Tk. Nieuwe Bridgestones BT016

X-ziBit

MF veteraan
10 apr 2005
2.323
0
Rotterdam
Dit zijn de standaard banden waarop mijn nieuwe K9 geleverd werd. Motor is alleen voor de race en daar rij ik altijd op circuitbanden.

Het betreft dus de Bridgestones BT016 120/70 en 190/70 die speciaal voor de GSXR1000 gemaakt wordt. De banden zijn nieuw.

Prijs is € 225,- voor de set.
Eventueel kan ik de banden ook monteren, maar alleen op een los wiel.
Prijs is dan € 250,-

email naar xzibit@kpnmail.nl

full
 
Bied 100,- voor de set.
@infinity,
Je doet dit soort biedingen en noemt mij in mijn verkooptopic nog een soort van afzetter t.o.v. medeforummers omdat ik gewoon de normale prijs voor een TT-kaartje wil terugvangen en dat heel duidelijk aangeef :?
:r

@ X-ziBit, gewoon een nette prijs voor een setje nieuwe banden hoor, zekers in combinatie met het opleggen :Y
Jammer dat ze niet op de Fazer passen, die BT010 die ik er na een lekke voorband om heb laten gooien voor nood cupt als een gek :(
 
@infinity,
Je doet dit soort biedingen en noemt mij in mijn verkooptopic nog een soort van afzetter t.o.v. medeforummers omdat ik gewoon de normale prijs voor een TT-kaartje wil terugvangen en dat heel duidelijk aangeef :?
:r

@ X-ziBit, gewoon een nette prijs voor een setje nieuwe banden hoor, zekers in combinatie met het opleggen :Y
Jammer dat ze niet op de Fazer passen, die BT010 die ik er na een lekke voorband om heb laten gooien voor nood cupt als een gek :(

Geeft niet. Ik kan er wel om lachen :+ Weet je vantevoren als je een verkooptopic op motorforum aanmaakt. Valt nog mee dat ze niet om tieten vragen zoals op Motormaf :o
 
Dit zijn de standaard banden waarop mijn nieuwe K9 geleverd werd. Motor is alleen voor de race en daar rij ik altijd op circuitbanden.

Het betreft dus de Bridgestones BT016 120/70 en 190/70 die speciaal voor de GSXR1000 gemaakt wordt. De banden zijn nieuw.

Prijs is € 225,- voor de set.
Eventueel kan ik de banden ook monteren, maar alleen op een los wiel.
Prijs is dan € 250,-

email naar xzibit@kpnmail.nl

[afbeelding]


Waarom worden die 70 hoog achterbanden eigenlijk alleen voor een gixxer gemaakt?
 
Dan heeft die achterband dus 3cm meer diameter dan een 190/50... Hmm...

Voor 200,- inclusief opsturen, verlos ik je van de set. Doe ik ze onder de SP-2.
 
Waarom worden die 70 hoog achterbanden eigenlijk alleen voor een gixxer gemaakt?
Volgens de Bridgestone website:

Battlax BT-016

AVAILABLE SIZES
70 SERIES
130/70 R16 61W 0
110/70 R17 54W 0
120/70 R17 58W 0

60 SERIES
120/60 R17 55W 0
150/60 R17 66W 0
160/60 R17 69W 0
170/60 R17 72W 0
160/60 R18 70W 0

55 SERIES
180/55 R17 73W 0
190/55 R17 75W 0

50 SERIES
190/50 R17 73W 0

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen achterband met 70-hoogtecodering......
 
Nu lijkt mj die 70 ook wel erg hoog. Vergis je je niet? Denk eerder dat er een 190/50/17 om ligt als ik de foto zo bekijk.

Anyway, zijn dit een beetje kleef rubber? (tegenhanger van de PP en PP-2ct?)
 
Nu lijkt mj die 70 ook wel erg hoog. Vergis je je niet? Denk eerder dat er een 190/50/17 om ligt als ik de foto zo bekijk.

Anyway, zijn dit een beetje kleef rubber? (tegenhanger van de PP en PP-2ct?)

:Y

echt lekkere bandjes met veel grip, heb vandaag nog lekker lopen gummen ermee op CPZ, ze gaan alleen geen 6k km's mee ofzo :N
 
Was idd een vergissing die 70 achter. Zou misschien wel scherp sturen })
 
Laatst bewerkt:
Tsja..... ik zou voor die prijs nooit deze banden kopen. Begrijp me niet verkeerd hoor ;-)

_O-

zijn perfecte bandjes, en de goedkoopste via internet kosten nog meer dan 250E, en dan moeten ze er nog om...

maar vanwaar deze totaal nutteloze posting eigenlijk :?
 
220 voor een losse achterband bij de dealer :/ , en dan ga jij vertellen dat je ze voor deze prijs niet gaat kopen :P

dan is je dealer wel een mega afzetter hoor :X

via internet heb je een achterband voor 160 euro oid...

ik was voor een set, incl. montage 300E kwijt bij mn dealer :Y
 
dan is je dealer wel een mega afzetter hoor :X

via internet heb je een achterband voor 160 euro oid...

ik was voor een set, incl. montage 300E kwijt bij mn dealer :Y
Nou dat klopt dan toch wel ongeveer
Via internet heb je ze inderdaad een stuk goedkoper, net zoals bij deze aanbieder O-) :P
Jammer dat het mijn maat niet is, anders had ik er al lang omgeweest. Succes met de verkoop verder.
 
Laatst bewerkt:
Nou dat klopt dan toch wel ongeveer
Via internet heb je ze inderdaad een stuk goedkoper, net zoals bij deze aanbieder O-) :P
Jammer dat het mijn maat niet is, anders had ik er al lang omgeweest. Succes met de verkoop verder.

hm :?

300 incl. omleggen, omleggen met de motor moet je 15E pp. minimaal voor rekenen, dus 270 voor een set BT's ... dus dan betaal jij bij je dealer 220 voor achter en 50 voor een voorband :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan