Gooische Hooligans deel vierenveertig

Weg met die foto, één is zat!

  • Ik ben met stupid

    Stemmen: 3 13,0%
  • inderdaad :W

    Stemmen: 7 30,4%
  • ach, laat maar staan....

    Stemmen: 13 56,5%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- geintje hoop ik hè!

:+ Ach... heb ik ook wel 's gehad :')
[me="Oh!"]denkt terug aan een dag, ergens in januari...[/me]

Roy en ik wilden rijden, mijn motor ging maar niet aan, dus wij aanduwen en aanduwen als zotten.
Op een gegeven moment zo buiten adem dat mn pa ff komt halen 'Hey, Rutger, staat je kraantje wel open?'

Wij kijken: ... |( _O-

Gelukkig heeft mn huidige motor geen benzinekraandraaiding :+

img.171055_t.jpg

:z
 
Laatst bewerkt:
-O- Kan jullie ondertussen ook melden dat het 99.9% zeker niet komt omdat ik het kraantje op reserve gezet heb.

Was echt klaar wakker gisterenavond toen deze gedachte door mn hoofd ging; WHAAAA nee toch... dat zou toch niet waaaaaarrr zijn |( |( Ben ik echt zo handig geweest? Heb ik dan echt niet opgelet of ik 'm wel de goede kant op draaide? Kan ik dan eigenlijk nog wel zover gekomen zijn? Arrrgghhh :X

[me="Michiel85"]heeft lekker geslapen dus[/me]


Vanochtend meteen maar even het sleepbedrijf gebeld om vervolgens te horen dat het kraantje toch echt wel op reserve stond :/ Stiekem zou ik het niet eens zo heel vervelend gevonden hebben, zou betekenen dat er verder niets ernstigs met mn motor zou zijn.

Meteen weer een mooi verhaal voor op MF; leedvermaak is ook vermaak *D :Y Maar gelukkig hoef ik mn ballen niet uit mn broek te schamen :$ Of schaamrood op de spreekwoordelijke schaamlippen te krijgen *O*


Motor wordt morgen bij garage X afgeleverd en dan krijg ik zo spoedig mogelijk te horen hoe of wat... Komt goed, alle vertrouwen in :]
 
Uhhhh... jahaaaa, die had ik natúúrlijk allang gebeld... O-)


Komtie dan:

Het wordt een hele dag van 8:30 tot +- 17:30. (daar komt dus nog uiteraard de heen-/terugreis bij)

Lokatie: Steenwijk

Ochtendprogram: op een gesloten terrein speciale verrichtingen op een competatief ontspannen manier. Dus wel een gezonde strijd maar niks geforceerd uiteraard. Gaat o.a. om kijktechniek, precisie remmen heb ik ook voorbij horen komen, kortom zweten/calorietjes verbranden/intensief...

Middagprogram: de openbare weg op (sorry Dodo) en een rit van 125/130 km waarbij al het getrainde weer aan bod komt. Dijkjes, heuveltjes, positie op de weg en als je het geleerde niet in praktijk brengt wordt je tijdens deze rit meteen afgestraft/met je neus op de feiten gedrukt. Kortom je komt in situaties waar je het geleerde nodig gaat hebben.


Instructeur is Jos Lakerveld.
Prijs: €135,- p.p.
Vanaf augustus (ivm vakantie van Jos) in principe alle dagen mogelijk met een lichte voorkeur voor de maandag.


Jos heeft geen i-site maar ik heb eventueel een e-mailadres van hem. Dan kan je hem mailen en een uitgebreid informatiepakket aanvragen over wie,wat,waar,hoe,lalala...


Als er geïnteresseerden zijn laat dit dan even weten dan maak ik wellicht een topic aan om dit op een apart lijntje te stroomlijnen...


Grtz,

Toos.

Ik heb hier wel oren naar en volgens mij heb ik er thuis ook een die dit wel leuk/handig vindt!
 
-O- Kan jullie ondertussen ook melden dat het 99.9% zeker niet komt omdat ik het kraantje op reserve gezet heb.

Was echt klaar wakker gisterenavond toen deze gedachte door mn hoofd ging; WHAAAA nee toch... dat zou toch niet waaaaaarrr zijn |( |( Ben ik echt zo handig geweest? Heb ik dan echt niet opgelet of ik 'm wel de goede kant op draaide? Kan ik dan eigenlijk nog wel zover gekomen zijn? Arrrgghhh :X

[me="Michiel85"]heeft lekker geslapen dus[/me]


Vanochtend meteen maar even het sleepbedrijf gebeld om vervolgens te horen dat het kraantje toch echt wel op reserve stond :/ Stiekem zou ik het niet eens zo heel vervelend gevonden hebben, zou betekenen dat er verder niets ernstigs met mn motor zou zijn.

Meteen weer een mooi verhaal voor op MF; leedvermaak is ook vermaak *D :Y Maar gelukkig hoef ik mn ballen niet uit mn broek te schamen :$ Of schaamrood op de spreekwoordelijke schaamlippen te krijgen *O*


Motor wordt morgen bij garage X afgeleverd en dan krijg ik zo spoedig mogelijk te horen hoe of wat... Komt goed, alle vertrouwen in :]
:P Dacht ik al.. Ben benieuwd
 
-O- Kan jullie ondertussen ook melden dat het 99.9% zeker niet komt omdat ik het kraantje op reserve gezet heb.

Was echt klaar wakker gisterenavond toen deze gedachte door mn hoofd ging; WHAAAA nee toch... dat zou toch niet waaaaaarrr zijn |( |( Ben ik echt zo handig geweest? Heb ik dan echt niet opgelet of ik 'm wel de goede kant op draaide? Kan ik dan eigenlijk nog wel zover gekomen zijn? Arrrgghhh :X

[me="Michiel85"]heeft lekker geslapen dus[/me]


Vanochtend meteen maar even het sleepbedrijf gebeld om vervolgens te horen dat het kraantje toch echt wel op reserve stond :/ Stiekem zou ik het niet eens zo heel vervelend gevonden hebben, zou betekenen dat er verder niets ernstigs met mn motor zou zijn.

Meteen weer een mooi verhaal voor op MF; leedvermaak is ook vermaak *D :Y Maar gelukkig hoef ik mn ballen niet uit mn broek te schamen :$ Of schaamrood op de spreekwoordelijke schaamlippen te krijgen *O*


Motor wordt morgen bij garage X afgeleverd en dan krijg ik zo spoedig mogelijk te horen hoe of wat... Komt goed, alle vertrouwen in :]
Hmm dat maakt het weer een stuk minder lollig allemaal, hopelijk valt het mee.
 
2 topics verder...

Niet bijgelezen, dus heb niet eens een idee op welke pagina deze post gaat komen :+ Maar ik ben terug van de vakantie...

Heb ik wat gemist?
 
Net gespot.... (nou ja... 3 kwartier geleden ofzo... kan nog langer zijn :+) Ghostridster! Of was het mariecke? Compleet in het zwart op een zwarte motor :+
 
Vervolg Training Motorrijden te Steenwijk.


Durft het aan:

-BanditManiac (+ aanhangert...)
-.....


Wacht tot de dansvloer wat beter gevuld is:

-Nocer
-.....


Ook mee???

Effies quoten zonder te quoten...
 
Laatst bewerkt:
FF spammen, vandaag een fotorepo gemaakt van me nieuwe brommert.. :9~

O ja, het klaverblad bij Hoevelaken is een fan rijker! :X

22062009037h.jpg


22062009036.jpg


22062009035.jpg


22062009033.jpg


22062009031u.jpg


22062009030.jpg


22062009029u.jpg


22062009028.jpg


22062009027.jpg


:W
 
Om het 1 en het ander even op te helderen... Voordat we vertrokken bij de Mac had ik de motor nog even voorzien van nieuwe benzine (nee, geen diesel!). Zo slim als ik dacht te zijn zette ik mijn benzinekraan op reserve, zo zou ik de hele route gemakkelijk uit kunnen rijden zonder te hoeven tanken :Y (is me nog gelukt ook in zekere zin :P )

En nu komt het; lag gisterenavond nog eens even te brainstormen over wat er nou mogelijk aan de hand kon zijn met mn motor; dus ik de "film" terug spoelen... tot het moment dat ik de benzinekraan op reserve zet... toch :X |(

Het kan dus ook zijn dat deze zot de slangen verkeerd op de benzine kraan heeft gezet. We zien het morgen wel.

Ontsluiting terug naar 7 cm ben ik bang :')
 
mooie fiets ^^


nou ik had ook weer wat vandaag.......

me koelvloeistof loopt er als een gek weer uit.... de ANWB zei dat die te veel druk op bouwt en daardoor alles door de afvoer loost.
me koppakking is niet lek dus dat is het gelukkig niet...... ik heb gelezen dat het me theomostaat kan zijn maar zeker is het niet :S




verdomme waar blijft me belastingpoen :( dan kan ik nieuwe motor halen -_-
 
:9~ Echt een mooie fiets :}

Klaverblad is leuk, zelf ook vele millimeters rubber weg gegumd daaro :] Wel oppassen he... je zal niet de eerste zijn -O-
:^
Ik doe t nog maar af en toe, heb er aardig wat kilometertjes afgelegd daar, maar je gaat de grens steeds verder opzoeken :/

...
Net een link gekregen van een maat, waar ik vroeger 'world of warcraft' mee speelde...
http://www.break.com/index/cancelled-wow-account-meltdown.html

Te mooi, bij 1:11 probeertie een afstandsbediening in zn kont te wurmen? _O- })
 
Het kan dus ook zijn dat deze zot de slangen verkeerd op de benzine kraan heeft gezet. We zien het morgen wel.

Ontsluiting terug naar 7 cm ben ik bang :')
Komt goed; hoofd koel houden, proberen te ontspannen en blijven puffen _O- Ik hoor het wel wat het geworden is... zal allemaal wel bemeevallen O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan