eerste ritje in mijn fzr-kart

royk

MF'er
16 okt 2007
44
0
arnhem
hallo bedankt voor alle hulp :}

en dit is zon beetje het resultaat dit is nog een beetje ruw bouw nu alle kinderziektes er uithalen en dan gaat ie weer uit elkaar voor een cosmetiche beurt haha
want het oog wil ook wat toch ;)


gr roy

ps er zullen nog wel meer filmpjes volgen even een mooie plek zoeken om te rijden
iemand een goede sugestie :)

 
hallo bedankt voor alle hulp :}

en dit is zon beetje het resultaat dit is nog een beetje ruw bouw nu alle kinderziektes er uithalen en dan gaat ie weer uit elkaar voor een cosmetiche beurt haha
want het oog wil ook wat toch ;)


gr roy

ps er zullen nog wel meer filmpjes volgen even een mooie plek zoeken om te rijden
iemand een goede sugestie :)




:} :} :}


Waar komt die rook vandaan dan?
:X

_O- _O- _O- _O- _O-
 
Wat een ding _O-

Wel lastig om dat vermogen op de weg te houden.

Hier een overzicht van outdoor kartbanen, kan je ook nog eens een bocht nemen:
http://www.kartmania.nl/outdoor.htm

Weet alleen niet of je FZS Kart toegelaten wordt ondanks dat het wel een 4-takt is.

Succes met je project!
 
zal eens een mailtje rond sturen naar wat outdoor banen of ik eens kan testen daar
 
Ik was aan t wachten tot je de muur een kusje gaf -O-
Maar wat een cool ding! Nu alle kinderziektes eruit, leuke naam bedenken en massaproductie gaan maken *D
 
Super! En die kerel, was zijn vriendin zei die toch? Haha, wel een prachtig ding zeg! Heerlijk geluidje open uitlaat ofzo?
 
dat gaat centjes koste aan banden :Y

Euh, rijden.... op de kartbaan misschien. Alhoewel ik me niet kan voostellen dat je echt geweldige rondetijden gaat klokken. Beetje een als een Hayabusa op een circuit zetten.
 
Gaaf ding hoor. :Y

Wel wat veel vermogen tov de bandjes... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan