Gooische Hooligans deel vierenveertig

Weg met die foto, één is zat!

  • Ik ben met stupid

    Stemmen: 3 13,0%
  • inderdaad :W

    Stemmen: 7 30,4%
  • ach, laat maar staan....

    Stemmen: 13 56,5%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
is een geiten**ker, doe maar een slag xtra draaien :')
 
Iedereen an die arbeit? Zou ik ook maar eens moeten gaan doen dan... B|

:N
13:00 pas :P
Net op de motor naar zusje geweest en toen naar gemeentehuis, ze zijn nu geregistreerde partners en ik was getuige 8-)
Toen nog ff lekker op terras wat gedronken en nu net weer thuis *D
 
Beginnen ze weer:

http://tweakers.net/nieuws/60847/me...eiten-voor-uitbreiding-thuiskopieheffing.html

Ik denk... ok... het is hun brood enzovoorts... het is een bullshit regeling natuurlijk (hoe kan je nou zeggen dat downloaden illegaal is terwijl je een thuiskopieheffing betaald op mp3 spelers? Dan is het toch niet meer illegaal?).

Anyhow... ik denk... wat voor lijst is dit dan? Wie wil mijn geld hebben.... komt er toch een grote lijst van C,D en E artiesten voorbij :')

Oke.. de eerste ken ik dan nog wel.... en omdat hij succesvol is heeft hij er misschien nog een beetje recht op (mensen kopen minder snel een CD van Armin van Buren als hij te downloaden is, zou kunnen (het kan ook andersom zijn))... maar de rest?

En daar moet ik dan extra heffing over betalen? :')

http://www.petities.nl/petitie/invoering_thuiskopieheffing_mp3spelers_en_dvdrecorders/
Wat dacht je dan van dit heffingsvoorstel ? :')

'Heffing op internetaansluiting om kranten te steunen' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Kranten zijn veelal oud nieuws op een vod gedrukt waarin je eenzijdig, uitgekauwt nieuws leest en zwarte poten van krijgt, dat mensen dat steeds minder willen gebruiken omdat tv, radio en internet voldoet in de nieuwsvergaring.
Maar omdat de zaken slecht gaan dan moet er maar overheidssubsidie bij, heffing de hele rateplan :?

Ik moet nog wachten op de supermarkt heffing omdat de SRV-wagens gecompenseerd moeten worden, zo kunnen we wel aan de gang blijven. |(

Vraag me toch af wat dat nieuws met jou doet als ex-krantbezorger. ;)
 
*O* Mittag! *O*


Net bij Goedhart mijn leren jas gekocht en broek besteld.... 8-)
Blijblijblij *O*

Krijg alleen 't plaatje niet gepost.... B|
 
Wat dacht je dan van dit heffingsvoorstel ? :')

'Heffing op internetaansluiting om kranten te steunen' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Kranten zijn veelal oud nieuws op een vod gedrukt waarin je eenzijdig, uitgekauwt nieuws leest en zwarte poten van krijgt, dat mensen dat steeds minder willen gebruiken omdat tv, radio en internet voldoet in de nieuwsvergaring.
Maar omdat de zaken slecht gaan dan moet er maar overheidssubsidie bij, heffing de hele rateplan :?

Ik moet nog wachten op de supermarkt heffing omdat de SRV-wagens gecompenseerd moeten worden, zo kunnen we wel aan de gang blijven. |(

Vraag me toch af wat dat nieuws met jou doet als ex-krantbezorger. ;)

Heulemaal niks.... enige wat ik met kranten had was dat ik ze in de bus deed en er betaald voor kreeg. Ik hoef zelf geen abo op een krant en ik lees ze ook nooit (alles vergaar ik via de internetz).
 
Coonie d'r jassie.. *D

full
 
zo ff een klein rondje gedaan en de MF stiker op mn kenteken geplakt :P
had hem van de week eindelijk binnen.

nu weer aan de arbeid......

donderdag had ik graag mee gewild, alleen avond dienst dus word niks :(

@ coonie: mooie jas!! :9~
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan