Arrow systeem+superpole motogp demper gsx-r 600 k1,2,3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel88

Die hard MF'er
14 nov 2003
268
0
Breda
Omdat ik mijn motor origineel wil verkopen bied ik hier mijn uitlaatsysteem voor een suzuki gsxr / gsx-r 600 voor k1, k2, k3 (2001, 2002, 2003) aan.

Dit is een unieke combinatie. Het systeem was los al 1100 euro (met demper) en de demper die er nu op zit was ook meer dan 400 euro. Dit met dit systeem had ik 17!! pk winst (aantoonbaar met testbankuitdraai). Buiten dat is het geluid echt geweldig. Klappen, vlammen en een heerlijk bijna f1 geluid. echte kenners kennen deze demper, dit is echt een genot om mee te rijden. Ultiem geluid + dijk meer vermogen.

ziet er verder als nieuw uit! 0 beschadigingen of deuken. incl beugel, db killer verkrijgbaar bij superpole. geen e-keur.

Ik heb er niets aan, dus hij mag weg voor slechts 375 voor het complete systeem. Of een goed bod voor de losse demper, maar gaat het liefst in 1 geheel weg. De demper heeft een 52mm aansluiting.

in combinatie te koop met motor! kijk naar mijn andere advertenties.
Voor meer foto's of evt geluidsfragment, mail me even.

Ik hoor het graag!
Groeten,
Daniel
danielvdbrekel@hotmail.com
full
 
ook geschikt voor een 750?

En heb je een geluidsfragmentje? ben benieuwd :9
 

dit is er een van youtube. op mijn computer staan betere. past als het goed is ook onder een 750!
 
17 pk + dikke sound + mooie looks...voor weinig. Hier koop je de demper niet eens nieuw voor. Ik snap echt niet dat er geen intresse is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan