Algemeen fototopic Dutch TT

SportsPhotography

MF veteraan
30 apr 2008
3.336
0
Heerenveen
Dames en heren jongens en meisjes.
Welkom in dit topic naast het succes van het fototopic van het WSBK en het ONK Wegrace denk ik dat ik persoonlijk een leuke bijdrage kan en ga leveren.
Zojuist de bevestiging gekregen dat mijn aanvraag goedgekeurd is wat inhoud dat ik vanaf woensdag heen en weer pendel tussen Heerenveen en Assen.
Aangezien ik de foto's aflever voor het persbureau gaan het lange dagen worden, maar ik beloof een ieder dagelijks een update te doen vanaf de woensdag met op de woensdag de opening van de expositie in de TT hall en vanaf 17:00 uur de press conference.
Voor nu staan Edwards, Takahashi, Lorenzo, Melandri en Iwema op de planning om deel te nemen, maar het kan zijn dat er namen worden toegevoegd.
Vanaf mijn kant wens ik elke bezoeker veel kijkplezier en elke MF'er die foto's gaat maken heel veel succes.
Tot de eerstvolgende update welke plaats zal vinden op woensdag/donderdagochtend.
 
Gefeliciteerd met je goedkeuring, en veel succes gewenst! *D

Ik zit op de Winterdijktribune, nagenoeg aan de baan. Dus ik hoop ze op zaterdag uit de ramshoek komend te kunnen fotograferen, terwijl ze vol in de ankers gaan voor de GT.
Nu zullen het wel mindere plaatjes worden dan bij het WSB denk ik, omdat we dit keer niet op de GT-tribune zitten, maar wie weet... Wil sowieso gaan voor een hoop sfeerfoto's! *O*

Ik heb d'r ja zin an!
 
Laatst bewerkt:
Sorry mensen maar in dit topic moet ik afhaken wat betreft het plaatsen van foto's van de 125cc,250cc en de MotoGP.
Dorna heeft de regeltjes aangescherpt voor fotografen/journalisten m.b.t afbeeldingen op het internet.
Ook vanwege tijdgebrek gedurende de komende dagen ben ik na thuiskomst druk met andere verplichtingen.
Mijn excuus

Valentino Rossi tijdens de pers conferentie:
 
Laatst bewerkt:
Sorry mensen maar in dit topic moet ik afhaken wat betreft het plaatsen van foto's van de 125cc,250cc en de MotoGP.
Dorna heeft de regeltjes aangescherpt voor fotografen/journalisten m.b.t afbeeldingen op het internet.
Ook vanwege tijdgebrek gedurende de komende dagen ben ik na thuiskomst druk met andere verplichtingen.
Mijn excuus

Valentino Rossi tijdens de pers conferentie:

[afbeelding]
je mag geen foto's hier posten :?
moet niet gekker worden :')
 
Sorry mensen maar in dit topic moet ik afhaken wat betreft het plaatsen van foto's van de 125cc,250cc en de MotoGP.
Dorna heeft de regeltjes aangescherpt voor fotografen/journalisten m.b.t afbeeldingen op het internet.
Ook vanwege tijdgebrek gedurende de komende dagen ben ik na thuiskomst druk met andere verplichtingen.
Mijn excuus

Valentino Rossi tijdens de pers conferentie:

[afbeelding]

Jemigg... Dorna is echt.. grr.. :(
 
Dat zla toch ff lekker zijn... Het zijn toch jouw foto's die je maakt toch niet die van Dorna... :?

Ben ik benieuwd naar de 'hoe en wat' ;)
 
Laatst bewerkt:
Dit staat op racesport.nl.........................


Tijdens de TT is er maar beperkt ruimte voor journalisten. Niet iedereen wordt toegelaten. De organisatie Dorna, die de rechten heeft, wil van iedere verslaggever zien in wiens opdracht hij of zij naar de TT komt. Verder moet de opdrachtgever laten zien wat in eerder jaren met de TT in Assen is gedaan.


In het perscentrum is ruimte voor 300 journalisten. Daarnaast zitten er verslaggevers tijdens de races op de commentaarposities en lopen er fotografen en cameramensen rond. Dat perscentrum is tot drie uur 's nachts open, want er zijn journalisten van Japan tot Amerika en dus zijn de werktijden in die landen verschillend. De felle strijd in de MotoGP tussen Stoner, Rossi en Lorenzo heeft de interesse voor de TT van zaterdag in de hele wereld nog verder aangewakkerd.

Ook de opkomst van internet voor een nieuwe categorie 'journalisten', die moeten zelfs betalen om verslag te mogen doen. Maar geld alleen verschaft ook nog geen toegang tot de persruimtes van de TT. Niet iedereen die een website begint wordt als journalist binnengelaten. Dat kan volgens perschef Peter Schorer eenvoudig niet', zo legde hij woensdag uit in TT Radio Drenthe. 'De ene begrijpt dat, het is een spel, een ander heeft er helemaal geen begrip voor. ' En desondanks had Schorer te veel mensen op papier, die eigenlijk wel naar binnen zouden moeten. 'Dan is het een kwestie van onderhandelen met Dorna en dat contact is heel goed.'
Gezien de goede relatie en perfecte samenwerking met Dorna en het TT circuit Assen kan de Racesport.nl redactie het komend weekend keurig haar werk doen vanuit het perscentrum van het TT circuit, al zullen we naast de Alice TT Assen ook vanuit Donington Park verslag doen van het World Superbike evenement op het Engelse circuit. Een druk weekend dus voor de snelste motorsport site van NL.
 
Laatst bewerkt:
Dus is het nou ook zo dat ik als er foto's op internet staan en ik die kopieer en bijvoorbeeld gebruik voor op mijn hyves ofzo....Dat dat strafbaar is??? :?

Graag jullie reactie! :W
 
Straks mogen we zelf geen foto's meer maken:P ipv van als we een bekeuring krijgen als we geflitst worden, krijgen we een boete als we zelf flitsen:P
 
Ik heb wel foto's gemaakt en ik mag ze wel plaatsen :P

tt2009001internet.jpg


tt2009002internet.jpg
 
Dat las ik ook op racesport.nl, dus wie heeft die beslissing nu genomen..? Dorna toch of..?

Zolang ik niet weet hoe het exact zit ben ik erg zuinig op mijn foto's.
Ondanks keihard werken al meerdere jaren zit dit jaar alles mee dan zal ik gek wezen als ik mijzelf in de vingers snijdt door her en der foto's te paatsen en volgend jaar wellicht vanuit het publiek te moeten fotograferen.
Ik heb mezelf een doel gesteld en ik kan alleen zeggen dat ik lekker op weg ben dat mensen mijn foto's mooi vinden is een groot compliment.
Een perskaart krijgen voor een voor mij supermooi spektakel ondanks zeer strenge toelatingseisen zorgt bij mij voor de slagroom op de taart.
Wat mij betreft hoop ik dat er nog vele jaren mogen volgen
 
[Sabrina]
Een cadeautje van een fan voor Rossi, erg origineel, mooi gedaan.
tt2009003internet.jpg


En nog eentje vanaf de GT-tribune, morgen even opzoek naar een ander plekkie.
tt2009007internet.jpg


[/Sabrina]
 
Heeft iemand toevallig de crash van Randy dePuniet op de foto gezet, of van de baco die de motor opraapte?
 
ff foto's uitzoeken zijn er 4800 dus ben wel bezig :X

er komen vanzlef wel wat plaatjes deze kant op :Y
 
leuke foto :P ging net goed hier geloof ik....

[afbeelding]

Ja daar had 'ie even een 'momentje' in de Ramshoek, respect als je 'm daar houd :}

is toch echt jurgen vd goobergh op die moto2 en geen alex crivilee

Het prototype van de Moto2 werd bereden door Jurgen vd Goorbergh, Alex Crivillé, Steve Parrish & Dirk Heidolf.

Op z'n rug staat ook in zilveren letters "Criville" ;)

 
Terug
Bovenaan Onderaan