Undertail te koop voor CBR600 PC31

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudjuh

Die hard MF'er
26 aug 2008
900
0
Sint Odilienberg
Te koop:

Nieuw in doos met alle schroeven en beugels een undertail voor een CBR600 F3.
Heb deze in het begin van het jaar laten overkomen


Voor foto's of vragen mailen naar notte@hetnet.nl

Mvg Ruud

Met foto's
full
 
Laatst bewerkt:
kan je dezeg woon makkelijk bevestigen op een vrij orginele (taartschep is eraf gezaag) pc31? of moet je dan ook nog gaan klungelen aan het achterlicht en andere kappen?
 
kan je dezeg woon makkelijk bevestigen op een vrij orginele (taartschep is eraf gezaag) pc31? of moet je dan ook nog gaan klungelen aan het achterlicht en andere kappen?


Ik heb deze ook gehad. De originele achterlichten blijven gewoon zitten en de zijkuipen kunnen ook gewoon weer worden gebruikt.
 
kan je dezeg woon makkelijk bevestigen op een vrij orginele (taartschep is eraf gezaag) pc31? of moet je dan ook nog gaan klungelen aan het achterlicht en andere kappen?


denboet heeft je al een reactie gegeven op het bevestiging van de undertail, als je intresse hebt dan hoor ik het wel. ;)

mvg ruudjuh
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel een foto van een gemonteerde. Deze zat op mijn motor, precies dezelfde die hier word aangeboden.


full
 
Laatst bewerkt:
ik heb t trunkkitje van die site. Heb dus onder mijn zadel een wat groter en dus lager hangend bakje zitten. Heb het vermoeden dat daardoor de undertail niet meer zou passen, maar dat weet ik dus niet zeker.
 
ik heb t trunkkitje van die site. Heb dus onder mijn zadel een wat groter en dus lager hangend bakje zitten. Heb het vermoeden dat daardoor de undertail niet meer zou passen, maar dat weet ik dus niet zeker.


Dat gaat niet passen want van de originele achterspotbord moet je het voorste gedeelte al afhalen.
 
Dat gaat niet passen want van de originele achterspotbord moet je het voorste gedeelte al afhalen.

je kunt het bakje aan de onderkant opensnijden/zagen naar de vorm van de undertail natuurlijk, kitje erin tegen water, en misschien iets zachts op de boden en klaar.

Ik heb elders een witte vandaan gehaald, nog succes met de verkoop. Duur is het iig niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan