stuurklokje en balhoofdklok

Dopey heeft een R1

MF veteraan
6 okt 2006
1.059
0
Rotterdam
Ik heb 2 klokjes nieuw in de verpakking liggen met reserve batterij.
De een is een klokje welke op je stuur is te monteren zwart van kleur en de andere is chroom voor op je balhoofdschroef (27 mm).

Ze zijn beide van highway hawk.

Nieuw prijs is rond de € 60 per stuk.

Vraagprijs € 40 per stuk.

full
 
Laatst bewerkt:
Dit is het klokje voor op het balhoofd.

Beide foto's zijn van de site van highwayhawk dus niet het daadwerkelijke klokje.

Zoals gezegd die voor op het stuur is zwart.
full
 
Kun je mij even een foto mailen van diegene welke in/op het stuur gemonteerd moet worden.

Welke diameter moet het stuur zijn.

abt5@home.nl
 
Voor 30E wil ik er wel eentje hebben.
Woon zelf ook in Rotterdam, dus misschien kan ik hem af komen halen?
Weet nogniet zeker welke, maar kan ik anders ter plekken even beslissen?
Laat maar weten! :W
 
Hoi dat ziet er leuk uit :9
Ik heb een VTR 1000 F fire storm1999, hoe meet ik ik die maten ( 27 of 32 mm?) :$
De sleutelmaat voor mijn balhoofd is volgensmij 30 (32mm lijkt mij dan te passen?).
Laat maar iets horen als je ze nog hebt, wie weet? O-)
groeten Erik.
 
Laatst bewerkt:
Hoi dat ziet er leuk uit :9
Ik heb een VTR 1000 F fire storm1999, hoe meet ik ik die maten ( 27 of 32 mm?) :$
De sleutelmaat voor mijn balhoofd is volgensmij 30 (32mm lijkt mij dan te passen?).
Laat maar iets horen als je ze nog hebt, wie weet? O-)
groeten Erik.

Oepssss Sorry heb hier een tijdje niet gekeken dus sorry dat ik niet heb gereageerd.

Je meet inderdaad de sleutel maat en als die 30 is zou ik op het eerste moment zeggen dat ie niet past maar misschien dat je het schroefje iets strakker aan kunt draaien.
 
Ik bied 35 inclusief verzenden voor die op het balhoofd, moet ik nog wel even kijken of het gaat passen. dus onder voorbehoud. :)
 
Kickje maar weer... K had het klokje graag gehad aan het begin van volgende maand omdat mn moeder dan jarig is...
 
FF oma wakker maken...

Heb nog steeds de klokjes liggen dus probeer ik het nog een keer
Een zilveren voor op het stuur 7/8- 1"
2 voor op het balhoofd een van 27mm en een van 30mm

Nieuwe prijzen
voor op het stuur 25 euro
balhoofd is er een onbeschadigd 25 euro (27 mm)
1 lichte gebruikerssporen aan de achterkant niet zichtbaar wanneer gemonteerd..15 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan