Te koop zx6r schokbreker uit 2005-2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thunder-Arne

Die hard MF'er
5 dec 2007
286
0
Ik heb nog een orginele showa schokbreker voor een kawa zx6r uit 2005-2006 liggen. Ik heb hem gekocht voor een project (thundercat), maar revisie van de orginele schokbreker bleek toch makkelijker te zijn.

Alle verstellers werken goed,
Er staat een hyperpro stikker op, maar de veer is nog orgineel; misschien ooit een keer gereviseerd?

Schokbreker is recht en heeft geen beschadigingen
KM stand onbekend, maar ik kom weinig zx6r's uit die jaren tegen met hoge km standen (zondag motor)

Wordt vaak ingebouwd in suzuki sv 650's, is genoeg info over te vinden. Overigens alleen verstandig als je een zwaardere rijder bent, of je moet de veer vervangen.

prijs notk
full
 
Bump

Er moeten toch wel sv rijders zijn die een betere schokbreker nodig hebben? Doe een bod.
 
Die 2003 schokbreker is van kayaba, die uit 2005-2006 is van showa.

Schokbreker uit 2005-2006 is iets korter:

Shock Swap Chart - Custom Fighters - Custom Streetfighter Motorcycle Forum

Stroke is zo te zien ook anders. Op zich is de lengte geen probleem, je kan bij dat ding boven (groene ding op de foto) op je schokbreker zit, een ringetje doen om m weer op hoogte te krijgen; dat ding zit er op om rijhoogte aan te passen zonder de ratio van het linksysteem aan te passen (wat je wel doet als met kortere dogbones gaat lopen kloten).

2005-2006

Beide hebben standaard dezelfde veersterkte volgens racetech 9,7kg/mm, beide dus voor een zware jongen.

Product Search

Spring Rate Chart, Sportbike - Custom Fighters - Custom Streetfighter Motorcycle Forum dit is een veer schema van Penske.

De veersterkte is niet veranderd bij al die zx6r modellen, ik deduceer hier uit dat de ratio van het linksysteem ook niet veranderd is.

Ik weet wel dat de demping van de showa schokbreker wat beter is, tenminste dat staat in de reviews die op internet te lezen zijn.

Stel gerust meer vragen.
 
Kun je me vertellen wat de breedte is van het onderste bevestigingspunt en de totale lengte van de veer. (is voor een projectje)
 
Breedte GAT onderste bevestigingspunt= 3,01 /3,02 cm (ja tiende millimeter verschil max
Totale breedte onderste bevestigingspunt = 4,43 cm
Lenge veer= Tussen de 8,2 en 8,3 cm, das met preload bijna vol los (weinig preload, nog 2 ringen van het schroefdraad zichtbaar bovenaan, als op de foto (preload verstellen gaat nog al lastig als ie niet in een motor zit.

Extra: breedte veer (voor in de schacht van je achterbrug)= 8,3 cm
 
Wil er wel 70 euro voor geven. Kun je me een PM sturen voor verzending of afhalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan