sets Pirelli Supercorsa's

B.B.I.L.

MF veteraan
29 mrt 2005
8.412
103
Valburg
TE KOOP:

6 x Nog 1 x een set Pirelli Diablo Supercorsa 120 / 180 DOT vanaf halverwege 2008 tot 1e kwartaal 2009.
De bovenstaande sets bestaan uit:

1 x voorband SC2 (zeer netjes)
1 x achterband SC1 (iets minder netjes)
1 x achterband SC0 (zeer netjes)

Set SC2 + SC1 = € 65,- excl. verzenden
Set SC2 + SC0 = € 70,- excl. verzenden

1 x set Pirelli Dragon Supercorsa 120 / 180 DOT eind 2007

full


Ook nog 1 x Dunlop Sportmax GP 190-er, DOT 1109 in zeer nette staat. € 35,- excl. verzenden.

Alleen gebruikt tijdens trainingen en afstellen.

Bij afname van meerdere sets korting bespreekbaar.
 
Laatst bewerkt:
kick............nu iedereen weer Rossi wil zijn horen daar ook goede plakkers bij..........
 
ik kick m ff gratis voor als ik later dit jaar banden nodig heb en je ze nog niet kwijt bent.
 
120/70/ZR17
180/55/ZR17


Ze zien er trouwens wel nog echt goed en niet misbruikt uit :) netjes hoor.
 
Wil je ook een voorbandje los wegdoen voor een oud mede-bandieter?

Heb geloof ik ook destijds die middenbok van je overgenomen, kan dat?
 
Wil je ook een voorbandje los wegdoen voor een oud mede-bandieter?

Heb geloof ik ook destijds die middenbok van je overgenomen, kan dat?

Liever niet, maar goed...........voor € 35,- excl. verzendkosten a € 6,75 wil ik er wel eentje opsturen naar je!
 
Kickje en als vergoeding graag een antwoord op de volgende vraag :P

Kan je kort uitleggen wat de verschillen zijn van de Pirelli supercorsa SC2, SC1, SC0,Pro?
 
Laatst bewerkt:
Kickje en als vergoeding graag een antwoord op de volgende vraag :P

Kan je kort uitleggen wat de verschillen zijn van de Pirelli supercorsa SC2, SC1, SC0,Pro?

SC2 SC1 SC0 is compound (of het carcass verschil) SC0 is het zachste en SC3 is het hardste volgens mij. pro is het oude type profiel.
 
Laatst bewerkt:
kan je me ff foto mailen van het netste setje wat je nog hebt? van Pirelli Diablo Supercorsa 120 / 180 DOT vanaf halverwege 2008 tot 1e kwartaal 2009?
 
Als we nou met zn allen tegelijk bij hem bestellen dan kan die het ook in één keer verzenden, scheelt ons ook weer verzendkosten. Wonen toch allemaal dicht bij elkaar in de buurt. :)
 
Als we nou met zn allen tegelijk bij hem bestellen dan kan die het ook in één keer verzenden, scheelt ons ook weer verzendkosten. Wonen toch allemaal dicht bij elkaar in de buurt. :)

dat is waar, maar als ik door de tunnel moet gaan rijden om de banden op te halen o.i.d. dan ben ik 2x zo duur uit dan dat ik ze laat opsturen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan