok. Start perfect en heeft dus nog geen 20k erop zitten. Heeft wel wat krasschade aan de rechterkant vanwege het ongeluk 4 weken terug.

- Voorwiel. Inclusief schijven. Heeft wat schade. Band heeft voldoende profiel, maar begint wel wat oud te worden.
-- Gereserveerd

- Achterwiel. Inclusief schijf en tandwiel. Band is ongeveer 1000 kilometer oud, bon is aanwezig.

- Voor en achterremmen.

- Middenbok
-- Gereserveerd

- Achterkappen. Heeft wat schade
-- Gereserveerd

- Tank. Zit een deukje in en heeft wat krasschade

- Tellers. zitten wat krasjes op.

- Achterlicht.

- Zadel.

- Duo handgrepen. Zit wel wat schade op.

Voor contact: zie mijn profiel

Er zitten voor de rest nog zat onderdelen op de motor die eventueel verkocht kunnen worden. Als je iets specifieks zoekt, noem het maar op!
 
Laatst bewerkt:
prijsje voor het frame [ met kenteken ] tank en tellers aub :Y :Y




Henk

je weet dat het frame schade heeft he? zit een deuk(je) in en bij het balhoofd is er stuk afgebroken:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/XHecPscukq7pAN_fwgntqw?feat=directlink

van deukje maak ik morgen wel goede foto...

maar kdenk dat het je vooral om het kenteken gaat?

ik heb interesse in het frame, de voorvork en eventueel het stuur... :)

frame is voor nu eerst effe voor fighter henk gereserveerd ATM.

je weet dat voorvork krom is he?

stuur is overigens het normale originele stuur.

Als je je remschijven voor los wegdoet... Hoe dit zijn die nog?

geen idee hoe dik die zijn. kzal morgen is kijken of wij spullen hebben om dat op te meten...
ik weet niet of die los weg gaan, ligt eraan of degene waarvoor het voorwiel is gereserveerd hem met of zonder wilt.
 
blok is niet meer gereserveerd.

kenteken staat trouwens 25kw op kenteken en is atm geschorst. Blok is overigens wel vol vermogen.
 
Laatst bewerkt:
je weet dat het frame schade heeft he? zit een deuk(je) in en bij het balhoofd is er stuk afgebroken:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/XHecPscukq7pAN_fwgntqw?feat=directlink

van deukje maak ik morgen wel goede foto...

maar kdenk dat het je vooral om het kenteken gaat?frame is voor nu eerst effe voor fighter henk gereserveerd ATM.

je weet dat voorvork krom is he?

stuur is overigens het normale originele stuur.geen idee hoe dik die zijn. kzal morgen is kijken of wij spullen hebben om dat op te meten...
ik weet niet of die los weg gaan, ligt eraan of degene waarvoor het voorwiel is gereserveerd hem met of zonder wilt.
Hij weet dat de vork krom is ja :P De reden dat hij hem wil hebben is om hem in z'n tuin te zetten als plantenbak _O-


Geniaal *D
 
je weet dat het frame schade heeft he? zit een deuk(je) in en bij het balhoofd is er stuk afgebroken:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/XHecPscukq7pAN_fwgntqw?feat=directlink

van deukje maak ik morgen wel goede foto...

maar kdenk dat het je vooral om het kenteken gaat?frame is voor nu eerst effe voor fighter henk gereserveerd ATM.

je weet dat voorvork krom is he?

stuur is overigens het normale originele stuur.geen idee hoe dik die zijn. kzal morgen is kijken of wij spullen hebben om dat op te meten...
ik weet niet of die los weg gaan, ligt eraan of degene waarvoor het voorwiel is gereserveerd hem met of zonder wilt.

ik weet inderdaad dat ´t frame en de voorvork niet meer goed zijn, maar ze komen dan eventueel ter decoratie in mijn nieuwe tuin te staan... :)
 
ik weet inderdaad dat ´t frame en de voorvork niet meer goed zijn, maar ze komen dan eventueel ter decoratie in mijn nieuwe tuin te staan... :)

+ eventueel andere dingen die je niet kwijt raakt... puur voor het zicht :)

mag je hem altijd even komen opzoeken als je wil :)

maar dan enkel als het frame erbij zit, losse dingen heb ik niets aan
 
hey Ronald!!

Ik wil ook nog wel wat andere onderdelen van je overkopen.
Ik wil graag dat zwarte kapje waar je achterlicht inzit en je kettingbeschermer. :)

Ik hoor het wel!
 
Hij weet dat de vork krom is ja :P De reden dat hij hem wil hebben is om hem in z'n tuin te zetten als plantenbak _O-


Geniaal *D

haha, kan je doen ja... maar ik denk dat henk er wat serieusere dingen mee wilt doen :P


Hoe is de ketting-tandwielen set? Is dit nog de originele of is de set nog redelijk nieuw en goed?

dat is nog de originele set. is dus 19k oud


hey Ronald!!

Ik wil ook nog wel wat andere onderdelen van je overkopen.
Ik wil graag dat zwarte kapje waar je achterlicht inzit en je kettingbeschermer. :)

Ik hoor het wel!

dat is zeker mogelijk... ik denk dat vester niet echt interesse heeft in dat zwarte kapje, dus dan is die van jou. ketting beschermer mag je zeker overnemen.

Die zit alleen wel heeeeeel erg goed vast, ik kreeg hem niet echt los gedraait. Maar als iedereen de motor uit elkaar komt halen dan krijgen we die wel los


Hoeveel vraag je voor het zadel?

you've got PB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan