R.R. rijd een wildstar

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
Nu eindelijk heb ik een andere motor gekocht.
Na bijna na 10 jaar supersport te hebben gereden ben ik overgestapt op een heel ander model: de Yamaha Wildstar.
Heerlijk zo'n 1600 2cilinder.
Wel heel anders maar ben zo blij als een klein kind.
Ben niet zo blij met de kleur, maar wil hem toch special paint hebben.
Ook heb ik een gaaf achterspatbord gezien met een custom achterlicht, maar dit moet even wachten tot er weer wat meer centjes zijn.

Als laatste laat ik dan ook mijn kenteken op mijn spatbord spuiten(weet ik mag niet ;) )
 
1
full
 
maar ik zou wel de bouten aan de zijkant van je achterspatbord erin draaien.
die vier kleine boutjes bovenop zijn niet genoeg om het spatbord aan je subframe vast te houden.
 
maar ik zou wel de bouten aan de zijkant van je achterspatbord erin draaien.
die vier kleine boutjes bovenop zijn niet genoeg om het spatbord aan je subframe vast te houden.
die boutjes zitten er niet bij, ik had ook al door dat daar 2 chromen sierstukken zouden moeten zitten.
Maar deze heb ik ook niet erbij.
Zijn deze ook belangrijk??
 
die strip is niet zo belangrijk maar die bouten houden je spatbord vast.
een bekend verschijnsel bij de WildStar is het scheuren van het achterspatbord door de trillingen.
als je die bouten weglaat trilt het meer, dus .......

ik zal eens kijken of ik een fotootje kan vinden waarop precies de breuk-plekjes staan.
 
Laatst bewerkt:
die strip is niet zo belangrijk maar die bouten houden je spatbord vast.
een bekend verschijnsel bij de WildStar is het scheuren van het achterspatbord door de trillingen.
als je die bouten weglaat trilt het meer, dus .......

ik zal eens kijken of ik een fotootje kan vinden waarop precies de breuk-plekjes staan.
die foto is niet nodig, heb de scheurtjes namelijk al.
Maar vind ik nu nog geen probleem want ik wil toch een ander spatbord, alleen dit spatbord wat ik wil heeft deze boutjes hier helemaal niet.

Moet alleen nog uitvinden waar ik dit spatbord kan vinden maar dat komt nog wel.
full
 
dik ding.
Spotte er laatst 1 bij zaanstad motoren kwamen echt geweldig brute klappen uit dat ding echt niet te min :)
 
die foto is niet nodig, heb de scheurtjes namelijk al.
Maar vind ik nu nog geen probleem want ik wil toch een ander spatbord, alleen dit spatbord wat ik wil heeft deze boutjes hier helemaal niet.

Moet alleen nog uitvinden waar ik dit spatbord kan vinden maar dat komt nog wel.[afbeelding]

Ahhhh.Model Schijtende Tekkel.

Verkrijgbaar bij elke dierenspeciaalzaak. :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan